BCC
Alle reviewsBCC
Alle reviews (59)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Droger
Droger gekocht, direct betaald online( wat ik normaliter pas bij aflevering of op credidcard doe) 5 dagen later zou deze bezorgd worden. Gister avond bericht met tijdsvak, vandaag 3 uur voor bezorging sms met technische storing, droger wordt niet bezorgd. Klantenservice via de chat, alles behalve netjes en vriendelijk. Geen fatsoenlijk antwoordt op de vragen. Zeer zeer slechte service. Order door manier van communiceren en zeer slechte service geannuleerd, 2 weken wachten op je geld. NOOIT MEER BCC voor ons.
Scheerapparaat
Binnen drie maanden scheerapparaat van 120 euro stuk. Gekocht bij BCC Lelystad. Volgens BCC versleten…. Binnen drie maanden!?!? 95 euro reparatie en anders jammer maar helaas. Krijgen het apparaat niet eens terug zonder onderzoekskosten te betalen. Wat een schande, schofferend slechte service. Nooit meer BCC, echt nooit meer!
Vaatwasser
Vaatwasser met extra garantie gekocht. Na een tijdje viel de deur open. Dat werd gemaakt onder garantie. Toen het een paar maanden later weer gebeurde viel het niet meer onder garantie. Ondanks eerdere toezeggingen dat dat wel zo zou zijn. Eindeloze mailtjes en telefoontjes tot gevolg. Ik heb er een heel naar gevoel aam over gehouden en zal hier nooit meer wat kopen.
Ereader
E-reader dinsdag besteld zodat die op woensdag geleverd werd. Woensdagavond krijg ik een sms dat hij die dag niet meer geleverd wordt. Donderdag een e-mail gestuurd met de vraag waar hij blijft. Vrijdag nog niks gehoord en gebeld omdat ik de e-reader wilde hebben voor mijn vakantie. Dan geven ze aan dat hij volgende week ergens zal komen en dat de er niks aan kunnen doen omdat het aan DHL ligt. Als “goedmaker” stelt ze voor dat ik de order annuleer en dan over een tijdje mijn geld terug krijg en dan zelf naar een bcc winkel ga om er een te kopen. Het moet niet gekker worden.
Koelkast
Heb een koelkast gekocht van Bcc. Het toestel was niet helemaal in order. Ik wilde ruilen met een andere if retourneren. De antwoord van klantservice was vreemd voor mij. Ze vraagde als ik de koelkast al gebruikt. Natuurlijk in 30 dagen periode mensen gebruikt het artiekel. En als er iets mis, in die periode, fabriek faut enz, goede winkels krijgen het artiekel als retour en weer kopen als 2de kans product. Maar in deze bedrijd dat is geen geval. Gelukkig de garantie periode is gebruikelijk. En helemaal nieuw koelkast gerepereed worden, in een week na aanschaf. De algemebe policies van dit bedrijf is out of date, helaas..
TV
Dure tv bij BCC gekocht. Na 4 maanden hield hij er al mee op. Inmiddels ben ik 15 dagen verder en heb ik nog steeds geen nieuwe, of gemaakte, tv. Koop hier niks... Slechte spullen, slechte service.
Motorola telefoon
stront klantenservice. Niet meedenkend.1 ster is nog teveel voor deze oplichters. Problemen oplossen kunnen ze niet. Om n telefoon van 120 euro laten ze je minstens 9 keer naar een klantenservice bellen met alleen maar leugens. Mijn telefoon zou naar Motorola opgestuurd worden (zeggen alle klantenservice medewerkers)maar ligt in werkelijkheid bij dynafix...wat het meest waardeloze reparatiebedrijf is die er bestaat.
Dit is een telefoon van 120 euro. Stel je voor dat je er een keuken koopt van 10 tot 15 K. Never nooit meer BCCsmartwatch Fitbit Sense
1 jaar geleden smartwatch FitBit Sense gekocht, in de aanbieding bij BCC. Op 22 oktober 2022 is deze defect. Vervolgens ingeleverd bij DHL, daar raakt de smartwatch zoek. Na veel gebrekkige communicatie biedt BCC nu aan om het aankoopbedrag te retourneren. Echter wil ik een nieuw exemplaar, deze is op voorraad bij BCC. Echter weigert BCC dat zonder opgaaf van reden. Slechte service
Koelkast
Defecte koelkast is thuis opgehaald, omdat deze niet gerepareerd kon worden door BCC. Op zich prima, want het aankoopbedrag zou binnen zeven werkdagen teruggestort worden. Echter zijn we maanden verder en heb ik nog steeds het aankoopbedrag niet ontvangen. Via telefoon kan niks geregeld worden en op mails en app wordt door BCC niet meer gereageerd. Ik vind dit een hele slechte zaak aangezien ik al heel vaak contact heb gezocht en mij al meerdere malen beloofd is dat het geld er binnen 5 dagen zou zijn...
Fitbit sense 2
Mijn in de winkel gekochte product moest ik via de post retour sturen.
Pakketje retour gestuurd en pas na 5 weken mijn geld terug, hoop ik dan want ik heb nog steeds niets! Elke keer als ik bel naar de klantenservice sta ik minimaal 20 minuten in de wacht met een MEGA irritant wacht deuntje. Vervolgens wordt ik elke keer afgescheept 'als u over 7 dagen nog niets heeft gehoord moet u terugbellen' vervolgens na 7 dagen: 'We gaan dit even uitzoeken, u hoort binnen 5 dagen iets van ons' en vandaag: 'uw geld wordt over 7 werkdagen terug geboekt'.
Vreselijk bijdehante klantenservice medewerker.
Nooooit meer BCC.AEG inductie kookplaat en Samsung inbouw oven/grill combinatie
In de BCC winkel te Bergen op Zoom werd goede en begrijpbare voorlichting verstrekt zonder dwang tot aankoop.
De gemaakte afspraken werd via de mail en telefoon tijdig ter herinnering gebracht.
Over het inmeten en montage kan ik vrij kort zijn; dat is gewoon top, we namen alles samen goed door wat wel en wat niet mogelijk was.
Na montage is de uitleg duidelijk en niet onbelangrijk, ze werken netje en nemen de oude installatie mee retour.Inductie kookplaat
op 18-9-2022 heb ik online een inductie plaat uitgekozen. Maar omdat ik 2 linkerhanden heb en niet 100% de nismaten wist een afspraak gemaakt met iemand die zou komen inmeten. 19-9-2022 werd ik gemeld door de adviseur en die vond naar aanleiding van mijn antwoord een meting niet nodig. WANT... de installateurs maken het passend en gaan niet eerder weg voor ze deze hebben geïnstalleerd.
Woensdag 12-10 een dag voor de plaat geleverd zou worden , nog niks gehoord en ze dus gebeld. Je krijgt ze niet aan de lijn. Wachttijden meer als een uur. Advies via Whatsapp. Maar ook dan wacht je nog heel de dag en pas na 20u krijg je een antwoord. Geen zorgen over 2 uur ontvangt u een mail met de bezorgtijden.
Oke dat klopte. 22u de mail met tijden.
13-10-2022 ze waren op tijd. Begonnen gelijk met slopen van mijn gasfornuis plaat. En toen deze er eenmaal uit was kwam gelijk het antwoord. Oh maar deze gaat niet passen.
En dan zetten ze je voor het blok. De plaat achterlaten met risico dat je de garantie verspeelt of gelijk weer retour. Dus ik heb in overleg met mijn buurman die wel technisch is de plaat retour.
Gebeld met BCC en dan begint de ellende. 6x gebeld die dag. 5x een bandje door drukte wordt dit gesprek verbroken. ( kort om je krijgt ze niet meer aan de lijn)
17u eindelijk iemand na 20 minuten in de wacht te staan aan de lijn. In de vorm van Wim. Die in mijn ogen nog minder van de maten wist als ik. Maar goed hij zou even iets uitzoeken en zou binnen een paar minuten terug zijn.
Nou je raad het al de verbinding werd verbroken en heb Wim nooit meer gesproken. Dan het kat en muis spel. Het ene antwoord komt via twitter, dan weer via messenger op facebook, dan weer een antwoord via email en als laatste via whatsapp.
Maar overal hetzelfde Dikke vette pech wij gaan niet installeren. Maar over retour geld praat niemand. We krijg ik op de 14de een factuur dat de plaat de status geleverd heeft gekregen. Dus ik voel al aan me water dat dit een probleem gaat worden. Gelukkig wel een video deurbel dus ik heb duidelijk op beeld staan dat ze de plaat brengen en later weer retour nemen. Jammer dat ik zo al bezig ben met bewijs.
Want als ik dan hier lees dat iemand al 3 weken op haar geld wacht wordt ik niet echt vrolijk.
Dus mijn ervaring met BCC is 0Siemens Koel-vriescombinatie
In juni 2020 kochten wij een koel-vriescombinatie bij BCC in Rotterdam. Deze is net buiten de fabrieksgarantieperiode mankementen gaan vertonen. Op 27 juni maak ik hier melding van. Eerder had ik geen ervaring met BCC en kon dus niet weten dat er zo met klachten en consumenten wordt omgegaan. Als je de reviews moet geloven, zou er niets aan de hand zijn! Zolang de apparaten het naar behoren blijven doen?
Op 9 september wordt er een ophaalopdracht gepland door de "speciale afdeling" en ik kreeg daar een bevestiging van via de mail. De brommende en lekkende koelkast wordt opgehaald en ik krijg een bedrag teruggestort. Dat was hoopgevend... maar na bijna een maand wordt vandaag, 3 oktober 2022, deze opdracht geannuleerd, zonder een duidelijke reden.. van ene Carmen.
Ik heb inmiddels een andere koelkast aangeschaft die morgen wordt bezorgd.
Ruim 3 maanden verder, tig e-mailberichten en appjes met verschillende klantenservicemedewerkers verder, maar nog steeds geen oplossing.
Omdat het allemaal erg consumentonvriendelijk overkwam en ik mij af vroeg of ik er meer mensen zijn die dit zo ervaren, heb ik 2 consumentenprogramma's benaderd. Zijn schijnen meer meldingen gekregen te hebben.
Mogelijk wordt dit een te behandelen item en kan dit bedrijf hier lering uit trekken. Ook het inschakelen van gedegen juridische hulp kon niet achterwege blijven. Dit is echt te gek voor woorden. Ik ben benieuwd naar hoe dit afloopt.
Vanwege mijn ervaring zet ik vraagtekens bij sommige reviews; ik ben tenslotte niet de enige. Niet een ieder doet er wat mee.Reparatie
Op aanraden van Apple mijn MacBook ter reparatie bij BCC gebracht alwaar de MacBook is aangeschaft. Dit vanwege de schade van een enkele haarscheur waarvan Apple concludeerde dat dit geen gebruikersschade betreft en onder de garantie (consumentenrecht) valt. In tegenstelling tot dit beweert BCC dat het gebruikersschade betreft en weigert de schade kosteloos te repareren. Overigens kwam dit bericht van BCC pas een maand nadat de MacBook was ingeleverd. Zeer slechte service. Ik heb dit nooit eerder ervaren. Mijn advies is dan ook: koop Apple items alleen bij de Apple store!
Vaatwasmachine
Beste directie (graag dit bericht doorsturen naar de directie van BCC),
Voor het eerst eens wat bij BCC besteld na altijd een trouwe klant te zijn geweest bij Coolblue. Jullie inbouwkosten waren echter 50 euro goedkoper dan bij Coolblue dus zodoende bij BCC besteld. Dit is echter de grootste fout geweest die we ooit hebben kunnen maken. Het apparaat werd kapot geleverd en de installateur stond aan het eind van het installatieproces lachend met een plastic ring in zijn hand en zei: ja geen idee wat ik hiermee moet. Dit bleek later de afdekring van de bodemplaat te zijn geweest waardoor het apparaat bij het voorspoelen direct vol met water liep en het apparaat onbruikbaar was geworden. Na afloop zagen wij ook dat ons keukenblad beschadigd was (na 15 jaar zeer zuinig om te zijn geweest).
Een aantal dagen later kwamen er twee monteurs om te kijken wat er mis was. Zij konden in eerste instantie het probleem niet direct vinden, maar nadat ik had aangeven dat hun collega met een losse ring in hun hand stond wisten ze direct wat er mis was gegaan. Zij constateerden dat het apparaat kapot was en omgeruild moest worden. Daarnaast constateerden zij een montagefout die wij als leken niet eens hadden gezien, maar wel van invloed zijn op de functionaliteit van het apparaat. De klep was namelijk deur op deur geïnstalleerd en niet als sleepdeur. Conclusie wij zouden een nieuw apparaat krijgen.
Vandaag 19 augustus ging de soap verder. Er stonden netjes op tijd twee mannen voor onze deur om het defecte apparaat mee te nemen en de nieuwe te installeren. Alleen hadden ze geen nieuw apparaat bij zich. De vraag is dan: wat komen jullie hier wel doen??? Ze gaven aan dat ze hoopten dat het apparaat al voorgeleverd was. Na bellen met kantoor stond er opeens: Vervallen in het systeem. Zowel jullie medewerkers als wij wisten van niets. Conclusie: na 2 weken nog steeds geen apparaat.
Wij hebben zodoende meteen met de klantenservice gebeld en na wederom lang in de wacht te hebben gestaan gaf jullie medewerker aan dat het ze vergeten waren het apparaat in te laden. Heel vervelend, maar het zijn allemaal menselijke fouten. Wat wij echter erg jammer vinden is dat er na zo'n proces niet alles in het werk gesteld wordt om mensen die al 2 weken lang op hun product wachten en daarvoor 3x apart zijn thuisgebleven (ja wij werken ook gewoon) niet met urgentie worden geholpen maar gewoon doodleuk te horen krijgen dat de eerstvolgende levering dan een week later is. Waardoor wij 3 weken lang op een werkend apparaat moeten wachten. Dat vind ik geen service.
Uit principe heb ik de bestelling geannuleerd heb ik direct een nieuwe apparaat bij Coolblue besteld.Samsung wasmachine
Sinds mei 2022 al bezig voor reparatie Samsung wasmachine wat uiteindelijk geld teruggave zou worden. Op 27 juli 2022 is de wasmachine opgehaald en binnen 7 dagen zou het geld op onze rekening staan beloofde BCC. Dit was niet het geval . We konden ook onze wens voor nieuwe wasmachine niet bij hen inwilligen, want alles wat we kozen was er niet, niet voorradig of niet meer leverbaar. Ja showroom model konden we krijgen. Gezien alle ellende van wat we mee hadden gemaakt was dit niet onze wens.
Hierop moesten we uitwijken naar een andere winkel en hadden bij Expert wel een mooie wasmachine gezien en was op voorraad en werd de volgende dag gelijk gebracht en aangesloten. Service eerste klas.
Geld van teruggaven blijft van BCC nog steeds uit, ondanks wederom contact opgenomen gehad te hebben op 12 aug 2022. Men verzekerde wederom dat het vrijdag op onze rekening staat. Verder moesten we maar geduld tonen. Van mei tm eind juli met de hand wassen en dan ook nog eens lang moeten wachten op je geld tewijl je dus de andere wasmachine voor moest schieten, valt dan niet goed. Voor ons geen BCC meer daarvan genezen daar wederom het geld na menige beloftes vrijdag er niet op stond.Keuken
KOOP HIER GEEN KEUKEN
Na installatie van mijn keuken waren er wat gebreken, dit kan uiteraard gebeuren. Vervolgens moest ik hier zelf achteraan bellen om dit te laten oplossen. De eerste keer dat ik belde werd aangegeven u word teruggebeld. Dit gebeurde niet, dus uiteindelijk maar weer zelf gebeld. Toen kreeg ik het antwoord we zoeken het voor u uit. Vervolgens weer niets gehoord, dus ik bel er nog eens achteraan. Weer het antwoord we bellen u later terug en vervolgens weer GEEN opvolging hierop. Daarna geprobeerd telefonisch in contact te komen (6 keer) en alle keren of weggedrukt of geen gehoor.
Vervolgens uit wanhoop naar de winkel zelf gegaan en daar gevraagd wat er aan de hand was. Krijg ik als antwoord "Sorry meneer ik werk hier pas 4 weken en verder heeft iedereen ontslag genomen, ik weet ook niet hoe dit verder moet." Die jongen geeft mij een email adres van BCC mee en een naam: Orderverwerker@bcckeuken.nl, Tjerk Wiggers. Hier een mail naar verzonden en uiteraard zoals je van de high service van BCC kan verwachten, geen enkele reactie.
De levering van de keuken is inmiddels meer dan een maand geleden en ik heb nog steeds niet eens een idee of er uberhaupt aan een oplossing van de problemen gewerkt word.
Dus nogmaals, maak niet dezelfde fout als ik, schaf hier geen keuken aan.onderbouw koelkast liebherr
Afdeling service heeft de koelkast te vast in de plaatsingsruimte geperst. De afhandeling was uiterst frustrerend. Slecht opgemeten en geplaatst. Voorheen goed bij bcc kunnen kopen, maar zal nooit meer bij bcc iets kopen.
Vaatwasser
Verschrikkelijk afhandeling van retour gestuurde spullen. Communicatie vanuit hun kant is 0! En geld wacht ik al weken op! Meerdere malen nadat ik gebeld had beloftes gedaan en niet nagekomen. Schandalige “service” !!!
Inductie fornuis
Ik heb een slechte review achter gelaten en ik zie dat BCC mijn review niet heeft toegevoegd, omdat zij weten dat ik gelijk hebt.
Je kan een klant zijn geld niet achter houden terwijl jij als bedrijf een verkeerd product hebt geleverd. Ik moet iedere dag bellen en vragen naar mijn geld. Dit is totaal niet klantvriendelijk, maar oplichterij! Wij zijn al 3 weken verder en ik moet ieder keer aanhoren dat mijn geld de volgende dag terug wordt gestort.Dit lezend krijg ik toch wel de zenuwen ervan. Aangezien ik aan het begin van dit traject sta en ik ook voor een niet geleverd inductie geld terug moet krijgen. En het feit dat ze de factuur gestuurd hebben met de melding geleverd maakt het er niet beter op.
Gelukkig heb ik een videodeurbel en gelijk mijn beelden veilig gesteld waar duidelijk is te zien dat ze hem brengen en ook een uur later weer mee naar buiten nemen.
Anderen bekeken ook


Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Wilt u beginnen met het openen van een fitnessketen of voor u persoonlijk? Dan kunt u de apparaten bemachtigen via de website www.fitnessdelivery.n...
Beste Haltman,
Inderdaad herkenbaar verhaal. Hier eenzelfde soort ervaring met BCC. Echt zeer slecht en klantonvriendelijk. Ik ben benieuwd welke consumentenprogramma's je hebt benaderd zodat ik dit ook in gang kan zetten.
Groet,