Asos.com
Alle reviewsAsos.com
Alle reviews (161)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Tas
Wacht al 2 maanden op mijn geld..
Ontzettend slechte klantenservice. Ik heb 2 maanden een 'ghost order' geplaatst, wat betekent dat de order niet is voldaan (geen ordernummer, geen bevestigingsnummer gekregen), maar de kosten wel van mijn bankrekening zijn gehaald. In plaats van dat ze het uitzoeken, moet ik mijn bank contacteren? Alle bewijzen (bankafschrift, transfernummer e.d) al 40x doorgestuurd, 30 verschillenden mensen gesproken, maar niemand die mij kan helpen..? Bankrekening waar het naar gestuurd is, staat tenslotte op de naam van ASOS?! Ik ben nu niet overdreven 200 mailtjes verder, alles keer op keer opnieuw moeten uitleggen. En nu hebben ze het naar 'hogerop' gestuurd en alsnog 2 weken weer niks gehoord (ondanks mijn herinneringsmails). Niemand die zich daar daadwerkelijk verantwoordelijk voelt om het goed uit te zoeken en 100 euro armer. Ik ga hier nooit meer iets bestellen.
PS: Nergens staat een email-adres, maar dit email adres heb ik gevonden en kreeg ik in eerste reactie reactie op: care-nl apenstaartje asos.co m (je mag geen emailadres in de review zetten, vandaar dat ik het er zo op zet)Kleding
Ten eerste is de klantenservice dramatisch slecht te bereiken. Bellen is sowieso onmogelijk en als je geluk hebt kom je door de chat heen en krijg je iemand live te spreken. Als je net later dan 14 dagen bent met terugsturen kun je alles zelf betalen wat ik heel raar vind want dat is eigenlijk nergens op. En dan moet je nog geluk hebben dat je geld terugkrijgt want waarschijnlijk krijg je een bon. Ik bestel hier nooit meer
Columbia Thrive Revive Sliders
I am deeply disappointed with the recent experience I had with your store. I ordered a pair of flip-flops, and unfortunately, they were the last pair available in my size. As I had suspected, they were indeed out of stock, but instead of informing me, your store decided to send me a completely different model. This has left me without the item I originally ordered, out of the money I paid, and now I have to invest even more time into returning the incorrect item. The lack of competence displayed by your staff and the overall quality of service is utterly unacceptable. This entire ordeal has been nothing short of frustrating, and I cannot emphasize enough how dissatisfied I am with your store's actions. I strongly advise against shopping here to anyone who values their time, money, and overall experience.
kleding
Niet bestellen.
De tijd voor retourneren is veranderd van 28 naar 14 dagen. Door vakantie was ik niet in staat het snel te passen en gaf dus pas na 15 dagen aan dat twee items niet pasten.
Ik nam aan, zoals bij vele webwinkels, dat na contact dit geen probleem zou zijn. Ik heb de twee items niet aangehad, kaartjes eraan, etc.
Maar het enige dat Asos kan doen voor je, is strict aan hun eigen regels houden.
Jammer, zo zijn ze een klant kwijt. Niet bestellen hier, er zijn een hele hoop winkels met een vriendelijker beleid.Kleding
Hele slechte service
Hele slechte service, totaal niet behulpzaam. Ik had een bestelling geplaatst in maart en deze bestelling is nooit aangekomen. Ben al maanden met ze in contact, want zij willen er niets aan doen en willen wel dat ik betaal voor iets wat ik nooit ontvangen heb. Ik bestel nooit meer iets bij ASOS, echt de slechtste service ooit!Kleding
Ik heb op 12 juli aantal artikelen besteld, maar helaas de artikelen niet in ontvangst kunnen nemen op 15 juli (ivm afwezigheid). De artikelen waren afgeleverd bij een postkantoor. Ik heb de artikelen opgehaald op 18 juli. Sind dien had ik 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren. Vandaag 31 juli wilde ik een retour melden, maar helaas niet gelukt. Contact opgenomen met de klantenservice die geven aan dat de artikelen niet terug gestuurd kunnen worden omdat de retour beleid is 14 dagen. Omdat de artikelen opgehaald zijn op 18 juli moet ik dit vandaag of morgen (1 aug) terug kunnen sturen.
Maar asos blijft erop hameren dat het niet meer kan, wat heel slordig is. Ook heel erg onprofessioneel, want ze willen ook niet kijken naar een passende oplossing. De artikelen zijn volgens hun 1 dagen later aangemeld en vandaar dat ze geen extra retourbon kunnen opsturen wat flauwekul is!!!
Heel erg irritant en onprofessioneel gehandeldClient service is a disaster. I won’t even waste more time to write down what happened because you wasted enough of my time and money already. Won’t buy anything there anymore.
Sportkleding
Vanochtend een order geplaatst en betaald met Ideal. Een mislukte bestelling door een foutmelding van betaling volgt later in de mail. Contact via de chat blijkt vervolgens onmogelijk. In afwachting hoe en of ik het geinde bedrag nog teruggevorderd krijg.
Jas bruin wit terug gestuurd geld niet terug betaald ik ben niet tevreden van asos klantenservice punt 0 ik ga nooiet aanraden voor mensen. Ik wil mijn geld terug!!!!’n
2 Nike hoodies
PURE OPLICHTING!!!!!!
Ik heb 4 weken geleden mijn bestelling geretourneerd, binnen de retourtermijn keurig en netjes volgens de regels, maar tot op heden mijn geld niet teruggekregen. De klantenservice chat is slecht te bereiken en als ik contact krijg, zeggen dat ze mijn pakket niet meer kunnen traceren met de track & trace van DHL. Ze houden dus de schijn op dat ze niet weten waar het pakket zich bevindt, om het op deze manier in ontvangst te kunnen nemen en het vervolgens weer door te kunnen verkopen.
DIT IS EEN WAARSCHUWING!!
ER IS HIER KLIP EN KLAAR SPRAKE VAN DIEFSTAL!!
Retourneren is mogelijk, maar je geld ben je kwijt.Kleding
Retourbeleid is niet zoals ze aangeven op de site. Vreselijke klantenservice die weigert mee te werken. Koop hier niet.
Dameskleding
Een keer en nooit weer. Een leuke jurk besteld, extra betaald voor snelle levering, pakket kwijt. Klantenservice kan niks betekenen. Nu maar hopen dat ik het wel een keer krijg om te kunnen retourneren, want mijn vertrouwen is helemaal weg.
Kleding
Niks goed te zeggen over dit bedrijf! Allereerst kwam een pakket niet aan. Daarna weer t zelfde besteld en kwam het wel aan. Toen ik 1 artikel terug wou sturen kon ik geen retourlabel vinden dus ik heb ze gelijk gemaild. Geen antwoord, alleen n mail wegens drukte duurt t even. na 2 weken nog niks. Ik probeerde het pakkeetje nog terug te sturen maar je moet echt n retourlabel hebben. Weer n mail gestuurd, ondertussen ging ik bijna op vakantie.
In mn vakantie kreeg ik heel kort een reactie dat de termijn is verstreken, totaal niet ingaand op wat er in mijn mail stond.
Ik ben echt boos en heb dat product niet betaald, ondertussen loopt die prijs wel op door aanmaningen. Ik hoor graag wat ik kan doen want je kunt ze gewoon niet bereiken!Verschillende producten
Op maandag 29 augustus heb ik 2 bestellingen gedaan. Deze zijn nooit aangekomen. Na contact met ASOS hebben zij aangegeven dat ze 1 bestelling gaan vergoeden, maar geven wel aan dat de 2 bestellingen in 1 pakket zijn gedaan. Na onderzoek bij DHL hebben zij ook aangegeven dat het pakket inderdaad kwijt is. De bezorger van DHL heeft tevens 'een punt' als handtekening doorgegeven?! Na het melden dat ik allebei de bestellingen vergoed wil hebben, hebben ze mijn account geblokkeerd en krijg ik niks meer vergoed!!!!!! ZO SLECHT!!!! Ik ben echt woest.
Kleding
Begin september bikini’s besteld. Echter maat en vorm niet mooi. Dus ik wil ze retourneren. Daar begint het probleem. Zodra ik op het retourformulier downloaden druk springt de pagina automatisch weer terug naar de pagina mijn bestelling. Echt van alles geprobeerd maar niks lukt. Contact via de mail. Inmiddels vier mails verder dat ze ne niet vergeten zijn en oplossingen bieden voor iets wat er totaal niet aan de hand is heb ik inmiddels een incasso aan me broek omdat ik niet betaal. Ook hebben ze blijkbaar de termijn waarin je mag retourneren gewijzigd. Op mijn bon staat 45 dagen maar op de site staat nu ineens 14 dagen. Bestel hier nooit meer!!!
5 truien
Ik heb een maand geleden een bestelling geplaatst bij Asos voor 150€. Vervolgens werd er gezegd dat de bestelling 'mislukt' was, maar de betaling was al voltooid. Ik was dus 150 euro kwijt. Sindsdien heb ik geprobeerd om contact met Asos op te nemen, er werd mij verteld dat het automatisch teruggestort zou worden. Het is nu een maand later en ik heb nog steeds geen geld terug. Na enkele mails heen en weer zijn ze gestopt met reageren. Ik ga er een advocaat bij halen zodra dit niet binnen een week is opgelost. Dit is toch te gek voor worden. Dit is diefstal. Ik heb nog nooit zoveel gedoe gehad met een webshop. Ik bestel hier nooit meer.
Hee Jill,
Ik heb gisteravond precies het zelfde meegemaakt. Ik had een grote bestelling geplaatst en afgerekend. Uiteindelijk staat er dat mijn bestelling is mislukt maar het bedrag is er wel van afgeschreven.
Ik ben nu erg bang dat ik het grote bedrag niet meer terug ga zien...
Kan je mij misschien laten weten of je jou geld hebt terug gekregen door middel van een advocaat?
Ik zie graag je reactie.
Met vriendelijjke groet,
Diede van MullekomNike air max 90
Had nike besteld en al mijn gegevens eerlijk ingevuld(account aangemaakt)gekozen voor afterpay en mail van gehad dat betaling was goedgekeurd.Alles was eerlijk&correct,krijg je een mail dat je negatief gevalideerd ben,als dat zo was had afterpay de aankoop ook wel afgewezen.Zeer slechte zaak.
Bestelling nooit ontvangen
Op 12 augustus een grote bestelling geplaatst.. Ook een melding dat de bestelling is aangemeld bij DHL. Vandaag ontvang ik ineens een mail met 'terug betaling verwerkt'. Mijn hele pakket is nooit bij mij aangekomen en nu als retour verwerkt bij Asos 😂 van Asos niks geen bericht ontvangen dat er iets niet juist was met het pakket of dergelijk. DHL app geeft ook nog steeds aan verwerkt in sorteercentrum, heel bijzonder.
Da's pech, geld weg?
Voor relatief goedkoop meerdere keren kleding bij Asos besteld. De kwaliteit van de kleding is over het algemeen goed, maar ook regelmatig laat deze te wensen over - je zult net maar even geluk moeten hebben met het product dat je besteld, denk ik.
Nu heb ik een groot deel van mijn laatste bestelling terug gestuurd. Op de site van Asos geven ze aan maximaal 15 dagen nodig te hebben om een retourbestelling te kunnen verwerken. Helemaal prima natuurlijk. Echter, zou volgens de track-and-trace code mijn retour al 3 weken geleden op bestemming aangekomen zijn. Na op de site een half uur te hebben moeten zoeken naar een contactformulier (een e-mailadres of telefoonnummer is er blijkbaar niet?), krijg ik alsnog geen gehoor. Ook geven ze op meerdere pagina's aan dat er 'eventjes de tijd wordt genomen om hun systemen beter te maken, en dat dat betekent dat hun Help pagina's tijdelijk niet beschikbaar zijn.' Leuke quote, maar wel erg gemakzuchtig afgehandeld op deze manier...
Asos leek mij over het algemeen betrouwbaar. Ook lijken er genoeg tevreden recensies te zijn. De klantenservice is daarentegen echt heel triest. Ben bang dat ik mijn geld niet meer terug ga zien.Kleding
Anderen bekeken ook

Big Green Smile NL, de webshop voor al uw natuurlijke producten? Lees beoordelingen! Ben je ook benieuwd naar de reviews over Big Green Smile ...

Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...

Hoe denken andere mensen over Voetbal International? Zijn ze blij met hun huidige abonnement en als ze niet blij waren met hun abonnement konden ze...

Bent u ook benieuwd hoe het winkelen op AliExpress andere gebruikers is bevallen? Veel mensen die online shoppen komen vroeg of laat terecht bij Al...
Exact hetzelfde aan de hand. Ik ben benieuwd of je dit nog hebt kunnen oplossen, want er is met geen mogelijkheid met dit bedrijf in contact te komen.