Asos.com

Alle reviews

Asos.com

38% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (151)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Retourbeleid is niet zoals ze aangeven op de site. Vreselijke klantenservice die weigert mee te werken. Koop hier niet.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dameskleding

    Een keer en nooit weer. Een leuke jurk besteld, extra betaald voor snelle levering, pakket kwijt. Klantenservice kan niks betekenen. Nu maar hopen dat ik het wel een keer krijg om te kunnen retourneren, want mijn vertrouwen is helemaal weg.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Niks goed te zeggen over dit bedrijf! Allereerst kwam een pakket niet aan. Daarna weer t zelfde besteld en kwam het wel aan. Toen ik 1 artikel terug wou sturen kon ik geen retourlabel vinden dus ik heb ze gelijk gemaild. Geen antwoord, alleen n mail wegens drukte duurt t even. na 2 weken nog niks. Ik probeerde het pakkeetje nog terug te sturen maar je moet echt n retourlabel hebben. Weer n mail gestuurd, ondertussen ging ik bijna op vakantie.

    In mn vakantie kreeg ik heel kort een reactie dat de termijn is verstreken, totaal niet ingaand op wat er in mijn mail stond.

    Ik ben echt boos en heb dat product niet betaald, ondertussen loopt die prijs wel op door aanmaningen. Ik hoor graag wat ik kan doen want je kunt ze gewoon niet bereiken!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verschillende producten

    Op maandag 29 augustus heb ik 2 bestellingen gedaan. Deze zijn nooit aangekomen. Na contact met ASOS hebben zij aangegeven dat ze 1 bestelling gaan vergoeden, maar geven wel aan dat de 2 bestellingen in 1 pakket zijn gedaan. Na onderzoek bij DHL hebben zij ook aangegeven dat het pakket inderdaad kwijt is. De bezorger van DHL heeft tevens 'een punt' als handtekening doorgegeven?! Na het melden dat ik allebei de bestellingen vergoed wil hebben, hebben ze mijn account geblokkeerd en krijg ik niks meer vergoed!!!!!! ZO SLECHT!!!! Ik ben echt woest.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Begin september bikini’s besteld. Echter maat en vorm niet mooi. Dus ik wil ze retourneren. Daar begint het probleem. Zodra ik op het retourformulier downloaden druk springt de pagina automatisch weer terug naar de pagina mijn bestelling. Echt van alles geprobeerd maar niks lukt. Contact via de mail. Inmiddels vier mails verder dat ze ne niet vergeten zijn en oplossingen bieden voor iets wat er totaal niet aan de hand is heb ik inmiddels een incasso aan me broek omdat ik niet betaal. Ook hebben ze blijkbaar de termijn waarin je mag retourneren gewijzigd. Op mijn bon staat 45 dagen maar op de site staat nu ineens 14 dagen. Bestel hier nooit meer!!!

    Exact hetzelfde aan de hand. Ik ben benieuwd of je dit nog hebt kunnen oplossen, want er is met geen mogelijkheid met dit bedrijf in contact te komen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    5 truien

    Ik heb een maand geleden een bestelling geplaatst bij Asos voor 150€. Vervolgens werd er gezegd dat de bestelling 'mislukt' was, maar de betaling was al voltooid. Ik was dus 150 euro kwijt. Sindsdien heb ik geprobeerd om contact met Asos op te nemen, er werd mij verteld dat het automatisch teruggestort zou worden. Het is nu een maand later en ik heb nog steeds geen geld terug. Na enkele mails heen en weer zijn ze gestopt met reageren. Ik ga er een advocaat bij halen zodra dit niet binnen een week is opgelost. Dit is toch te gek voor worden. Dit is diefstal. Ik heb nog nooit zoveel gedoe gehad met een webshop. Ik bestel hier nooit meer.

    Hee Jill,

    Ik heb gisteravond precies het zelfde meegemaakt. Ik had een grote bestelling geplaatst en afgerekend. Uiteindelijk staat er dat mijn bestelling is mislukt maar het bedrag is er wel van afgeschreven.
    Ik ben nu erg bang dat ik het grote bedrag niet meer terug ga zien...
    Kan je mij misschien laten weten of je jou geld hebt terug gekregen door middel van een advocaat?

    Ik zie graag je reactie.

    Met vriendelijjke groet,
    Diede van Mullekom

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nike air max 90

    Had nike besteld en al mijn gegevens eerlijk ingevuld(account aangemaakt)gekozen voor afterpay en mail van gehad dat betaling was goedgekeurd.Alles was eerlijk&correct,krijg je een mail dat je negatief gevalideerd ben,als dat zo was had afterpay de aankoop ook wel afgewezen.Zeer slechte zaak.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling nooit ontvangen

    Op 12 augustus een grote bestelling geplaatst.. Ook een melding dat de bestelling is aangemeld bij DHL. Vandaag ontvang ik ineens een mail met 'terug betaling verwerkt'. Mijn hele pakket is nooit bij mij aangekomen en nu als retour verwerkt bij Asos 😂 van Asos niks geen bericht ontvangen dat er iets niet juist was met het pakket of dergelijk. DHL app geeft ook nog steeds aan verwerkt in sorteercentrum, heel bijzonder.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Da's pech, geld weg?

    Voor relatief goedkoop meerdere keren kleding bij Asos besteld. De kwaliteit van de kleding is over het algemeen goed, maar ook regelmatig laat deze te wensen over - je zult net maar even geluk moeten hebben met het product dat je besteld, denk ik.

    Nu heb ik een groot deel van mijn laatste bestelling terug gestuurd. Op de site van Asos geven ze aan maximaal 15 dagen nodig te hebben om een retourbestelling te kunnen verwerken. Helemaal prima natuurlijk. Echter, zou volgens de track-and-trace code mijn retour al 3 weken geleden op bestemming aangekomen zijn. Na op de site een half uur te hebben moeten zoeken naar een contactformulier (een e-mailadres of telefoonnummer is er blijkbaar niet?), krijg ik alsnog geen gehoor. Ook geven ze op meerdere pagina's aan dat er 'eventjes de tijd wordt genomen om hun systemen beter te maken, en dat dat betekent dat hun Help pagina's tijdelijk niet beschikbaar zijn.' Leuke quote, maar wel erg gemakzuchtig afgehandeld op deze manier...

    Asos leek mij over het algemeen betrouwbaar. Ook lijken er genoeg tevreden recensies te zijn. De klantenservice is daarentegen echt heel triest. Ben bang dat ik mijn geld niet meer terug ga zien.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    1 ster is oprecht teveel. Er is geen contact te krijgen met deze partij. Wilde een verzendlabel want ik had er geen ontvangen. Contact opgenomen met afterpay, ik krijg nu het geld van mijn retour niet meer terug omdat ik te laat ben met retourneren.

    PLAATS DAN JE MAIL OF TEL ERGENS OP JE SITE.

    Ik had precies t zelfde en ik bleef wekenlang maar mailen met de vraag of ze me n retourlabel wilde sturen. Daarna ging ik op vakantie en precies in mn vakantie stuurden ze me dat ik te laat ben. Ik zou graag iets willen doen hiertegen, dit kan toch niet! Onbereikbaar gewoon!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Twee stiletto hakken

    Bij de checkout ging wat minder makkelijk. Geen fijne webwinkel om af te rekenen. Onduidelijke omgeving en verwarrend. Duurde even en als de schoenen niet bloedmooi waren op de foto’s dan heb ik het al lang laten vallen. 24 uur later krijg ik een waardeloze e-mail zonder enkel redenen om toe te lichten waarom maar dat m’n bestelling door hun geannuleerd is en m’n account geblokkeerd. Je kan natuurlijk hun contacteren alleen laten ze geen enkel mogelijkheid tot contact achter. En als je denkt om naar de webshop te gaan moet je het vergeten want je bent dus geblokkeerd! Kansloos!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling van over de 100,-

    Heb bestelling geplaats op 6 juni en deze zou op 10 june gelevered moeten worden. Tot op heden 30-juni nog steeds niks ontvangen. Asos geprobeerd te benaderen maar zij schuilen zich achter een online case management systeem waar je dus niemand direct kan spreken. 10 dagen geleden nog een case aangemeld, tot op heden nog steeds geen antwoord gekregen op een simpele vraag over waar mijn bestelling is. Helaas wel vooruit betaald, maar de bestelling nog steeds niet ontvangen.... ik bestel daar niet meer!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    kleding

    Ik snap de slechte reacties niet van sommige mensen, ik heb netjes mijn kleding binnen gekregen en ook op tijd. Ik heb alles terug gestuurd omdat de kleur mijn niet stond. Het duurde even voordat ik mijn geld terug had, maar dat vermelden ze ook op hun website. Prima webwinkel met leuke betaalbare kleding.

    Misschien even lezen wat ze te zeggen hebben over de service. Fijn dat jij het kon terugsturen, waarschijnlijk omdat je de klantenservice niet nodig had voor een retourlabel...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Ik ben jaren lang trouwe klant geweest bij Asos, maar hoe ze nu met me omgaan is echt ongelooflijk. Mijn pakket (van over 200 euro) is 'geleverd' voor de deur en was vervolgens nergens te bekennen toen ik thuis kwam. Toen ik ze mailde kreeg ik een checklist terug met 'tips' om het pakket te vinden:
    - Bekijk je digitale afleverbewijs.
    - Anderen op hetzelfde adres.
    - Bij de buren
    - In veilige plekken zoals achter/tussen/in bijvoorbeeld een schuur.
    - Lokale postkantoor/afhaallocatie.

    Het is meer dan logisch dat je bij je buren checkt of je pakket daar ligt. Maar verder willen ze me dus niet helpen (ik krijg na meerdere pogingen geen antwoord meer). Echt ontzettend klantonvriendelijk, zeker nadat ik zo vaak eerder bij ze heb besteld. Moet ik nu betalen voor een pakket dat ik nooit heb gezien? Ik bestel hier in ieder geval nooit meer en raad het anderen vanaf nu ook zeker af, want zodra het mis gaat, heb je helaas helemaal niets aan ze.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Blauwe flared broek petit

    Eerst een zwarte flared broek bestelt helaas te kort, op de post gestuurd en na 2 weken pas terug betaling. Volgende broek bestelt enige in mijn maat…kapot aangekomen! Heb nog steeds geen terug betaling en de vorige terug betaling duurde 2 weken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Colber

    Passen niet ik kan ze niet retour sturen is iets mis gegaan met mail adres.heb hun diverse keren proberen te bereiken maar krijg geen antwoord terug .
    Krijg de zenuwen ervan zit ik met colbers die niet passen en moet betalen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    kleding

    Altijd goed als je weet welke maat je bestellen moet. kijk goed naar de informatie over het soort stof en je weet precies of je het wilt of niet.

    De service is uitstekend, paar keer problemen gehad met een kwijt retourtje en een student code aanvraag. Allebei de problemen zeer goed uitgelost via de chat van asos, vriendelijke werknemers en waarderen het altijd als je beleefd blijdt. ( Wat ik trouwens heel normaal vind)

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Bestellen en levering ging goed. Levering liet even op zich wachten, maar dat is begrijpelijk. Alleen na terugsturen van mijn retour krijg ik geen melding dat ze deze goed hebben ontvangen. Een klantenservice hebben ze niet. Je komt via de site in een doolhof van keuzes alleen geen email etc etc. Nu na 3 weken nog steeds geen geld terug..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Schoenen

    Ik had schoenen optijd besteld die ik nodig had voor een gelegenheid. Ik had ze in maat 40 besteld maar ik had de verkeerde maat ontvangen? Maat 38 namelijk.. Hier heb ik een mailtje voor gestuurd of ze dit op konden lossen maar hier is niks mee gedaan en ik heb ook nog is de verzendkosten moeten betalen.. voor niks?!

Anderen bekeken ook

Big Green Smile
11 reviews

Big Green Smile NL, de webshop voor al uw natuurlijke producten? Lees beoordelingen! Ben je ook benieuwd naar de reviews over Big Green Smile ...

VI - voetbal international
6 reviews

Hoe denken andere mensen over Voetbal International? Zijn ze blij met hun huidige abonnement en als ze niet blij waren met hun abonnement konden ze...

Christine Le Duc
15 reviews

Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...

AliExpress
22 reviews

Bent u ook benieuwd hoe het winkelen op AliExpress andere gebruikers is bevallen? Veel mensen die online shoppen komen vroeg of laat terecht bij Al...

Asos.com

Benieuwd naar ervaringen van andere consumenten bij Asos.com? Steeds meer mensen gaan online kleding kopen bij Asos.com en het is een snel groeiend bedrijf dat nu ook de Nederlandse markt aan het veroveren is.

Over Asos
Asos.com is een van oorsprong Brits bedrijf. Het heeft zich ondertussen al gespecialiseerd in online kleding verkoop in bijna alle landen van de wereld. Hoofdkantoren van dit kledingbedrijf bevinden zich in Groot-Brittanië, de Verenigde Staten, Frankrijk, Duitsland en China. Daarnaast is het bedrijf zo hard gegroeid de laatste jaren dat ook de website is vertaald om zich toe te spitsen op het online kleding verkopen in bepaalde gebieden.

Ondertussen is de website al beschikbaar in het:
-    Engels
-    Frans
-    Duits
-    Spaans
-    Italiaans
-    Russisch
-    Chinees

Helaas is er nog geen Nederlandse website, maar de Britse versie is erg overzichtelijk en vereist weinig kennis van Engels om er toch online kleding te kopen. 




Asos.com heeft al vele awards gewonnen waaronder de Britse prijs van Beste Online Retailer. De hoeveelheid rewards doet vermoeden dat Asos.com een vertrouwde mogelijkheid is om online kleding aan te schaffen.

Diensten
Asos.com is dus een online retailer van kleding. Daarmee zit ze in een werkgebied wat veel concurrentie heeft, toch steken ze er op wereldwijd gebied bovenuit. Asos heeft zowel een eigen merk naast de verkoop van bekende merken als Abercrombie & Fitch, Levi’s en Adidas. De genoemde bekende merken zijn slechts drie van de maar liefst 850 merken die Asos aanbiedt naast haar eigen kledingmerk. 

Naast de standaard webshop biedt Asos ook de zogenaamde marketplace om online kleding te kopen. Vanaf hier kun je direct shoppen in edgy, vintage kledingwinkels. Ideaal als je op zoek bent naar iets unieks voor een goede prijs.

Aangezien de meeste items uit het buitenland moeten komen heeft Asos in vergelijking daarmee hele goede verzendkosten. Als je boven de €25 besteld vanuit Nederland zijn de verzendkosten al gratis; je product heb je dan met vijf dagen in huis. Bestel je voor minder dan €25 dan zijn de extra kosten €3. Daarnaast kan je ook nog kiezen voor Express Delivery zodat je je bestelling snel in huis hebt, dit kost je €6 extra.

Klachten
Er zijn geen grote klachten te vinden over Asos. In het verleden waren de betalingsmethodes wat gelimiteerd tot creditcard. In Groot-Brittanië krijg je automatisch op je achttiende een creditcard dus dat is daar vrij normaal. Ondertussen zijn er echter al verscheidene e-wallets toegevoegd bij betalingsopties, zoals bijvoorbeeld PayPal, maar ook iDeal is tegenwoordig een betalingsmogelijkheid die Asos accepteert. PayPal is overigens slimmer, omdat je dan in ponden kan betalen en dit kan net wat goedkoper uitvallen.

Een andere opmerking is het dure retourneren, maar ook dat is niet meer up to date. Asos biedt tegenwoordig vanuit Nederland namelijk gratis retourneren. Dit kan via PostNL of een Kialapunt. Het retourneren duurt wel tot 21 dagen, dus geduld is daarna wel een schone zaak.

Als jij ook een ervaring hebt met Asos zo het gewaardeerd worden als je even een review achterlaat om volgende consumenten verder te helpen met hun vragen.

 

promo-code voor de nederlandse site? Zijn ze betrouwbaar en goed? En hoe zit het met retouneren? Lees eerst ervaringen voordat u iets koopt zodat u weet waar u aan begint. Lees beoordelingen bij NederlandReview!

}