Savedo
Alle reviewsSavedo
Alle reviews (19)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Deposito
Savedo is overgenomen. Wie daar een deposito had moet nu een brief sturen om het vrij gekomen geld terug te krijgen. het lijkt of je 50 jaar terug wordt geworpen in de tijd.
vervolgens duurt het dagen voordat je het geld op je rekening hebt.Savedo Diefstal Herstel
Neem geen bonusaanbieding aan van uw brokermanager! Laat uw brokermanager nooit namens u handelen. Dat is hoe ze de fondsen van handelaren manipuleren. Als u hulp nodig heeft bij het ophalen van uw verloren geld, BTC van uw makelaar of misschien heeft u problemen met opnames omdat uw account wordt gemanipuleerd. Ik raakte ooit betrokken bij hen en ik verloor bijna 34000 EUR. Gelukkig voor mij kon ik mijn geld terugkrijgen. Doe jezelf een plezier en neem contact op met een privé cybersecurity-specialist en herstelexpert. mattjakob78 op twitter
of e-mail bitcoindigger @ gmail .comObligaties
Savedo is overgenomen en nu kun je niet meer zelf het vrijgekomen geld opnemen, maar moet dat schriftelijk gebeuren waarna het wachten en wachten is tot je je geld hebt. Onthutsend slecht georganiseerd.
depositorekening vanaf 2018
Wat een slechte klantenservice hebben jullie! Ik kan niet meer inloggen omdat het resetten van mijn wachtwoord niet lukt. Jullie mail met de reset-link bereikt mij niet. Noch op mijn computer, noch via mijn androïd telefoon. Heb het al honderd keer geprobeerd, maar geen enkele mail van jullie.
Alleen berichten van de klantenservice die er op neer komen dat ik het maar nog eens moet proberen. Dit moet handmatig worden opgelost, vanuit jullie servicecentrum. Ik ben machteloos en kan niet meer bij mijn eigen rekening.
Doe iets a.u.b.
Ingrid Hoogervorst
0641328964Niet veel soeps, blij dat mijn deposito afgelopen is
In het begin ging het nog wel goed. Ik werd binnen gehaald met een grote (althans beloofde) welkomstbonus icm deposito. Gegeven de omslachtige manier van aanmelden en identificatie (iemand komt aan huis!) was het dat nog net waard.
Naderhand liet men wel steken vallen en heb ik nog hard moeten werken om mijn bonus te krijgen. Daarnaast is de documentatie ontoereikend en is de klantenservice regelmatig vaag of verwijzen ze je naar de voorwaarden... ik ga ervan uit dat ze toch wel weten wat daarin staat?
Jammer is ook dat Savedo al sinds 2017 geen nieuwe bank heeft toegevoegd- in feite dus zeer omslachtige aanmelding voor één bank (CKV had ik mijn deposito). Heb je dus ook weinig aan
Sparen in het buitenland is prima, deed ik al naar tevredenheid bij Bigbank, maar bij savedo kom ik niet meer terug.
JvdBSlechte klantenservice en zonde van tijd
Ik probeerde een deposito aan te vragen. Na identificatie word ik gevraagd om mijn naam aan te passen omdat de achternaam van mijn partner vermeld is op mijn paspoort met "e/v".
Echter mijn achternaam is gewoon mijn meisjesnaam. De achternaam van mijn partner maakt geen onderdeel van mijn eigen naam. Het is alleen een optie om de achternaam van partner op paspoort te melden. Savedo accepteert dit niet en heeft mijn achternaam aangepast in zijn systeem met "e/v + partner achternaam". Ik kan het aangepaste formulier niet tekenen omdat mijn naam gewoon niet juist is. Volgende keer kan ik ook voor kiezen om zonder de achternaam van partner te melden dan is mijn "naam" weer niet goed.
Zo heb ik veel tijd voor het proces verloren maar de aanvraag kan niet verder.Savedo goede ervaringen
heb een paar keer contact gehad met de klanten service en kreeg snel en naar mijn mening ook waarde volle antwoorden.
Mijn vragen betroffen bijvoorbeeld het verlagen van de buitenlandse bronbelasting.
Voor Belgie heb ik de hele procedure probleemloos doorlopen.
Voor portugal heb ik inmiddels de vooringevulde formulieren ingevuld aangeleverd gekregen, vervolgens moet ik deze naar de belastingdienst Heerlen versturen die ze weer zal retourneren naar Savedo. Savedo verstuurt ze dan naar de portugese bank die op basis van de verklaring van de belastingdienst Heerlen de verlaagde bronbelasting zal inhouden.
Bij de box 3 aangifte kun je vervolgens, als je bij de aangifte aanvinkt dat de betreffende bank in het buitenland is gevestigd, bij het invoerveld bronbelasting de ingehouden buitenlandse bronbelasting invullen.
Daardoor betaal je dan in Nederland niet de 1,2% over het spaarsaldo maar 1,2% minus de reeds betaalde bronbelasting ( dus in totaal blijft dit dan 1,2% voor beide landen tezamen )
Dus ja, het is wat meer werk, en je moet dit ook min of meer leuk vinden om te doen of er minimaal geen bezwaar tegen hebben.
Als je dit teveel werkt vind, dan geld gewoon op de Rabo laten staan tegen 0,05% rente per jaar.verkeerde info teruggave bronbelasting, slechte klantenservice
Het openen van depositos bij CKV en de J$T Banka verliep soepel, men doet echt z'n best om het geld binnen te halen.
Daarna wordt het moeilijker en de klantenservice laat te wensen over. Mij was eerst verteld dat het vrijstellingsformulier ter vermijding van dubbele betaling bronbelasting in Belgie, mij 4 maanden van te voren zou worden toegestuurd. Bij navraag bleek dat hooguit twee maanden te zijn en dat had ik graag bij het openen van het deposito willen weten. Men bleek niet bereid of in staat om de procedure te versnellen en aan mijn persoonlijke omstandigheden aan te passen, wat op een redelijk onvriendelijke manier werd meegedeeld. Toonzetting; wat zeurt u toch meneeer, ga dan niet zo lang op vakantie.
Echt storend is dat de info op de site over teruggave voor de J$T Banka uit Tsjechie onjuist is, want dat blijkt kan NIET achteraf te kunnen. Op de site stond en staat tot vandaag 24-09-2018 dat terugvragen achteraf geen enkel probleem is. Ook iets dat je graag van te voren wilt weten.Savedo is super waardeloos trap er niet in mensen
Echt een waardeloos bedrijf. Je binnen halen gaat zonder
problemen, eenmaal binnen is de service ver te zoeken. Wil je iets over belastingen weten want daar krijg in Nederland mee te maken dan zijn ze niet thuis en staat alles bij de voorwaarden of moet je maar de belastingdienst bellen 08000543. Zit nu bij Bigbank, iets lagere rente maar wel zeer goede service.wachten op bonus
Ik heb een deposito geplaatst en zou binnen 6 weken een bonus krijg. Na meer dan 2 maanden nog niets ontvangen. Klantenservice zegt dat het erg druk was en dat de betaling geagendeerd staat. Duurt langer dan toegezegd, dus contractbreuk. Niet aan beginnen!
slechte klantenservice
slechte klantenservice , niet professioneel en onvriendelijk
aanvraag duurt lang en website ontbreekt aan informatie, slechte klantenservice in Nederland, onvriendelijk personeel
ook nog eens dubbele belasting over spaargeld betalenNiet alles verloopt vlekkeloos
De aanmelding en telefonische info verloopt goed maar daarna hapert het hier en daar nogal en moet je weer contact opnemen. en soms zelfs twee keer over het zelfde, reeds verstuurde verzoek
Als het op ,,meedenken ,, en zorgplicht aankomt tegenover een klant, verschuilt men zich achter regeltjes die je had moeten weten.!???
Maar als ze geen deel uitmaken van het aanmeldingsproces mogen ze daar niet van uit gaan.!!!
Zorgplicht en meldingsplicht bestaan ook!sparen via savedo
Voor het eerst in buitenland een rekening geopend bij CKV via Savedo het voordeel daarvan is dat je in Nederland een hulp heb Het heeft inderdaad iets langer geduurd voordat de rekening geopend kond worden maar dat is logisch vanwege indentificeren daar je in het buitenland spaart geen enkel probleem dus,. Toen mijn rekening geopend werd gelijk geld gestord deze was binnen een acceptabele tijd behandeld het stod twee dagen op de rekening bij Savedo en een dag later bij CKV dus geen enkel probleem. Later heg ik een test gedaan van mijn bank ABNAMRO een overboeking gedaan ('s avonds naar Savedo deze was keurig de volgende dag binnen gisteren heb ik dit bedrag terug gebeodkt en het stond de volgende morgen al weer op mijn rekening dus uitmundend. Verfder heb iok een keurige begeleing gehad en hulp Hulde daarvoor daarnaast een redelijke rente ik heb voor CKV gekozen daar de rente goed was en geen koersrisico die je bij de tjechische banken natuurlijk wel hebt. Dus ik raad een ieder aan omm dit te proberen de rente gaat voorlopig toch niet omhoog
leningen vergelijken
Voor een belangrijke lening heb ik veel vergeleken en zo kwam ik uiteindelijk terecht bij Savedo - ze hadden een paar punten lagere rente dan ik elders vond. Het duurde wel vrij lang voor het geld binnen was, vond ik. Had kennelijk te maken met strenge regelgeving, maar ik vond het knap irritant. Advies en klantenservice vond ik wel goed.
Voor het eerst in buitenland een rekening geopend bij CKV via Savedo het voordeel daarvan is dat je in Nederland een hulp heb Het heeft inderdaad iets langer geduurd voordat de rekening geopend kond worden maar dat is logisch vanwege indentificeren daar je in het buitenland spaart geen enkel probleem dus,. Toen mijn rekening geopend werd gelijk geld gestord deze was binnen een acceptabele tijd behandeld het stod twee dagen op de rekening bij Savedo en een dag later bij CKV dus geen enkel probleem. Later heg ik een test gedaan van mijn bank ABNAMRO een overboeking gedaan ('s avonds naar Savedo deze was keurig de volgende dag binnen gisteren heb ik dit bedrag terug gebeodkt en het stond de volgende morgen al weer op mijn rekening dus uitmundend. Verfder heb iok een keurige begeleing gehad en hulp Hulde daarvoor daarnaast een redelijke rente ik heb voor CKV gekozen daar de rente goed was en geen koersrisico die je bij de tjechische banken natuurlijk wel hebt. Dus ik raad een ieder aan omm dit te proberen de rente gaat voorlopig toch niet omhoog
Waarom 2 keer hetzelfde bericht
Iets hogere rente
Net iets betere rente bij dan bij mijn eigen bank. Dus (net) waard om te doen.
slechte ervaring
ik hoopte op een hele gunstige rente. had al eerst elders geinformeerd en wist dus wat ik zocht en kon verwachten met actuele rentestand, maar het aanbod dat ik kreeg, viel me tegen.
ze waren wel vriendelijk.....Makkelijk overzicht van rentes bij banken
Om minder belasting te moeten betalen over mijn vermogen, beleg ik mijn geld graag in bepaalde zaken. Ik heb daarom onder meer rekeningen geopend bij diverse Europese banken. Dit doe ik via Savedo. Zij halen grote Europese banken naar Nederland, waardoor het mogelijk is om hier te sparen. De rentes van sommige van deze banken zijn vele malen aantrekkelijker dan de rentes die de Nederlandse banken tegenwoordig hanteren. Door te kiezen voor het sparen van mijn geld bij een Europese bank, levert het mij veel meer geld op. Op de website van Savedo heb je direct een duidelijk overzicht van de hoogte van de rentes bij verschillende banken, waardoor het niet moeilijk is een mooi aanbod te vinden.
deposito levert meer op
Op Savedo een rekening met deposito geopend. Het spaargeld is hier minder en minder en misschien zelfs negatief, dan ga je natuurlijk over de grens kijken.
Een deposito levert gewoon meer op en biedt meer garanties.
Wil het ook nog verdelen over meerdere banken in de toekomst, om veiliger te zitten.Belasting is diefstal
Het is totaal belachelijk dat je belasting moet betalen over spaargeld. Het is gewoon een boete omdat je je geld er niet doorheen jaagt. Jan en alleman die dat wel doen, worden vroeg of laat altijd via uitkeringen en toestanden gered, maar de hardwerkende Nederlander die zijn geld spaart krijgt een BOETE. Daar doe ik dus niet meer aan mij. Of in ieder geval minder. Belachelijk
Anderen bekeken ook


Je werkt in het buitenland en wilt geld naar je familie thuis sturen. Als je dit via een bank doet, gaat daar helaas veel geld aan verl...

Voor sommige zaken is het verstandig je te laten adviseren door de consumenten voor jou. Hier lees je beoordelingen en reviews van ervaringen van (...

Wat zeggen anderen over Bigbank? Wat zijn hun ervaringen? Bigbank is opgericht in 1992 in Estland. Ze hebben zich gespecialiseerd in deposito&rsquo...
Wat een bijzondere spelling