UnitedConsumers
Alle reviewsUnitedConsumers
Alle reviews (22)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
verkeerde contacten
Ik ben uitermate tevreden met UnitedConsumers, laat dat duidelijk zijn, maar onlangs ben ik geschrokken, toen ik, in een telecomaanbieding de naam Tele2 tegenkwam. Ik kan me niet voorstellen dat een degelijk en eerlijk bedrijf als UnitedConsumers, met een dergelijk malafide bedrijf zaken doet. Ik wil dan ook iedereen waarschuwen, als je een telefoonabonnement afsluit, bij UnitedConsumers, doe dit niet met Tele2. Kies voor een bonafide bedrijf. Ook al lijkt Tele2 iets goedkoper, je bent uiteindelijk duurder uit, en krijgt geen waar voor je geld. Reclameren helpt niets, je wordt alleen maar teleurgesteld. Je krijgt spijt als haren op je hoofd. Ik hoop dan ook, dat UnitedConsumers, dat malafide telecombedrijf, schrapt uit het bestand.
Nooit problemen gehad met tele2, snap niet waar je het over hebt eigenlijk
Altijd goede ervaringen gehad met Tele2, al jarenlang. Ik zou me geen zorgen maken met deze connectie tussen United Consumers. Punt is meestal: heb je eenmaal gedonder met een leverancier, dan ontmoet je alle rottigheid van het bedrijf. Ik vind daarom de klantenservice erg belangrijk, maar die wordt dus pas echt getest bij echte problemen.
Gewoon makkelijk!
Kon bij United Consumers makkelijk een goedkope autoverzekering vinden. Ideaal. Kenteken invoeren, verschillende verzekeraars vergelijken en als kers op de taart kreeg ik ook nogeens een extra korting op mijn premie. Ze hebben ook regelmatig acties waarbij je de eerste maand geen premie moet betalen. Zet niet echt zoden aan de dijk natuurlijk, maar het scheelt wel!
Dit is een TOPVerzekering
Absolute aanrader!
united customers heeft een makkelijke manier van afsluiten van verzekeringen. Andere verzekeraars kunnen hier nog een puntje aan zuigen en een voorbeeld aan nemen. Snel en duidelijk en gaan veel op de details in. Echt de eerste die ik zou kiezen en laat andere verzekeraars flink achter zich op kwaliteit en service.
Snel geregeld en extra korting verzekering
We kregen best nog wat extra korting toen we de verzekering afsloten via UnitedCOnsumers dus ik ben tevreden. We wilden eerst direct afsluiten, maar toen nog even gekeken met UnitedConsumers en toen we daar goedkoper uit waren, hebben we dat maar gedaan. Ging allemaal best prima en ik vond het snel geregeld.
Gas en Electra
Heel tevreden... stap regelmatig over maar kom regelmatig toch terug! Dat zegt genoeg denk ik!! Zeer betrouwbaar!!
energie
Ik was tevreden met UnitedCustomers. Alles was duidelijk en goed geregeld. Totdat het contract verlopen was. Daarna werden we geconfronteerd met energieprijzen die ver boven anderen en ook hun eigen aanbod op internet uittorent. In een telefoongesprek werd duidelijk dat er niets anders op zat dan over te stappen. Ben goed geholpen door het personeel, maar ze hebben niet de mogelijkheid om een goed aanbod te doen aan klanten die gewoon willen blijven.
Niet echt klantvriendelijk zo.korting is leuk
ik ben overgestapt via united consumers, voor de korting. verder krijg je gewoon dezelfde producten want ze werken samen met andere aanbieders. die extra korting is altijd mooi meegenomen. communicatie is verder prima en overstappen gaat steeds goed.
10 procent extra korting
Tja het is nu eenmaal verplicht toch, zo'n autoverzekering? Dan wil gewoon de goedkoopste, de dekking maakt me dan niet eens meer uit. En ik kreeg 10 procent extra korting door die banner dus das altijd leuk!
korting
Ja hoor ook ik heb veeel bespaard hier!! Meer dan bij Sloop de Crisis!!! Dus ik doe nooit meer zonder eerst bij zulke collectieven te kijken!! :D:D:D
Deze energieleverancier is goed
Geen problemen ondervonden en ik ga hierdoor misschien ook mijn zorgverzekering erbij doen. Iemand hier ervaringen mee? Dat zou ik graag horen.
Ik heb al jaren mijn zorgverzekering bij hun, en is gewoon vgz ik ben zeer tevreden 😉
Autoverzekering
Erg leuk allemaal maar komen hun woorden niet na,maak u geen zorgen meneer wij regelen dat,maar datum inmiddels verstrekken en sta hier nog met een schadeauto bedankt hoor nep lui
Gas stroom
Uit voorzorg gebeld om geen problemen te krijgen met overstappen. Gevraagd wat mijn verbruik is én nagevraagd wanneer ik moet overstappen om juist géén gedoe te krijgen. Eindstand zit ik met een boete én krijg ik mijn bonus niet. >€200,- houden ze nu in eigen zak wat van mij is! Klantenservice interesseert het niets want het is niet te achterhalen wat medewerker gezegd heeft. Geen tegemoetkoming, niks. Lekker makkelijk geld verdienen op andermans centen. Waardeloze onbeschofte medewerkers die je dus niet kan vertrouwen!!! Ze maken van hun probleem jouw probleem.
Oplichting eerste klas!Mobiel abonnement met mobiel
8 december een mobiel abonnement afgesloten bij Unitedconsumers voor mijn zoon dat verliep soepel. 10 december kwam netjes de simkaart binnen van Ben. Het is nu 14 december en nog steeds geen mobiel binnen. Telefonisch contact gehad en de mobiel is niet op voorraad en ze hebben ook geen idee hoe lang het nog gaat duren. Abonnement loopt wel al maar kan er niks mee. Zoon elke dag is de mobiel al binnen. Zeer slecht dat ze niet aangeven dat ze de mobiel niet voorradig hebben.
GeertGas en elektriciteit
Klachtafhandeling reactie vanuit United Consumers:” Wij hebben inhoudelijk gereageerd op uw klacht via een ander kanaal. Indien er nog verdere onduidelijkheden zijn ontvangen wij graag per e-mail uw reactie op e-mailadres energie@unitedconsumers.com.” Oorspronkelijke klacht helemaal niet inhoudelijk afgedaan. Was niet meer dan een standaard reactie zonder inhoudelijk naar klacht gekeken te hebben of er misschien daadwerkelijk iets mis is geweest met de informatievoorziening. Belachelijke reactie van een belachelijk slechte partij. Absoluut geen aanrader.
Energie contract
Informatievoorziening rondom aanpassingen tarieven, contract voorwaarden en eindafrekening zijn onvolledig, onzorgvuldig en incorrect. Klacht afhandeling spreekt servicedesk tegen en vice versa. United consumers geeft aan er voor de gezamenlijke belangen van de consument te zijn. Mijn ervaringen zijn anders. Erg teleurstellende partij. Ontransparante manier van werken en schrikbarend hoge (eind)afrekeningen tot gevolg.
Wat een teleurstellend bedrijf. Leveren van Energie en Gas loopt allemaal wel. maar zodra er een akkefietje is staan ze keihard met het contract in de hand. Geen discussie, schuldvraag afwijzen en geen enkele poging tot elkaar te komen. Je zou wat meer verwachten van een bedrijf met die naam.
Autoverzekering
Eenmaal binnen, zijn er andere voorwaarden
Verzekering afgesloten op basis van info op website. Info was onvolledig en bleek anders te zijn (Website wordt nog aan gewerkt zeiden ze). Verzekering toch maar verzocht te beeindigen, dat kon volgens de website, maar je raadt het al, dit was ook niet zo eenvoudig, maar zeker niet zoals op de site vermeld.
Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar wel de slechtste in uitvoering!Restitutie zorgverzekering en aanvullend pakket
Ik ben vorig jaar overgestapt naar UnitedConsumers (restitutiepolis icm aanvullende verzekering). Uiteindelijk ben ik niet blij met mijn keuze. Ik dacht goed verzekerd te zijn, maar te vaak hebben zich situaties voorgedaan waarbij ik mij niet geholpen acht. Een aantal keer ging declareren erg soepel. Vaker echter kreeg ik te horen dat ik niet op mijn geld kon rekenen en moest ik veel tijd stoppen om het geld toch nog na te jagen.
Zo deed zich een situatie voor waarbij ik een gedeeltelijke vergoeding wenste voor een behandeling voor mijn rug. Deze behandeling zou vallen onder mijn aanvullende verzekering. Echter hadden zij geen gecontracteerde behandelaars voor de behandeling die ik wilde (een die wordt aangeraden door de wetenschappelijke gemeenschap op basis van review studies). Eén optie, maar via Google bleek die 'out of business'. Houd in gedachte dat zij evenveel geld kwijt zijn als er wel of geen sprake is van een gecontracteerde partij omdat er een max vergoeding per keer geldt.Correctie: Zou hier NIET weer kopen.
Heb via Gaslicht afgesloten voor € 0,66 per m3. Krijg ook de bevestiging. Maar nu vanaf 1 januari toen het contract in werking gaat, is de prijs ff 8 ct duurder. Een heel verhaal, dat wordt dus een zaak voor de rechtsbijstandsverzekering.
Nog 2000 onbeantwoorde mailtjes volgens de dame die ik sprak 9 januari omstreeks 11:00 uur en telefonisch onbereikbaar. Zelfs keuzemenu werkt nu niet meer. Dat was het algemene informatie nummer.
Informatievoorziening rondom aanpassingen tarieven, contract voorwaarden en eindafrekening zijn onvolledig, onzorgvuldig en incorrect. Klacht afhandeling spreekt servicedesk tegen en vice versa. United consumers geeft aan er voor de gezamenlijke belangen van de consument te zijn. Mijn ervaringen zijn anders. Erg teleurstellende partij. Ontransparante manier van werken en schrikbarend hoge (eind)afrekeningen tot gevolg.
Bijna energie
In eerste instantie aangemeld als nieuwe klant voor energie bij United Consumers via gaslicht.com. Opeens voelde het niet goed meer, en heb ik (gelukkig) de overeenkomst binnen de wettelijke 14 dagen weer ongedaan gemaakt. Sindsdien wordt ik dagelijks bestookt met allerlei "interessante aanbiedingen" op allerlei terreinen. Bedenk het maar en je krijgt er een mail over van ze. Afmelden voor deze berichten (optie staat onderaan in de mail) wordt niet gerespecteerd. De mailtjes blijven binnenstromen. Dus...als UC op welke manier dan ook jouw e-mail adres in handen krijgt....waak je dan...
Spijt van
Helaas de overstap gemaakt naar United Consumers. Ondanks de scherpe prijs inzake energie en gas, gaat het me dit jaar extra geld kosten, mede door onoplettendheid van hun. Ondanks dat het mijn verantwoordelijk is, hadden zij dit kunnen voorkomen. Helaas hebben ze niet met me meegedacht.
Ik vraag het me af waar u het over heeft? Voormi mij is het namelijk niet duidelijk wat het onderwerp hier is. Hoe zo gaat het je meer kosten en waar hadden ze dan op moeten letter?
Zie omschrijving
Facturatie is een zooitje!!
Anderen bekeken ook

Met de vorming van het nieuwe kabinet van Rutte III werd er veel gesproken over de zorgverzekering en de verhoging van het eigen risico. Er werd ui...



Waarom zou u kopen bij dit bedrijf: Hema verzekeringen? Hema verzekeringen is een organisatie welke er al vele jaren is. Natuurlijk zijn ze bekend ...
Grappig ik heb met Tele2 betere ervaringen dan met united consumers!