Energiedirect
Alle reviewsEnergiedirect
Alle reviews (56)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Energie
aren geleden erg tevreden. Sinds de Oekraïne één grote schimmige chaos van te hoge inschattingen, storing in de app, geen contact kunnen opnemen, uren tevergeefs in de wachtrij aan de telefoon.
Extra zuur: dat je energiecontract een week voor de Oekraïne afloopt, je een 'nieuw aanbod zal krijgen binnen drie dagen' en vervolgens niets meer hoort tot het moment waarop de directie driedubbel winst maakt omdat je geen contract meer hebt.
Uitbetaling van geld door de overheid gebeurt evenmin, noch worden er bedragen verrekend.
Zeer schimmige onbetrouwbare onderneming...Stroom
Ik was 2 dagen klant had gelijk een betalingsachterstand van €265. Hoe dan? Gelijk een brief dat ik wanbetaler ben en afgesloten wordt. Dit kon niet worden teruggedraaid. Ik wacht nu al maanden op het bedrag wat op mijn eindafschrift staat. Ik ben 3,5 maand van huis geweest dus niks verbruikt. Op papier krijg ik bijna €500 terug.Elke keer als ik bel zijn ze druk, corona en achterstand. Corona in een digitale wereld? Ze hebben hun fouten iet wat bekend, maar niet gezorgd dat de aanlevering wordt hersteld.
Opzegging
In verband met overlijden familielid met veel moete contract opgezegd een medewerker kan je niet te spreken krijgen. In de bevestiging van de afrekening € 1100,00 die terug betaald gaat worden staat dat dit op 07-08-2022 gebeurd. Op 15-08-2022 na veel tijd en inspanning contact met de chatrobot het antwoord waarom dit geld nog niet is teruggestort ,,bij overlijden houden we 6 weken aan,, zodat we zorgvuldig kunnen afsluiten ! Contract opgezegd, huis verkocht waar moet dan zorgvuldig naar worden gekeken het invullen van het terugstort formulier ! Echt schandalig dat daardoor de afwikkeling van de erfenis met 6 weken wordt vertraagt. R. van Geffen
Heb vast contract voor 3 jaar tot maart 2023 !
Jaarrekening klopt niet. Moet 1000,00 Euro meer betalen voor gas als vorig jaar, vast contract liep toen al. Communicatie met Energiedirect.nl is onmogelijk. Een of andere computer moet jouw vragen beantwoorden, antwoorden slaan nergens op! Een "echte" medewerker krijg je niet aan de lijn want het is altijd veel te druk.
Ben nu genoodzaakt een brief aan hen te sturen in de hoop dat deze beantwoord wordt. Heb mijn lesje geleerd!Gas en groene stroom (winde nergie
Alleen via app en mail bereikbaar de app regel neef werkt voor geen meter
En de termijn bedrag bedragt op momen 400€ niet normaal we willen ook nog leven undrrste uit de kannEnergiecontract
Energiedirect had mij teveel gefactureerd, het ging over een te hoge netaansluiting. Ze waren niet te bereiken op hun telefoonnummer, en de chatbot stuurt je bijna nooit door naar een echte medewerker. Wanneer dit wel het geval was zeiden ze dat ze het gingen uitzoeken en over 4 weken terug zouden komen.
De communicatie is heel onduidelijk, de klantenservice onbereikbaar, en als je ze toch een keer weet te bereiken wordt er niet meegedacht met de klant. Zelf had ik enige kennis van netaansluitingen waardoor ik de fout in de tarieven kon aanstippen, maar de meeste klanten hebben dit (terecht) niet. De fout is nooit opgelost, wat mij 600 euro heeft gekost.Stroom en Gas
NOOIT MET DEZE OPLICHTERS IN ZEE GAAN! LYDIA G. van de klantenservice is zeer klantonvriendelijk en zeer bijdehand aan de telefoon. Er een soort spelletje van te maken om je te laten betalen en eind van het gesprek te beroerd om normaal gedag te zeggen. Ik raad iedereen aan om GEEN KLANT TE WORDEN. Heel internet staat vol met negatieve reviews. Ze naaien je zonder dat je het in de gaten hebt. Ik zal nooit meer klant van hun worden en zal de mensen om mij heen mijn kennissen, en iedereen die dit leest adviseren niet met hun in zee te gaan. Ik probeerde een regeling te treffen voor een gasrekening en ik moest de volgende dag terugbellen want ze werken tot 14:00 en de persoon die ik aan de telefoon had kon hier niet mee helpen en ik heb nog gevraagd of er geen extra kosten bij kwamen en dat zou allemaal geen probleem zijn en dezelfde avond krijg ik 2 mailtjes met incasso kosten. Dus ik bel de volgende dag en dan weten ze van niks en zien ze niet dat er contact geweest is en dan zit ik alsnog met extra kosten. Dan vraag ik of ik de rekening in zijn geheel kan betalen zonder die kosten zodat we van het gezeik af zijn omdat ik daar juist de dag ervoor over heb gebeld en dan word ik in alles tegengewerkt. (Er is €1.062,71 / 1.391m3 aan gas verbruikt in 3 maanden tijd) waar mijn verhuurder schuld aan heeft maar ze komen nergens in tegemoet, je kan geen afspraken met ze maken en ze proberen je financieel naar de kloten te helpen en daar gebruik van te maken!
Boete door onmacht
Wat een onprofessioneel en discriminerend bedrijf is dit
Wat een onprofessioneel en discriminerend bedrijf is dit.
Wij hebben ons huis verkocht en wonen tijdelijk noodgedwongen bij mijn schoonmoeder in, totdat we een andere woning hebben gevonden.
Ik moet nu € 100 boete betalen omdat ik noodgedwongen mijn contract voortijdig opzeg. Dit is een in mijn ogen een situatie van onmacht.
Maar goed, hier heb ik meerdere telefoongesprekken aan gewaagd, omdat dit bij mij aan een gevoel van onrechtvaardigheid appelleert.
Steed werd er gezegd: ik moet dit overleggen en kom er op terug. Datzelfde gebeurde gisteren nog eens in een chat met energiedirect.nl. Men moet echter tot op heden nog steeds reageren en doet dat dus domweg niet. Geen e-mail, geen chat, geen telefoon.
Ondertussen heeft men die € 100 wel simpelweg automatisch bij mij afgeschreven.
Twee medewerkers van deze organisatie vertelden mij het eens te zijn met mijn standpunt, maar dat ze er ook niets aan konden doen. Voorts vertelden beiden dat mensen die emigreren geen boete hoeven te betalen. Wat is het verschil met mijn situatie dan?
Ik ben ook niet uit op tijdelijk gewin door over te stappen. Ik stap helemaal niet over, ik heb geen ander huis dus ook geen andere energieleverancier.
Absoluut een dikke onvoldoende wegens het totale gebrek aan communicatie. Slecht, slecht, slecht
Georges CaremanTen onrechte boete van Energiedirect
Energiedirect boekte een bedrag van m'n rekening toen ik al bij ze weg was. Ik boekte dat terug en vroeg naar de reden. Een warrige medewerker zou mij terugbellen. Is nooit gebeurd. Wel kreeg ik een aanmaning met €25 boete. Mandy en Tessa van de klantenservice zeggen dat er herinneringsmails en een SMS zijn verstuurd. Is niet zo. Na mijn vraag kwam direct de boete. Schofterig gedrag van het zusje van Essent. Echt heel erg onprofessioneel. Geldwolven.
oplichting
Mijn energieverbruik is heel laag, 119 kWh
toch wordt mijn maandbedrag omhooggeschroefd naar 185 euro!
Belachelijk!Callcenter
We hebben jarenlang en naar tevredenheid een energiecontract bij EnergieDirect gehad, maar inmiddels al een paar jaar bij een andere energie leverancier.
Nu worden al maanden lastig gevallen door een energie bemiddelaar die uit naam van EnergieDirect belt om het energie contract te bespreken. Deze personen zijn zeer onvriendelijk, vervelend en erg vasthoudend.
Bij deze willen we i.v.m. de AVG u dringend verzoeken om onze contact gegevens uit de database van EnergieDirect en alle energie bemiddelaars te halen anders zijn we helaas genoodzaakt om gerechtelijke stappen te ondernamen.€900 bijbetalen na verkeerde schatting
Ik mag €900 bij betalen op mijn jaarrekening. Dit omdat ik bij het binnenkomen bij hun veel te laag ben ingeschat. Ik woonde net in nieuwe woning en heb hun advies gevraagd wat het maand tarief zou moeten zijn. Ze zouden dit hebben gecheckt met vorige bewoners en hebben mij een advies gegeven. Dit was in maart vorig jaar en na die tijd vooral mooi weer gehad dus leek het te kloppen. Einde van het jaar ging ik nog eens even checken en toen stond er ineens dat ik €500 zou moeten bijbetalen! Hun gebeld en afgesproken dat als het nog zo hoog zou zijn in maart er een betaalregeling zou kunnen worden getroffen... Nu kreeg ik dus de jaarrekening en moet ik ruim €900 bijbetalen! Plus mijn maandbedrag is bijna keer 3 gegaan! Heb hun gebeld en ze schuiven mooi het probleem af op het callcenter die in het begin mij heeft geadviseerd en dat ik het zelf maar in de gaten had moeten houden. Sorry hoor.. Maar ik heb geen idee wat tarief zou moeten zijn en als ik dan advies krijg vanuit jullie dan volg ik dit. Ik mag het nu in 10 termijnen terugbetalen, maar ik mag dus straks elke maand €250 gaan betalen aan hun voor mijn kleine huisje waar ik alleen in woon!!
Het zou verboden moeten worden die callcenters die mensen voorliegen en ik vind het vreselijk slecht dat Energiedirect hier zelf niet hun verantwoording voor neemt!energie
Alleen maar goede ervaringen met dit energiebedrijf. Ben al jaren klant.
Gas + Stroom 1 jaar
Klant geworden bij Energiedirect. Nog voordat de levering begon en nog voor de overeenkomst inging was er een beter aanbod via de website van Energiedirect. Gebeld met de vraag of ze de cashback gelijk konden trekken, dat kon en werd doorgezet naar de afdeling dat in orde kon maken. Ik zou de dag erna teruggebeld worden.
De dag erna niet teruggebeld. 3 dagen later een chat gestart met Energiedirect en het verhaal uitgelegd. Medewerker Lucia wist mij te vertellen dat dit nooit mogelijk is, ook niet als de overeenkomst nog niet in is gegaan. De enige mogelijkheid is om een opzegboete van €100 te betalen en vervolgens een nieuwe overeenkomst af te sluiten, zelfs terwijl de overeenkomst nog niet eens is ingegaan en de levering nog niet begonnen is.
Energiedirect maakt dus twee keer een belofte, komt beide beloftes niet na en wil de klant vervolgens met hoge kosten opzadelen.
Energiedirect lijkt goedkoop, maar de service en afspraken komen ze niet na. Sluit hier geen contract af.Gas en stroom
Woon hier al 30 jaar en nog nooit heb ik zoveel bij moeten betalen terwijl ik ook nog eens een half jaar alleen woonde en normaal dus met twee personen. Er klopt helemaal niks van
Energiedirect.nl houdt zich niet aan afspraken!
Ik ben al een aantal keren klant bij Energiedirect.nl geweest en momenteel ook nog. De relatie met ze beviel me altijd goed. Tot aan begin vorige week... het contract moet binnenkort weer verlengd worden en dan ga je diverse energieleveranciers vergelijken. Ik wilde Energiedirect.nl ook graag een kans geven en heb ze ook voor een offerte benaderd. Offertes geven ze niet meer per mail (vreemd eigenlijk) en ik moest ze maar gaan bellen was hun reactie of kijken op de app (die overigens vaak ook niet naar behoren werkt). Uiteindelijk werd ik teruggebeld door een medewerkster. Zij gaf aan dat ze een scherpe aanbieding voor me had. Dit klopte inderdaad, was nog wat voordeliger dan de vele nieuwe kennismakingsaanbiedingen van andere leveranciers. Ik heb met haar het geschatte jaarverbruik en de totale kosten incl. BTW per jaar besproken. Goed.. Ik ben akkoord gegaan met dit fijne aanbod en kreeg direct de bevestiging...Tot mijn grote verbazing werd er alleen met de tarieven per kWh en m3 bevestigd en het bedrag van de cashback en kreeg ik wederom geen totaaloverzicht van de jaarkosten per mail. Heb toen zelf maar een berekening in Excel gemaakt... en wat bleek de totale kosten kwamen veel hoger uit dan de bedragen die mij tijdens 2 telefoongesprekken waren bevestigd. Zelfs nog een check gedaan op gaslicht.com maar het grote verschil bleef bestaan. Kreeg ik later nog een vreemd overzicht met allerlei cijfers door elkaar op de mail...
Belt vandaag andere medewerkster mij op en geeft aan dat ze niet akkoord kan gaan met het voorstel dat andere medewerkster mij heeft gedaan. Ze geeft aan dat de desbetreffende medewerkster een foute berekening heeft gemaakt en nu moet alles maar geannuleerd worden. Vreemde manier hoe ze met klanten omgaan...de medewerkster maakt de fout en de klant wordt er de dupe van.. Heb haar verteld teleurgesteld te zijn in de hele gang van zaken en dat ik dan zeker ga overstappen naar een andere hopelijk eerlijke energieleverancier. Dit is inmiddels gebeurd. Energiedirect.... "bezint eer je er als klant aan begint......Overstappen naar energiedirect
Zeer slechte service betreft overstappen naar energiedirect. Heb mij aangemeld als nieuwe klant en energiedirect heeft het contract te vroeg in laten gaan wat resulteerde in een overstap boete van 100 euro van mijn vorige energie leverancier. Na vele maken contact en toezeggingen dat energiedirect de 100 euro mij zouden terug betalen krijg ik uiteindelijk te horen dat zij niets betalen. Telkens krijg je weer iemand anders aan de telefoon en diegene die het uiteindelijk heeft toegegeven krijg je niet meer aan de telefoon Damy van Schaijk Wanneer gaat mijn contract in?
Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding. In deze bevestiging staat de ingangsdatum van jouw contract.
Heb je na ontvangst van deze bevestiging de startdatum van het contract zelf nog aangepast? Dan krijg je hiervan ook een e-mail met de aangepaste startdatum.. Waardeloos bedrijf. Trap hier niet in.Energie contract
overgestapt van FENOR naar energiedirect. Hebben niet gewacht tot mijn jaarcontract was afgelopen en moet 100 euro boete betalen. Heb 2 dagen voor mijn contract in ging contact gehad met energiedirect en zij zouden de boete betalen. Heb nu contact gehad omdat het contract is ingegaan en willen de beloofde boete niet betalen.
Hi ,
I am following up on my message below.
Who would I speak with about handling your US order fulfillment and shipping?
Regards,
Monika
order-fulfillment.net
------------------------------------------------------------------------
Hi,
Who would I speak with at your company that manages your product shipping and order fulfillment?
We are US company, offering warehousing, order fulfillment and drop shipping to our customers since 2005.
Here are some of the items we ship for clients:
-Books, training manuals, guides
-E-com product drop shipping
-New member welcomes boxes and gifts
-Product samples
-Health and Medical supplements
-Marketing materials
-Medical program test kits
-Follow up gifts to clients, leads, and prospects
Do you have some time to discuss - phone / email ?
Thanks,
Fulfillment Specialist
www.Order-Fulfillment.netStelletjes stalkers
Raar dat deze website zulke positieve reacties heeft en deze niet;
Www.
ervaringen .nl/energiedirect-nl
Ze blijven en blijven en blijven maar bellen, ondanks dat ik al tig keer heb aangegeven niet meer gebeld te willen worden. Erg vervelend. En dan ook nog afgesnauwd worden als je aangeeft dat het erg vervelend wordt dat ze blijven bellenEnergiederict
Ze zijn een groep dieven, laat je niet voor de gek houden, ze hebben de slechtste klantenservice ooit, de medewerker van klantenservice schreeuwde letterlijk tegen me aan de telefoon, omdat ik probeerde ruzie met haar te maken, en als je probeert te stoppen met hun contract zullen ze hun wraak nemen en ze zullen je veel facturen blijven sturen die nergens op slaan, ik wil deze ervaring nooit meer met ze doornemen
Hello, my name is Johan Fourie and I am a developer that specializes in PHP/Javascript and building databases.
My focus is building databases with leads for companies as I am a data supplier aswell as building the mail servers to contact your prospective clients.
If you are looking for any data or development work you can contact me on whatsapp on: +27 76 789 0856
Regards,
Johan Fourie
Anderen bekeken ook

Ook besparen op meerdere diensten? Pure energie maakt het mogelijk. Het is energie waar u blij van wordt, zoals ze zelf zeggen. Pure energie maakt ...

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

Ben je op zoek naar een energieleverancier? Wil je graag bijdragen aan een duurzamere samenleving? Wellicht is ENGIE Energie een interessante organ...

50five is een energiewinkel, een online shoppen woonwinkel en een winkel voor elektronica. 50five is onderdeel van ENGIE (GDF SUEZ E...
hier hetzelfde verhaal. je krijgt nooit iemand aan de lijn, alleen een robot. moest een veel te hoog voorschot betalen, de robot antwoordde dat dat niet teruggedraaid kon worden. probeerde mijn wachtwoord opnieuw in te stellen , krijg steeds ,oeps , wachtwoord niet gewijzigd. het lijkt wel of energiedirect niet bereikbaar wil zijn. een mail sturen lukt ook niet steeds een computer die antwoord moet geven, zeer klantonvriendelijk. een mail adres ontbreekt .