DELTA Energie
Alle reviewsDELTA Energie
Alle reviews (49)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Enerie
Ik woon niet in mijn huis maar betaal veel gas en energy,terwijl ikvr8jwel niets verbruik
3 jaar vast contract groene stroom gestart in november 2021
Het contact met DELTA is een gelukspelletje!! Na get bericht te hebben ontvangen dat ons contact afloopt op 15 jan 2023, hebben we hemel en ander bewogen, tel en mail, om met hen in contact te komen over hoe het verder zal gaan. Steeds de belofte dat we dat op tijd horen.
Mijn buurman hoorde van Delta dat als een vast contract afloopt en je geen aanbod ontvangt, het oude contact zolang doorloopt tot je een prijsopgave of nieuw contract binnen hebt. 4 weken na het einde van ons contract zijn we overgestapt op een andere leverancier en nog een 4 weken later krijgen we dan een afrekening met een verkeerde optelsom en meterstanden die negens op slaan. op onze vraag hoed dit kan, krijgen we nu aan andere afrekening met daarin het variabel tarief over de maand na het contract. Op navraag horen we alleen dat het zo werkt en niet aders. Weer iemand hier meer over? op mijn delta kan ik het oude contract niet meer terugvinden.Delta energie
Ben nu 4 mnd bezig met Delta energie.
Verkeerde jaarafrekening gekregen december 2022.
Standen die niets met mijn meterstanden te maken hebben.
Moet nu een veel te hoog voorschot betalen en er is nog steeds niets mee gedaan.
Heb gebeld, emails geschreven, geappt.
Heb al 3 x de goede standen doorgeven, maar krijg geen vat op dit bedrijf, vreselijke stress en onmacht.
Wanneer het andersom zou zijn dan had ik gelijk een groot probleem.
Ga maar is andere stappen ondernemen.
Dus waarschuwing: GA NIET MET DEZE FIRMA IN ZEE
PS ze laten mensen goede reviews op allerlei sites zetten, er staat dan altijd boven: op verzoek dus zijn ze fake en/of zelf bedachtDelta variabel contract
Actuele persoonlijke prijzen van variabel contract moet je zelf uitzoeken met een groot prijzenblad. Historische gegevens staan niet meer op je persoonlijke pagina. Enorm opportunistisch met het prijsplafond omgegaan dus eigen zakken vullen op kosten van de belastingbetaler .... pffft
stroom en gas
Me2 alles wat hieronder staat klopt. Maar wat nog erger is de lta energie maakt rekeningen op die vol zitten met fouten. Ten nadele van de klant. Als excuus zeggen ze invoer fout. Echter wanneer ik hun vraag om na te zoeken wat vastrecht is of vooruitbetaalde voorschotten weten ze het opeens weer. Ik voel mij hier opgelicht. Ik zou hierover telefonisch benaderd worden echter dat is nog steeds niets gebeurd. Er staan 2 rekeningen klaar die niet kloppen zodra er een cent van de rekening gehaald wordt storneer ik het.
Energe
ik stap per direct over naar een andere energie leverancier. Wat een waardeloos bedrijf!
1. De 190 euro overheidssubsidie wordt niet uitbetaald maar achtergehouden. e-mails, whatsapps, telefoontjes (1 uur++ wachtrij) leiden nergens toe! Geen oplossing.
2. De 155 euro contractueel vastgelegde actiekorting 45 dagen na aflopen contract nog niet uitbetaald. e-mails, whatsapps, telefoontjes (1 uur++ wachtrij) leiden nergens toe! Geen oplossing. Reageren niet eens inhoudelijk.
3. Wij zitten in de verbruiksregio 0-500 M3 maar op de jaarrekening betalen we voor 500-4000 M3. Volgens mevrouw van de klantenservice bestaat 0-500M3 niet (mevrouw: bekijk even website stedin). Ook hier worden we dus voor 60 (207,04 (tot 500 m3 gas) - 147,49 (tot 4000 m3 gas) = 59.55) euro bestolen.
4. Ons contract liep van 7 December tot en met 6 December. We zouden flink wat geld terug krijgen door zuinig om te gaan met energie dit jaar. Delta besluit echter de jaar rekening met 9 dagen te verlengen om zo te voorkomen dat ze geld hoeven uit te betalen door precies de koude periode met dure variabele prijzen mee te nemen (Dec 2022.) in de eindafrekening. Valt niet over te discussiëren. Nieuw klantensysteem dus deal er maar mee is het antwoord. Mevrouw van klantenservice hangt telefoon op.
Alles bij elkaar worden bij bestolen door delta energie.
155 euro actiekorting niet uitbetaald
190 euro overheidssubsidie niet uitbetaald
207,04 (tot 500 m3 gas) - 147,49 (tot 4000 m3 gas) = 59.55 euro teveel in rekening gebracht STEDIN
Even ter zijde: veel stomme fouten, facturen van 2022 zijn gedateerd naar 2021. Het is een administratieve puinzooi bij delta. in een al dure tijd voor de consument maakt de delta het nog even erger ipv beter. Dit is nog niet eens alles... genoeg tijd verpest aan deze maatschappij.
Begin niet aan een contract bij deze stelende maatschappij! Waardeloos!Energie
Ik ben nu ongeveer anderhalve maand bezig om een contact te regelen met Delta en tot nog toe is er niets goed gegaan. Volop excuses, uitleg waarom alles fout is gelopen (ligt aan het nieuwe computersysteem) opnieuw excuses en hele vriendelijke dames aan de telefoon die het stuk voor stuk allemaal erg vervelend voor me vinden maar waardoor er ook niets aan de situatie gaat veranderen. Tot overmaat van ramp zijn ze twee weken voor de juiste datum begonnen met mijn contract waardoor een boete bij de oude leverancier dreigt en vandaag kom ik erachter dat zonder enige vorm van overleg vast anderhalve maand aan onkosten van mijn rekening is afgeschreven. Geen aankondiging, geen informatie, helemaal niets! Kwartier aan de telefoon in de wachtstand : het is erg druk bij de klantenservice....". Ik kan het me voorstellen, wat een waardeloze organisatie is dit!
Energie
Incompetente van niets wetendpersoneel die niets kunnen vertellen geen vraag kunnen beantwaaorden ... oncompetentie ten top
gas en stroom
Waardeloze oplichters zou binnen 3 weken 900 terug krijgen 6 weken verder nog niets, 10 keren gebeld ,deze week komt en zo 6 weken zeggen ze datlekker ,verhogen ze ook,nog het maand met bedrag ,110 euro ik bel hier over gooit debiteuren afdeling gewoon de haak erop, ook lekker professioneel
Jaarafrekening
Jaarafrekening begin november gekregen van delta energie, daaruit blijkt dat ik ruim 860 euro terug zou krijgen. Binnen drie weken zou het bedrag terug gestort zijn op mijn rekening. Je voelt 'm al aankomen, na tig keer contact te hebben gehad, en loze beloftes te horen hebben gekregen zijn we nu inmiddels al een aantal weken verder en heb nog steeds niks ontvangen. Hele kwalijke zaak om als klant maar loze beloftes en smoezen te horen dat ze intern het systeem hebben aangepast waardoor de betaling wat later zou zijn. 't zou eens andersom moeten zijn, dat ik als klant een dag te laat ben met 't maandbedrag betalen, dan heb je gelijk een herinnering, maar dit moet je dan allemaal maar accepteren? Hell no!
Blijf ver weg bij deze schoften.Cv ketel
IK huur een cv ketel die zat in de aankoop huis, maar onder tussen doet delta geen beloofd onderhoud maar vraagt welk elke jaar meer geld voor die ketel ik begon op 43 nu 46 euro per maan en nu een eindeafrekening van 19 euro, maar geen onderhoud ik zei dat ze hun ketel mogen komen halen maar ze reageren niet op mijn mails!!
ik zal zeker niet weer kopen wat een slechte communicatie je daar krijgt veel beloftes weinig vast waarde!!
Energie
Eindafrekening gekregen na een hele lange tijd. Ik heb nog een fiks bedrag van ze tegoed. Ze houden dat geld rustig nog een aantal weken bij zich. Schoften zijn het. Overigens klopt de eindsfrekening niet omdat ze een foutieve correctiefactor hebben gebruikt in mijn nadeel. Ik heb hierover contact met ze opgenomen. Tot nu toe geen antwoord. Ik zou ver weg blijven van deze club.
Energie
Vorig jaar contract afgesloten voor 3 jaar. Boete van vorige leverancier netjes terug ontvangen en de jaarnota is ook prima.
Ik lees veel negatieve reacties maar tot nu toe zijn wij heel tevreden.
We zijn benieuwd hoe het met de teruglevering gaat met onze nieuwe zonnepanelen.
Tot nu toe gewoon een prima leverancier.Gas
In deze tijd moet je het maand bedrag vaker dan 3 x kunnen verhogen.
Stroom en gas
Ons contract loopt as maart 22 af. Hierop wilde ik in mijndelta actie op ondernemen. Blijkt dat het contract voor 3 jaar verlengd is, dus tot 2025. Zelf hebben we dat niet gedaan!!! Tijdens ons telefonische contact met Delta werd ons gezegd dat wij dat dec 2021 zelf hebben aangepast. Er was geen speld tussen te krijgen. De dame in kwestie was hard, niet klantvriendelijk en hielp niet om te kijken naar mogelijkheden. Dit is wat het is. Delta NOOIT MEER. ALLES 1 STER, MAAR SCHIJNBAAR KAN JE DAT NIET AANGEVEN, dus dan maar voor de vorm 2 sterren.
Energie e
Plus punten
Mooie prijs
Leuke / goede Service
Minpunt
2022 en geen app waarbij ik dagelijks mijn verbruik kan zien.
Zoals wel beloofdBen al maanden bezig om die app weer te kunnen zien voor inzage het werkt gewoon niet
Energieservice
Tja goede verkoper en erin gestonken in een contract
Zodra het kan stap ik overEnergie
Net een zeer agressieve verkoper van Vattenfall aan de telefoon gehad echt in 1 x klaar met deze club wat een raar volk
Internet
Geen overstapservice slecht bereikbare klantenservice.
Nu dubbele kosten en geen internet op zolderDelta Energie
Door een de factuur te vermelden over schuldhulpverlening door Delta Energie zal Delte Energie zijn klanten gaan verliezen om zo asociaal tegen over hun cliënten re vermelden. Door dat zij niet aan klantenbinding doen de ken lopen nu de klanten weg omdat Delta Energie in de schulden doet bevinden.
Anderen bekeken ook

Ze zijn hip, ze zijn noodzakelijk, maar ze zijn ook een flinke investering. En je mag dan misschien wel groen zijn en milieubewust, maar niet gek. ...

In de zomer van 2019 was de hittegolf meer in het nieuws dan ooit tevoren. Door zulke extreme temperaturen wil jij uiteraard duurzamer gaan leven. ...

Ook besparen op meerdere diensten? Pure energie maakt het mogelijk. Het is energie waar u blij van wordt, zoals ze zelf zeggen. Pure energie maakt ...

Groen, groener, groenst. Een mooie overtreffende trap, maar het is fijn als het ook nog eens betrouwbaar is, kwaliteit levert en waar m...
Eens met de opmerking van Robert. Geen antwoord op je vragen en geven alleen nietszeggende antwoorden die geen enkel verband
Houden met het gevraagde.
Medewerker had zich ook niet ingeleefd in de materie en probeert met standaard verhaal de zaak af te doen. Heeft inhoudelijke te weinig kennis.