SnappCar
Alle reviewsSnappCar
Alle reviews (38)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
auto delen
Ik heb echt een super slechte ervaring! Ik heb een kapotte auto meegekregen van de verhuurder. (Die was niet op de hoogte dat de auto kapot was.) Na het ophalen van de auto, werd het duidelijk dat de motorolie van de auto gevuld moest worden. Daarvoor ben ik speciaal motorolie gaan kopen in de winkel. Daarna bleek dat de waterpomp van de auto kapot was. Ik kon absoluut niet verder rijden. De auto was de volgende dag terug bij de verhuurder. Snappcar weigert mij om het geld van de huur van de auto terug te geven, terwijl ik met deze auto NIET heb kunnen rijden! En ook tijd en moeite kwijt ben geweest om de motorolie te vervangen EN een nieuwe auto heb moeten regelen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice die mij steeds blijven antwoorden dat ik de dag dat ik de heb gehad wel moet betalen, terwijl ik niet met de auto heb kunnen rijden! Ik wil het volledige huurbedrag terug op mijn rekening.
Af blijven zijn ze echt scammer
Ontzettend oplichter bedrijf.
Vreselijke klantenservice.
Auto gehuurd, krijg nu een jaar later een boete die buiten de huurperiode valt!
Een boete die binnen 48 uur na mijn huurperiode gekregen, met dreigementen en aanpaste alg. voorwaarden.
Samen met de Rechtswinkel te Amsterdam naar de zaak gekeken, op maandag 27 juni 2022. De zogenaamd aangepaste voorwaarden stonden toen niet in de Algemene Voorwaarden. De voorwaarden zijn dus n.a.v. deze kwestie aangepast. Serieus? Een huurder blijft nu dus 48 uur verantwoordelijk voor een auto waar de eigenaar of een andere huurder te pas en te onpas wat mee kan doen? Oplichters, ga naar een eerlijk bedrijf als je een auto wilt huren.Niks
Rot site trekken 5 eur vn je af.. wil je luxe auto blokkeren ze je.. je kan alleen rot autos huren
Auto huren
Ik heb een auto gehuurd hier, netjes gebruikt, netjes weer teruggebracht, geen schade. Volgende dag een SMS'je van Snappcar dat ik 1200 EUR eigen risico moet aftikken omdat de auto ernstige schade zou hebben. Snappcar kan geen foto's sturen van de schade, geen toelichting wat er aan de hand is met de auto.
Niet betaald natuurlijk, juridisch advies ingewonnen bij de Rechtsbijstandverzekering, en na de eerste brief van de Rechtsbijstand in 1x een SMS'je dat ik niet meer hoef te betalen.. Rechtsbijstand krijgt geen antwoord meer van Snappcar, en Snappcar heeft mijn account permanent gebanned. Ondertussen weet ik nog steeds niet wat er met de auto was, en horen we nog steeds niks. Ik vind t prima zo, zou hier toch al nooit meer huren.nothing because they wont verify my bank details!
Snappcar will NEVER respond to your messages. the will never send email reset messages. they do not answer questions like 'how do i get my bank account verified'. The WEIRDEST business I have ever encountered.
account maken kan niet
Snappcar is v.z.v. mij bekend het enige bedrijf dat met internetbankieren werkt en dan een gezamenlijke rekening (en/of) niet accepteert! Je kunt niet eens een account aanmaken als je een en/of rekening hebt. Terwijl het toch duidelijk is dat een van de twee namen zal overeenkomen. Je zou het zelfs handmatig kunnen checken, het hoeft maar eenmalig en er komen echt geen duizenden nieuwe accounts per dag bij.
O ja, en je betaalt 5 euro voor deze handige procedure van aanmelden!
Misschien kan Snappcar eens kijken hoe iedere andere internetbedrijf dat doet??Addertjes onder het gras zijn alleen zichtbaar via social media
Super initiatief, goeie zaak op zich, maar....
Als je bepaalde voorwaarden wilt lezen moet je aanmelden met apple id of via facebook
Zoals bijvoorbeeld eigen risico voorwaarden
Ze adverteren dan wel dat je die kan "beperken tot" 250 euro, wat het werkelijk kost en wat je extra moet betalen om die laag te houden kan je alleen zien als je via social media aanmeld
De ervaring leert dat als dergelijke dingen verborgen zijn er iets niet helemaal oke is
En misschien is het bedrijf dan toch niet zo geweldig als ze zich voordoenAuto
Plus punten:
-Je kan makkelijk met verhuurders in contact komen.
Minpunten:
- veel verhuurders die auto’s verhuren zonder foto.
Of deze zijn na meerdere keren op telefoon/computer niet te zien na meerdere keren verversen.
- niet telefonisch bereikbaar.
- borg duurt veel te lang om terug te krijgen. We zijn inmiddels 7 dagen verder
- je betaald 5 euro om je te verifiëren, slaat nergens op, dit kan ook met 1cent zoals telefoon aanbieders het doen. Bovendien moet je een foto uploaden met je rijbewijs, ook hier uit kan je het zien of het allemaal klopt. Dus de 5 euro verificatie “regel” slaat nergens op..Tesla
Veel tijd kwijt en daarna geblokkeerd omdat ik een Tesla wilde huren. "Dat is fraude gevoelig."
Auto proberen te huren
Het is niet mogelijk om je rijbewijs te uploaden in de app, continu foutmelding dat de resolutie te laag is wat ik ook probeer
Huren van bestelbus
+ Snelle reactie van verhuurder om auto te verhuren
- Omslachtige aanmeld procedure en je moet zelfs 5 Euro betalen voor een account ......
- Je krijgt je borg van 250 Euro niet zo maar terug. Je moet dat omslachtig aangeven in je profiel dat je je borg terug wilt. Waanzin, het is mijn eigen geld! En dan kan het nog 8 dagen duren voordat de borg wordt terug gestort.
- SnappCar is telefonisch niet bereikbaarHuren snappcar
Categorieën
Blog
Mijn Reviews
Mijn Instellingen
Help
UITLOGGEN
Arthur Izeboud
NL
Voor bedrijven
Jouw review telt!
Je hebt een review over SnappCar geschreven
Voeg foto toe
Arthur Izeboud
6 reviews
1 ster: zeer slecht
Zojuist
Na dat ik een auto probeerde te huren…
Na dat ik een auto probeerde te huren moest ik mijn rijbewijs updaten omdat dat verlopen was en ik het bij snappcar nog niet veranderd had probeerde ik dat te veranderen.
Netjes mijn nieuwe geldige rijbewijs gefotografeerd maar dit werd niet geaccepteerd.
Vervolgens heb ik netjes het formulier ingevuld omdat Snappcar blijkbaar je telefonisch te woord staat.
Hierop kreeg ik de volgende mail
Hi Arthur,
Tijdens het registratieproces bij SnappCar controleren wij de gegevens van iedere nieuwe deelnemer. Wij doen dit ter bescherming van onze huurders en verhuurders en om de veiligheid en betrouwbaarheid van de SnappCar Community zo goed mogelijk te kunnen waarborgen.
De controle van een nieuwe deelnemer bestaat, onder andere, uit een identiteitscheck in de vorm van een verificatie van rijbewijs en bankgegevens en een controle van de door jou ingevulde profiel- en contactgegevens.
In een aantal gevallen kan het voorkomen dat de ingevulde gegevens niet voldoen aan de eisen die wij stellen aan onze gebruikers. Deelname aan SnappCar is dan helaas niet mogelijk.
Helaas hebben wij geconstateerd dat jouw profiel met de daarin door jou ingevulde gegevens helaas niet voldoen aan de minimale richtlijnen die wij hanteren om deel te kunnen nemen aan SnappCar. Op basis hiervan hebben wij jouw profiel gedeactiveerd. Helaas kun je dus geen gebruik maken van SnappCar.
Omdat de meeste checks geautomatiseerd worden uitgevoerd, kan ons team helaas geen specifieke inhoudelijke mededeling doen over de gegevens of de uitkomst van deze identiteitscontrole.
Het spijt ons jou niet beter te kunnen berichten. Wij willen je bedanken voor je interesse in SnappCar en wensen je succes met het elders invulling geven aan jouw mobiliteitsbehoefte.
Jammer van snappcar dat ze niet weten dat je een bestaande klant bent die altijd netjes betaald heeft en niet fraudeerde.
Heb vervolgens weer een mail gestuurd en uitgelegd dat dit anders ligt.
Lucinda
Ik maakte al gebruik van snappcar
Al een paar jaar.
Mijn rijbewijs heb ik net geüpdate omdat ik zag dat het verlopen was.
Dus ik ik snap niet dat ik nu geweigerd wordt.
Vervolgens deze mail!
Arthur,
Helaas kunnen we je niet meer informatie geven. Je zal helaas geen gebruik meer kunnen maken van SnappCar.
Groet, Kasper
SnappCar Community Support
Check ook ons Helpcenter voor een antwoord op Veelgestelde vragen!
Als ze vinden dat je geen gebruik mag maken heb dan de ballen om te vertellen waarom.
Ook is de prijs misleidend .
Als je gaat boeken komt er een bedrag boven op.
Ik hoop dat ze het op deze manier vol gaan houden .
Ook in mindere tijden.
Ben zeer teleurgesteld .
Snappcar doet overkomen als een sociale groene partij maar is gewoon een broodje verdien model .
Ik wil niet eens meer deelnemen !huur van een auto
Je moet meteen bij het afsluiten van de overeenkomst € 250,- borg betalen. Die krijg je niet meteen na afloop van de overeenkomst terug. Heel raar. Daar nemen ze maximaal 8 dagen voor. Zal ik dat ook eens doen als ik een auto huur?? "Ik betaal u de borg tussen nu en 8 dagen". Ik denk niet dat je dan een auto kunt huren. Daar komt nog bij dat je direct na afloop van de overeenkomst de borg kunt terugvragen maar het is heel raar dat ze daar dan geen mailadres of telefoonnr. bijzetten en dan moet je echt de site doorspitten voor je een van die 2 gevonden hebt.
PAS OP! NIET AAN BEGINNEN!
PAS OP ALSJEBLIEFT! DEZE WEBSITE NIET VERTROUWEN!
Deze website moet je nooit aan beginnen. Ik heb een account aangemaakt en netjes 5 Euro betaald met mijn vriendin haar rekening, nu hebben zij de rekening geweigerd en ze weigeren het geld terug te storten en moet ik met mijn eigen rekening opnieuw 5 Euro betalen. Wat een slecht bedrijf zeg. Slaat echt nergens op.
Dit ook nog na al mijn persoonlijke gegevens en kopieen van mijn Rijbewijs geupload te hebben!!!
Daarna gaf ik aan dat het niet meer hoefde en dat ik het geld terug wilde ontvangen, en kijk hun reactie:
"Wanneer je besluit de registratie vroegtijdig af te breken of je deelname aan SnappCar te beëindigen, dan kunnen wij de betaalde kosten voor verificatie niet aan jou terugstorten. Deze kosten zijn immers gemaakt voor de verificatie van jouw profiel. Dit geldt ook voor inschrijvingen die niet voldoen aan onze Algemene voorwaarden."Verhuisbus
Deze herfst een busje gehuurd via Snappcar om te verhuizen. Ik doe het nooit weer! Er is een mini deukje onstaan tijdens onze huurperiode, 1x raden wat dat kost. meer dan 2000 euro! Zoiets los je voor hoogstens een paar honderd op bij de garage. Op de foto was het nauwelijks te zien! De particuliere verhuurder van de bus mag er blijkbaar alles van maken, en de huurder heeft geen poot om op te staan. Ronduit belachelijk, je word genaaid waar je bij staat.
Om te huilen, 0/5 sterren0
From a english person. This company is fraud ! Closed my account took my deposit and trying to make me pay extra 80 euros thru an email link
Auto gehuurd - twee zeer slechte ervaringen
LET OP: deze partij is niet eerlijk en openlijk over annuleringskosten en houdt geld achter bij dubbele betaling die is veroorzaakt door eigen systeembeperkingen:
Eerste keer een auto gehuurd en betaald met creditcard. Na betaling bleek dat creditcardbetaling niet mogelijk was (door beperking in verwerkingssysteem Snappcar) en is nogmaals middels Ideal betaald. De terugbetaling liet ellendig lang op zich wachten en heeft meerdere reminders moeten kosten. Toen eenmaal de betaling was teruggestort stond helaas niet het juiste bedrag op de rekening aangezien bij de Ideal betaling een korting van 5 euro was verwerkt en bij de creditcard niet. Snappcar vond het in deze situatie redelijk om die 5 euro dan in te houden bij het terugstorten van de creditcardbetaling.
Ondanks deze vervelende ervaring toch nog een tweede keer een auto willen huren via Snappcar echter door onvoorziene omstandigheden en in samenspraak met de verhuurder enkele uren voordat de huur in zou gaan toch moeten annuleren, volgens de verhuurder was dit geen probleem en zou het geld worden teruggestort. Snappcar zegt echter geen geld terug te storten en wijst voor annuleringen binnen 24 uur op het 'boetebeleid' welke verstopt staat in de algemene voorwaarden. Buiten dat het niet getuigd van enige service hadden we dit nooit kunnen weten aangezien de link naar het boetebeleid(gekke naam voor annuleringsvoorwaarden) zowel mobiel als via laptop niet werkt.
Uiteindelijk is de onterecht ingehouden korting 'opgelost' door een tegoedbon van 10 te geven die wij waarschijnlijk nooit gaan gebruiken. Het geld voor de annulering hebben wij tot op heden niet teruggezien en wij zullen dan ook eventuele verdere stappen in overweging gaan nemen.
Wij hebben daarbij meerdere malen gevraagd om een telefonische afstemming maar hier wordt tot op heden iedere keer niet op ingegaan.Bestelwagen
Zonder meer heel slecht dat het meer dan 4 weken duurt, voordat de borgsom wordt teruggestort. Belachelijk gewoon!
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Momondo.nl is een bedrijf welke vakanties aanbiedt. Het vergelijkt de vliegticket aanbieder...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
hier precies zo. alleen na 2 keer!!! 5 euro betalen kan ik nog steeds geen auto huren. ze mailen ze dit, 'In een aantal gevallen kan het voorkomen dat de ingevulde gegevens niet voldoen aan de eisen die wij stellen aan onze gebruikers. Deelname aan SnappCar is dan helaas niet mogelijk.
Helaas hebben wij geconstateerd dat jouw profiel met de daarin door jou ingevulde gegevens helaas niet voldoen aan de minimale richtlijnen die wij hanteren om deel te kunnen nemen aan SnappCar. Op basis hiervan hebben wij jouw profiel gedeactiveerd. Helaas kun je dus geen gebruik maken van SnappCar.'
maar ik heb wel 2 keer moeten betalen en als ik zo lees voldoet alles gewoon aan hun zogenaamde eisen. wat een kut site