Parkos
Alle reviewsParkos
Alle reviews (328)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Parkeren Düsseldorf
Bij aankomst gebeld binnen 10 min zouden ze er zijn naar een half uur nog steeds niet
6 keer gebeld maar ze nemen niet meer op
Uiteindelijk maar met de taxi gegaan
Dus weer kosten gemaakt
En contact gehad met het kantoor
Maar ze doen er niets aan dus nooit meer met Parkosklantenservice
Ik probeer met de administratie van Parkos in contact te komen als administratiekantoor van een aanbieder van parkeerdiensten.
Er wordt eerst gezegd, dat de aanbieder dat zelf moet doen; de aanbieder wilt dat niet doen en vraagt dat aan mij.
Op mijn verzoek wordt een machtiging van de aanbieder geaccepteerd.
Ik bel vandaag na bij de klantenservice. Daar zegt mij dat zij niet kunnen doorverbinden.
Ik word terug gebeld. Wanneer kan men niet zeggen.
Ik vind dat niet kunnen als klantenservice.
2 punten is nog teveelBen er nooit op parkeerplaats geweest
Door overmacht niet kunnen reizen, ruim van te voren netjes afgemeld bij locatie. Nu geen geld terug omdat kosten vooral zitten in medewerkers die aanwezig zijn op locatie. Hoezo? Zijn daar nooit aanwezig moeten zijn.. Arrogante houding bij klantenservice. Zijn nooit bereid om terug te betalen. Wel verzekering vraag voor terugbetaling
Valet parkeren
Geen chauffeur was uiteindelijk beschikbaar , ik had geen steun gekregen , ik moeste zelf een andere parkeerplaats op laats moment opzoeken en betalen , en ze weigeren terugbetaling . Oplichters , pas op!
Parkeren Düsseldorf Prinzenallee 18
Wat een drama. Bij aankomst op de Prinzenallee 18, te Düsseldorf is alles vol. Meer auto’s dan plekken. Je hebt de keuze uit sleutel achterlaten of vertrekken. Men is onvriendelijk , kortaf en onbeschoft. Zowel aan de telefoon als ter plekke. Als je besluit dan toch maar je sleutel in te leveren mag je ook nog ff 8 euro extra betalen, dus qua kosten ook nog misleidend. Qua faciliteiten ook ver onder de maat. Lijkt meer een autokerkhof dan parkeerplaats. Kom hier echt nooit nooit nooit meer.
Nachtmerrie !!!
Wij zijn 18 augustus in Düsseldorf teruggekomen van onze reis. We hebben de aanwijzingen gevolgd om te bellen als je koffers hebt opgehaald. Ten eerste was het bedrijf telefonisch heel slecht te bereiken, we hebben zeker 30 x gebeld voordat we iemand aan de telefoon kregen. Na aanwijzingen bij welke uitgang, zijn we daar gaan wachten. Na een half uur was er nog niemand! weer gebeld, weer moeilijk te bereiken! Na lang wachten weer iemand gesproken. We moesten maar nog wachten! na 15 minuten weer gebeld! Weer moeilijk te bereiken! We moesten nu naar een andere uitgang! Daar weer een half uur gewacht, voordat we werden opgehaald. In totaal zo'n 1,5 minuten gewacht!!!! Dit kan gewoon niet!! Bij de parkeerplaats heb ik getracht een klacht in te dienen en een deel van mijn geld terug te krijgen. Men had totaal geen begrip dat ik boos was. Dit gaat trouwens over Parkeerplaats op de Vogelsanger Weg 66 in Düsseldorf. Bij thuiskomst een klacht ingediend bij Parkos. Zij wilden tevens niet een deel van het bedrag teruggeven, maar boden een korting voor een volgende keer. Er komt zeker geen volgende keer bij dit bedrijf!! En de parkeerplaatsen zijn trouwens echt niet zoals op de foto's. Het terrein lijkt net een autosloopbedrijf!!
Valet service schiphol
Bedankt! Jouw review kan het verschil maken.
Parkos
Je review is in behandeling.Toon meer
Emmanuelle Deli
0 reviews
NL
Ongelooflijk slecht.
Ongelooflijk slecht.. Wij komen terug van vakantie, hebben schade aan de auto. Nou kan dit gebeuren en waren we niet meteen boos omdat de parkeeraanbieder ' 'centraal parkeren' bij Schiphol ons een papiertje had gegeven met een telefoonnummer. We moesten deze meneer maar even bellen want hij had de schade aangericht. Vervolgens bellen wij deze persoon en blijkt afgelopen 1.5 maand niet eens op Schiphol te zijn geweest. Hij was dus niet de dader van onze schade. Nadat wij contact op hebben genomen met parkos, en dit verhaal hebben uitgelegd beweert centraal parkeren Schiphol nu dat ze dit briefje nooit hebben gegeven en nooit wisten van schade. Omdat ze dit niet willen toegeven laat parkos het verhaal ook meteen maar met rust want blijkbaar doe je dat als blijkt dat de partij waar je je werk aan uitbesteed niet toe wil geven dat ze schade hebben gereden. Dus dikke afrader om je auto bij parkos / Schiphol af te geven.BEST PARKING FLY
Best Parking Fly Charleroi review:
Begrijpt geen Nederlands, in tegenstelling tot wat beweerd wordt. Frans is ook lastig om duidelijk te spreken. Bij het bellen, 30' op voorhand, zegt ie 'oui oui' en hangt op. Toen we aan kwamen, was er niemand aanwezig. 24/24 bewaking?? We hebben ter plaatse 45 min moeten wachten. Toen hij uiteindelijk aankwam, moest hij eerst nog zijn koffer legen, want had boodschappen gedaan. We betaalden de 5 euro, waarna hij aan volle snelheid, telefonerend met telefoon IN DE HAND (ruzie makend met zijn broer) naar de luchthaven reed. 500 m voor de parking werden we het busje van die broer ingeduwd, waarna we naar de parking rally'den.
Het wordt nog beter... Bij het terugkeren moesten we bellen om opgehaald te worden. 25x gebeld, nummer niet bereikbaar. We stonden na een halfuur op het punt om de politie te bellen (Parkos ook niet meer bereikbaar na 21u). Tot een vriendelijke man met een busje van een ander vervoersbedrijf zei dat we met hem mochten mee rijden. Hij bezat ook gelukkig de sleutel van het hokje waar alle sleutels werden bewaard. Op de parking was opnieuw niemand aanwezig.
Opgelet: u moet de sleutel van de auto afgeven aan deze rallypiloten. Auto moet je parkeren ROND andere auto's, die niet meer weg kunnen. Dus ze moeten je auto wel verplaatsen.
Opgelet II: Reken meer dan 1 uur extra vóór het aankomen op de luchthaven aangezien niemand op de parking aanwezig is
Opgelet III: Wagenziek? Niet doen.
Wij doen deze parking NOOIT MEER. Deze mensen moeten gecontroleerd worden!! Gsm'en achter het stuur, hoge snelheid, geen bewaking.Parkeerservice geboekt bij Schiphol via Parkos
ik heb via Parkos een parkeerplek van € 60 (!!) gereserveerd vlakbij Schiphol. Vlucht geanulleerd door KLM vanwege de heftige storm begin juli. Meerdere keren gereclameerd via Parkos, gewoon geen reactie terug.
Ik boek nooit meer via deze oplchtersbende!!!!!Shutle service, half 2 s nachts schiphol, sta je in de stromende regen. Komt niemand ophalen!!!
Private parking dusseldorf Parkos
Waardeloos om zo mijn vakantie met gezin te eindigen
Ik zeg nu al sorry met wat ik ga zeggen maar ik vind dit zo waardeloos en kansloos!!! Ik en mijn gezin hebben een heel geweldige vakantie gehad bij terugkomst in dusseldorf zie ik als man zijnde die veel liefde heeft voor zijn auto gelijk schade, ik werd gelijk naar huis gestuurd door parkos met mededeling regel het morgen via email en hier heb je ook telefoon nummer. Ik balen dat deze vakantie zo moest eindigen. Maar volgende dag eerst gebeld een geïrriteerde man aan de lijn dat ik niet mag bellen maar moet mailen. Dat heb ik ook gedaan maar geen reactie. Ik parkos nl gebeld wat nu, de eerste medewerker zegt stuur nogmaals een mail met ons als cc erbij, ten eerste als ik dit doe kent Gmail dit adres niet als cc en ten tweede word natuurlijk weer niet gereageerd. Ik heb nu 5 Nederlandse medewerkers aan de lijn gehad en ik krijg steeds weer andere email adressen waar ik mee moet communiceren. Ik word gewoon niet geholpen. Parkos zegt als laatste geschreven dat dit bedrijf niet direct onder ons valt dus dat ik dit via hun moet verhalen, maar die reageren dusValet parking Parkairport Düsseldorf
December 2022 Valet parking bij Parkairport Düsseldorf afgenomen. Inname auto was opmerkelijk; bij andere bedrijven worden rondom foto's van de auto genomen, hier niet. Nee, de auto wordt op het parkeerterrein gescand. Na terugkomst van de auto bleek er schade rechtsvoor. Gemeld bij de chauffeur die meteen de melding telefonisch heeft doorgegeven. Graag de volgende dag foto’s opsturen naar een opgegeven email adres. De volgende dag alles netjes verstuurd en gevraagd om de scan van de auto. Vanaf dat moment niets meer; geen reacties op mail, telefonisch blijkt de betreffende afdeling niet bereikbaar als ze horen waar het over gaat. Bemiddeling van Parkos minimaal tot niet. Uiteindelijk na zo’n 3 maanden via de verkoop afdeling iemand aan de telefoon. Vervelend ik zoek het uit en kom er vandaag, uiterlijk morgen op terug. Hoor je niets meer van. Na veel aandringen met mail en telefoon uiteindelijk een reactie. U heeft de schade niet direct gemeld, dus wij kunnen niets voor u doen. Dat is dus niet waar. Dreigen met maatregelen, juridische stappen ed. heeft verder helemaal niets opgeleverd.
Conclusie: Mooie beoordelingen en cijfers als alles goed gaat zeggen dus niets. De ondersteuning en afhandeling als er iets fout gaat bepaalt de kwaliteit van zo’n bedrijf. Dat bewijst dat je met Parkairport Düsseldorf absoluut niet mee in zee moet gaan. Helaas verdient Parkos hier geld aan, maar bemiddelen in dit soort gevallen ook helemaal niet. Bij de beoordelingen zou minimaal ook nog een onderwerp afhandeling klachten en schades moeten staan, dan krijg je tenminste een beetje realistische beoordelingen.Valet parking via Fast Shuttle parking
Van 14 juni tot 27 juni geparkeerd op Schiphol Bij terugkomst meer dan 1,5 (!) uur moeten wachten op retourontvangst van mijn auto. En ik was niet de enige! Slechte communicatie en een zwak excuus over een afgesloten weg. Terwijl de auto op slechts 10km afstand van Schiphol geparkeerd stond. 10 km in 1,5 uur!!!! Nooit meer via deze aanbieder Fast Shuttle parking!!!!
Parkeren op Düsseldorf
Geboekt bij park airport Düsseldorf, boek ik nooit meer.
Onbeschoft personeel, je wordt opgewacht door een stel ongure figuren die je auto meenemen en nauwelijks Duits of Engels spreken. Auto is beschadigd terug gegeven aan mij, uiteraard niet hun schuld terwijl het autoschadebedrijf letterlijk aangeeft dat de schade is ontstaan doordat de autosleutel in de lak is geduwd. Klacht werd afgewimpeld en viel buiten de voorwaarden zogenaamd, na eerst een kletsverhaal verteld te hebben dat de chauffeur het zogenaamd niet gedaan zou kunnen hebben.
Klachtafhandeling was een farce, is nooit serieus naar gekeken.
Doe jezelf en je auto een plezier en boek dit niet.
Ik heb vaker valet parking geboekt op andere vliegvelden, dit was de eerste keer op Düsseldorf en meteen de laatste keer.Parkeren Amstelveen Buitenplein van 27-mei 23 tot 04 juli 2023
Misleiding door de suggestie shuttle bus..
Dat is dus gewoon openbaar vervoer
Dat heet OV en shuttle is niet een woord uit de van Dale.
Enorm gedoe om de auto om 02.30 uur op te halen.
In de stromende regen met de nachtbus naar Amstelveen en die gaat slechts 1x per uur.
De QR code voor de bus werkte niet dus maar illegaal gereisd.
De buschauffeur was zo vriendelijk ons vlak bij de garage af te zetten.
Hulde voor deze man.
Rap gerend naar de glazen deur maar desillusie, want de deur ging na de scan niet open.
Op de knop gedrukt voor hulp maar geen reactie.
Nog eens geprobeerd en nog is een keer maar er gebeurde niets.
ondertussen al zeikes nat en stond al met een stoeptegel in me hand om het probleem op te lossen toen er nog een reiziger bij ons kwam staan die verkeerd was gelopen.
Die had de QR code op de telefoon maar die deed het ook niet.
Nog is proberen en nog is mijn code proberen maar helaas en niemand om ons te helpen.
De deur bleef dicht .
Pas toen de medereiziger zijn creditcard gebruikte om nog eens te betalen ging de deur open en glipte ik mee naar binnen.
Dat kan niet de bedoeling zijn.
Als je de noodknop gebruikt verwacht je hulp maar die was schijnbaar ergens diep in slaap.
Het in en uit rijden met de kenteken herkenning ging verder probleemloos.
Uren later thuis dan geplanned, ook door een medische calamiteit in het vliegtuig en langzame bagage afhandeling.
Amstelveen voor mij niet voor herhaling vatbaar.Parkos
Wat een waardelos bedrijf.
We vlogen vanuit Düsseldorf. Arriveerden op tijd bij parkeerterrein. Schrokken daar al. Wat een rotzooi. Wagens op een stuk stoffig stuk grond met geen enkele vorm van bewaking. Niemand om ons te begroeten terwijl we 10 min van te voren keurig gebeld hadden. Nog maar een keer bellen. Er is iemand onderweg kregen we te horen. Na half uur wachten werden we knap zenuwachtig, wilden onze vlucht niet missen. Weer contact gezocht. Smoesjes aan telefoon. Uiteindelijk een uur moeten wachten voordat er een zeer onbeschofte chauffeur op kwam dagen. Toen we een verklaring vroegen pretendeerde hij geen Duits en Engels te spreken. Even later hoorden we hem gewoon Duits spreken tegen een andere klant.
Na 25 minuten kwamen we pas op vliegveld aan. Dus geen 8 minuten waar Parkos mee adverteert. Net op tijd vlucht gehaald.
Op de terugweg weer gebeld. We moesten bij uitgang 10 wachten. Er werd niet bij gezegd dat er daar diverse busjes stoppen en het logo van Parkos niet op bus staat. Dus alle busjes af, maar geen enkele waar we in konden. Na half uur eindelijk resultaat dachten we, maar daar doken zoveel mensen op af dat we weer moesten wachten. Werden weer afgesnauwd. Dan naar weer bellen naar Parkos. Diverse keren gebeld, maar er werd niet opgenomen. Ten einde raad een taxi genomen en 25 euro extra moeten betalen!
Doe jezelf een lol en ga absoluut niet deze abominabel slechte service in zee!!Werkelijk waardeloos bedrijf. Liegen en bedriegen dat ze de auto komen brengen, maar doen ze niet. Zeer lang moeten wachten. Aan de telefoon zeggen ze dat de auto komt, maar allemaal gelogen. Zeer lang op Schiphol moeten wachten. Nooit boeken!!
Vallet Parking (Vliegveld Keulen) - via onderaannemer: easyparkenkoeln.de
Ik had een reservering voor Vallet Parking van vrijdag 21-04-2023 07:30 uur tot zaterdag 06-05-2023 12:30 uur bij Parkos geboekt op de luchthaven van Keulen.
Echter deze Vallet Parking verliep ver van vlekkeloos.
Wij zijn nog nooit naar de luchthaven van Keulen geweest, maar wij hadden de indruk goed voorbereid te zijn.
We sliepen de dag voor vertrek in een hotel op de luchthaven en hadden Vallet Parking bij Parkos geboekt, net als vorig jaar toen we vertrokken van de luchthaven van Düsseldorf.
Op vrijdagochtend 21-04-2023 belde ik na het ontbijt met Parkos / Easyparkenkoeln en kreeg na 3 keer bellen iemand aan de lijn die gebrekkig Engels sprak met een zwaar Duits accent.
Ik gaf mijn gegevens van de boeking, auto en naam door en de meneer begreep mij niet en ik de meneer niet, maar uiteindelijk kwamen we eruit en kwam de meneer zelfs naar ons hotel op het vliegveld
De meneer kwam aan op een elektrische step, echter mijn auto zat tot de nok toe vol en zowel de meneer als zijn elektrische step paste niet in de auto.
Hier begon al direct een beetje zichtbaar de irritatie van de meneer van Parkos / Easyparkenkoeln
De meneer stelde voor dat ik naar de standaard aanname plaats op het vliegveld zou rijden en terwijl mijn vrouw haar tweede bak koffie in mijn auto liet vallen en mijn 6-jarig kind veel aandacht vroeg, kreeg ik in (nogmaals) gebrekkig Engels even snel uitleg hoe ik van het Hotel naar het afleverpunt van de luchthaven moest rijden, kortom er was veel hectiek dat op 1 moment samenkwam
Ik kreeg nog wel even mee, dat er haast was, want de meneer moest naar andere klanten.
Ik reed weg en was vrijwel direct verdwaalt en belande in een ogenschijnlijke bus sluis waar ik bijna als enige optie zag om te gaan spookrijden terwijl er een bus aankwam.
Ik ben vervolgens toch maar doorgereden en trok een parkeerkaartje uit een zuil en belande blijkbaar bij de aankomsthal, terwijl ik bij de vertrekhal moest zijn
Ondertussen belde de meneer diverse malen waar ik was en ik gaf aan dat ik hopeloos verdwaald was, waar ik als reactie kreeg te horen dat hij naar andere klanten moest en dat ik moest opschieten.
De irritatie bij de meneer van Parkos / Easyparkenkoeln klonk steeds duidelijker door de telefoon.
Vervolgens hebben we elkaar ergens getroffen bij de aankomsthal, hij heeft foto’s van de auto gemaakt, ik heb hem de sleutels gegeven en hij reed weg
We stonden ergens op het vliegveld met 5 koffers, een 6-jarig kind en geen bagage-trolley in zicht.
Na een dramatische ochtend, waarbij uiteindelijk bleek dat onze vakantie niet doorging (vanwege de stakingen op het vliegveld), heb ik weer met Parkos / easyparkenkoeln gebeld, nadat wij eerst bij de exacte locatie zijn gaan staan, waar de auto afgeleverd zou worden.
Na de inmiddels bekende spraakverwarring over wie ik was, wat mijn auto/reserveringsnummer was, getracht uit te leggen dat er een staking was en ons vliegtuig niet vertrok, oftewel ik heel misschien mijn auto terug mocht ontvangen
Uiteindelijk begreep de meneer het en gaf hij aan mijn auto terug te komen brengen.
Een kwartier later kwam dezelfde meneer mijn auto brengen en ik ging mijn zoontje halen die in de buurt aan het spelen was, terwijl mijn vrouw de meneer opwachtte
De man stopte bij mijn vrouw, duwde de autosleutels in de hand van mijn vrouw, verscheurde een of ander papier en gooide dat in de prullenbak terwijl hij zonder 1 woord te zeggen wegliep.
Hoe wij verder van de luchthaven af moesten komen, moesten wij zelf maar uitzoeken blijkbaar
De bordjes van de uitgang volgend kwamen wij vervolgens bij paaltjes en moesten €15,- betalen om de luchthaven te betalen.
Na een klacht ingediend te hebben bij Parkos hebben heb ik nadat zij met Easyparkenkoeln overlegd hebben de helft van het totaal betaalde bedrag terruggestort en nadat ik aangaf dat ik daar niet mee akkoord was, verschuilde Parkos zich achter de onderaannemer (Easyparkenkoeln) en moest ik zelf maar contact opnemen met Easyparkenkoeln. Grappig want het probleem is begonnen met het nagenoeg niet kunnen communiceren met de meneer van Parkos omdat deze alleen Duits sprak. Uiteindelijk heb ik dus €77 + €15 betaald voor 3 uur parkeren bij Parkos. Blijkbaar vindt Parkos de onbeschofte behandelingen van klanten van Parkos normaler dan klantenservice. Jammer en teleurstellend.
Om mijzelf en mijn familie te beschermen tegen het onbeschoft gedrag van onderaannemers van Parkos, is Parkos helaas bij deze een klant kwijt.Via Parkos gereserveerd bij Ciao parking
In 1 woord onbetrouwbaar. Ze schrijven op hun site dat ze alleen betrouwbare parkeeraanbieders vergelijken. Echt onwaar! Ze reserveren voor je, en innen het geld maar ervoor zorgen dat het ook goed verloopt en je daadwerkelijk je auto kwijt kunt, nee dat doen ze niet!
Valet parking Schiphol
Ik heb al meerdere keren mijn auto op Schiphol laten parkeren via Parkos; tot op heden
naar volle tevredenheid, maar vorige week heb ik een zeer vervelende ervaring met
Parkos gehad:
De feiten:
Donderdag 4 mei 2023
Nadat wij zijn geland; neem ik zoals afgesproken contact op met Parkos; ik krijg geen
contact, wel de voicemail; probeer het even later dus nog een keer; weer geen
contact!
Dus toen voicemail ingesproken; (13.31 uur)
Vervolgens toen de bagage er was weer gebeld (14.15 uur); kreeg een heel gestreste
meneer aan de telefoon die mij niet fatsoenlijk te woord stond; hij had mijn voicemail
niet beluisterd; was veel te druk; ze hadden te weinig mensen; was allemaal de schuld van Schiphol; teveel vluchten die tegelijkertijd landen en daardoor te druk bij Parkos.
Hij kon mij niet aangeven wanneer mijn auto terug zou komen; hij verwachtte binnen
een half uur
Om 15.00 uur nog steeds geen auto; daarom maar weer gebeld; (15.01 uur). Kreeg de
desbetreffende meneer weer aan de telefoon nog steeds in volle stress; kon mij nog
steeds niet aangeven wanneer mijn
auto zou komen. Wederom in de stress en met het verhaal dat hij er niets aan kon
doen en dat het allemaal de schuld van Schiphol was etc. etc.
Om 15.31 uur weer gebeld en hij kon nog steeds niet zeggen wanneer de auto kwam,
maar hij verwachtte dat het niet lang meer zou duren.
Uiteindelijk kwam mijn auto rond 16.00 uur aan; 2,5 uur na landing!
Echt een hele slechte service van Parkos
Dit gedeeld met de klantenservice; die hun verantwoordelijkheid proberen te ontlopen en aangeven da ze slechts een tussenstation zijn en uiteindelijk mij af proberen te schepen met een kortingsvoucher voor de volgende parkeerbeurt bij hun. Gezien deze enorm negatieve ervaring zal die volgende parkeerbeurt er niet meer komen.
Anderen bekeken ook

iParking Schiphol: Ervaringen Ik ga op vakantie en neem niet mee… de auto! Vlieg je vanaf Schiphol, dan kan het echter een hele klus zijn o...

Wat vinden consumenten van dit bedrijf? Bijschipholparkeren biedt natuurlijk de mogelijkheid om bij schiphol te parkeren. Het bij schiphol parkeren...

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...