Parkos
Alle reviewsParkos
Alle reviews (302)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Parking mercure hotel bij schiphol
Snel en goedkoop parking kunnen vinden. Moest App diwnloaden.Deze werkte van geen kanten! Weinig info over te vinden. Geen shuttle bus naar schiphol maar lijndienst bus. Allemaal onhandig en fa. Is niet te bereiken whats app zeggen ze maar geven geen anwoird. Bellen krijg je Engeland aan de lijkn kortom slecht!!
Auto parkeren
Wat een stress volle organisatie. Zwaar onbeleefd ook. Bellen dat we aan zijn gekomen op het vliegveld, toen was het enige wat we nog kregen te horen dat hij er nog maar een minuut zou staan voor ons, en anders weg zou rijden. Wij haasten en zoeken naar de locatie, ondertussen 20 keer gebeld worden door die meneer dat we op moesten schieten. Bij aankomst dus ook weer een zwaar verhitte discussie. Belachelijke service. NEVER AGAIN
Schade Parkeren Dusseldorf Airport
Auto beschadigd, Parkos onbereikbaar en reageert niet op meerdere e-mails!
Chauffeur reed 181 km per uur met mijn auto, bewijs met foto's uit de app gestuurd.
Schade kan altijd maar deze service niet, als je belt wordt de telefoon opgehangen.PerfectParking geboekt via Parkos
Bij terugkomst reeds op tijd gebeld. Toch geen auto voor de vertrekhal. Na een half uur buiten in de regen wachten kwam 'perfect' parking erachter dat er een verkeerde auto gestuurd was, die stond voor mijn neus. Pardon? Hoe vaak is er met mijn auto naar SH gereden dan? Vervolgens nog een half uur wachten totdat onze eigen auto er was. Excuses konden er nog net af. Gevraagd naar klachtenprocedure, wel beloofd, maar geen reactie meer sindsdien. Als je wilt dat je auto door een andere klant bereden wordt moet je vooral hier heengaan. Superslecht!
Ciao Park via Parkos geboekt
na terugkomst 1-1-2023 op airport Brussel Ciao Park 28x proberen te bellen, Ciao Park is gesloten terwijl Parkos mij heeft bevestigd dat er iemand van Ciao Park aanwezig zou zijn om ons met een shuttle op te komen halen.
wij hebben toen een hotel geboekt bij airport Brussel en met een taxi naar het hotel gereden.
de volgende dag meteen contact opgenomen met Parkos moest zelf maar contact met Ciao Park op nemen om de extra kosten vergoed te krijgen.
ook al ben je klant bij Parkos (omdat je via hen de parking hebt geboekt) zijn de extra kosten ook niet bij Parkos te verhalen.
Parkeren Bij Ciao Park zeer slecht, auto staat in de modder, bij regen waterplassen zodat je natte sokken hebt als je in je auto stapt.Valet parking bij Schiphol
Na terugkomst van onze vakantie werd onze auto voorgereden, waarbij we direct zagen dat de zijkant van voor naar achter was ingedeukt. De chauffeur gaf direct toe dat de schade bij hen was ontstaan, en dat de directeur 's middags contact op zou nemen om de schade te regelen. Hij lag nu nog te slapen, omdat hij nachtdienst had. Helemaal niets meer vernomen. Na verschillende mails en telefoontjes werd iedere keer beloofd te reageren. Maar reactie bleef uit. Uiteindelijk gsm nummer van directeur gekregen, en die vertelde dat je bij het afsluiten van de overeenkomst akkoord was gegaan dat eventuele schade onder eigen risico viel. Tot op heden geen verdere reactie van de onderaannemer ontvangen. Hiervan Parkos op de hoogte gebracht, maar zij stellen dat ze slechts bemiddelaar zijn. Maar we hadden een overeenkomst met Parkos en ook aan hen betaald. Pas na betaling hebben we de naam via Parkos van hun onderaannemer gekregen. Wij gaan juridische stappen tegen Parkos ondernemen.
Parkeren Düsseldorf
10 Dagen op voorhand parking geboekt via PArkos voor Düsseldorf. Exact 24u op voorhand een voicemail in het Duits om te melden dat onze parking geannuleerd was door plaatsgebrek. Hierdoor een andere en extreem dure plaats moeten reserveren. Dit was op een zondag en pas na 5u wachten een medewerkerker kunnen spreken via watss app. Deze kon geen oplossing voorstellen. Wel nadien ons geld terug gekregen. NOOIT MEER.
Valet parking
NOOIT BOEKEN! Valet vip parking geboekt. Auto volledig in elkaar terug gekregen. Mega schade €15.000. 140 km
meer op de teller , personeel grote mond. Grote oplichters! Düsseldorf AirPort!Valet parkeren bij Eindhoven Airport
Ik las vlak voor vertrek een heleboel slechte recensies en vertrok dus niet helemaal op mijn gemak richting Eindhoven Airport. Maar achteraf kan ik alleen maar positief zijn. De wagen werd bij binnenkomst automatisch gescand op schade waardoor er dus geen tijdverlies was met het controleren en invullen van een formulier. Letterlijk 2 minuten later staken we de weg over naar de terminal. Bij terugkomst aanmelden bij de balie en de auto stond achter het gebouw al klaar op de parking. Even de km-teller en eventuele schade controleren en 5 munten later op weg naar huis. Meer kan je niet verwachten. Misschien dat de slechte recensies vooral over andere filialen gingen. Over Eindhoven Airport kan ik alleen maar lovend zijn.
Parking
Vreselijk bedrijf! Slecht sprekend personeel en het ergste van alles 50 minuten moeten wachten op Zaventem airport. Uiteindelijk komt er een shuttle busje, maar te weinig plek. Uiteindelijk weer bijna een uur moeten wachten in de nacht in de kou!
NOOIT MEER!Parkeren Middenweg 11 Aalsmeer Parkos
Om half vijf aangekomen, echter niemand aanwezig, telefonisch niet bereikbaar. Geen receptie of aanspreekpunt. Chauffeur aangesproken en die vertelde te wachten op de shuttle.
Ophalen: 35 minuten gewacht. Opgehaald door shuttle met 4 personen personeel. Geen wonder dat het dan zo lang duurt.
Heb 3 x moeten bellen.
Eerder zeer goede ervaring, nu zoek ik iets anders.Parkeren in Aalsmeer voor vlucht Schiphol
Midden in de nacht terug op Schiphol met drie kinderen en dan door te weinig personeel in te zetten met 14 man in een 7 persoons busje terug na 1,5 uur wachten, vind ik ronduit slecht, dikke onvoldoende en zie dat wij niet de enige zijn met klachten.
Valer Parking Brussel
Onbereikbaar. Auto stond buiten achtergelaten in een wijk ipv overdekt en 24/7 bewaakt. Naast torenhoge tarieven ook taxikosten moeten maken om thuis te komen.
Parkos
Niet te vertrouwen. Ruim van te voren een parkeerplaats gereserveerd en betaald. Mails ontvangen dat het allemaal geregeld is. 12 uur voor vertrek een mail gekregen dat de reservering geannuleerd is. Ik kan niemand bereiken. Er wordt niet opgenomen.
Kan nu nergens een parkeerplaats reserveren. Alles is volgeboekt.parkeerplaats reserveren
Niet te vertrouwen. Triest. Ruim van te voren een parkeerplaats gereserveerd ...4x een mailtje dat alles geregeld is en dan 12 uur voor vetrek een mailtje.. ach helaas... en ook niet te bereiken dus ;-(
Parkeerplaats
Alsjeblieft alsjeblieft
Doe het niet ga niet bij parkos parkeren voor vakantie.
De grootste oplichterspraktijken.
Ze stelen zelf dingen uit je auto. Rijden meer dan 100km ermee
Onbeschofte mensen.
Agressieve mensen
Aub denk na en kies een andere parkeerplaats dan deze parkos alleen maar ellende en problemenValet parking inclusief opladen
Enorm teleurstellend.
Auto bleek bij terugkomst niet opgeladen te zijn.
Fout in de overdracht naar hun partner. Centraal parkeren geeft duidelijk aan dat PARKOS dit vaker niet correct doorgeeft.
Sta je midden in de nacht op Schiphol! Met een lege auto.
Klachten afhandeling teleurstellend.
Service belabberd.
Mensen van centraal parkeren uiterst vriendelijk maar ze konden NIETS voor mij betekenen behalve me door te verwijzen naar een snellader richting de A4.
Opmerking ik kan geen 1 ster invullen. Blijkbaar manipuleren ze dit ook nog.
Ben zelden boos maar dit is echt te slecht voor woorden.parkeren schiphol
Parkos Shuttle parkeren Schiphol.
Ze hebben ons een uur lang laten wachten in de kou, ze zeggen dat er een grijs busje 3 x langs is gereden, dat wij alle 3 niet gezien hebben, en komen dan na een uur toevallig mensen afleveren en kunnen wij dus mee. als ik dan niet blij ben met deze service, moet ik me netjes gedragen. deze werkwijze bespaart ze dus een ritje. meest waardeloze oplichters. nooit meer.NIET DOEN
3 dagen voor- en op de dag van afgifte meer dan 10 keer gebeld en er werd telkens niet opgenomen. Toen maar een email gestuurd, en daar pas 1 minuut voor afgiftetijd een antwoord gestuurd.
Verder op de dag van terugkomst, netjes gebeld toen we op onze baggage aan het wachten waren. Dit moesten we doen, zodat de auto op tijd bij vertrekhal 2-3 zou staan.
Wij hebben 1 UUR buiten moeten wachten!! 5x gebeld, telkens met het verhaal dat iemand onderweg was en dat het 11km van schiphol is. (Het is een zondag - amper iemand op de weg, dus hoezo moeten wij dan een UUR buiten wachten?!)
Vervolgens komt meneer aan en rijd hij met de neus de stoep op, zo asociaal heb ik nog NOOIT iemand zien doen.Bestolen door Parkos tijdens reservering
We hebben van 16-10-2021 tot en met 24-10-2021 een parkeerplaats bij Parkos gereserveerd. Bij terugkeer op 24-10-2021 werd ons voertuig afgeleverd aan ons. Bij de overname merkte mijn echtgenoot op dat diens gebedskralen die een hele grote emotionele waarde voor hem hadden waren verdwenen. Ze hingen bij vertrek nog aan de versnellingshendel. Dit is terstond teruggekoppeld aan de medewerker. Hij kon enkel zweren dat diegene die onze auto had opgehaald heel eerlijk was en nooit zoiets zou doen. Bij thuis aankomst bleek onze afstandsbediening van de garagedeur en ook de usb-stick met liedjes verdwenen te zijn.Gelukkig had ik op het laatste moment voor de zekerheid onze zonnebrillen in mijn tas gegooid. Hierna twee keer een gepleegd telefoontje en een e-mail met de klacht naar Centraal parkeren heeft niets opgeleverd. Centraal parkeren gaf aan dat Parkos binnen 1-3 werkdagen contact zou leggen hetgeen uiteraard niet is gebeurd. . Dat een dergelijk bedrijf mag opereren op het terrein van Schiphol en dat geen enkel aanspreekpunt aanwezig is die daadwerkelijk iets met de klachten doet is betreurenswaardig. De eerste paar dagen hebben we met een onbehaaglijk gevoel gezeten omdat je dan niet weet wat de intenties zijn bij het wegnemen van de afstandsbediening. Ondanks dat de goederen geen grote materiële waarde hadden voel je bestolen en bedonderd. Het feit dat geen enkel excuus komt en men niet probeert te achterhalen wat er mis is gegaan en wie hiervoor aansprakelijk is zegt naar mijn mening voldoende over het bedrijf. Mijn vertrouwen is volledig geschaad en ik wens met deze e-mail andere mensen te behoeden voor Parkos.
Anderen bekeken ook

iParking Schiphol: Ervaringen Ik ga op vakantie en neem niet mee… de auto! Vlieg je vanaf Schiphol, dan kan het echter een hele klus zijn o...

Wat vinden consumenten van dit bedrijf? Bijschipholparkeren biedt natuurlijk de mogelijkheid om bij schiphol te parkeren. Het bij schiphol parkeren...

Wat vinden de klanten die je voorgingen van CarDelMar? Is het niet prettig om vooraf te lezen over ervaringen die andere consumenten gehad hebben. ...

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...