Parkos
Alle reviewsParkos
Alle reviews (312)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Werkelijk waardeloos bedrijf. Liegen en bedriegen dat ze de auto komen brengen, maar doen ze niet. Zeer lang moeten wachten. Aan de telefoon zeggen ze dat de auto komt, maar allemaal gelogen. Zeer lang op Schiphol moeten wachten. Nooit boeken!!
Vallet Parking (Vliegveld Keulen) - via onderaannemer: easyparkenkoeln.de
Ik had een reservering voor Vallet Parking van vrijdag 21-04-2023 07:30 uur tot zaterdag 06-05-2023 12:30 uur bij Parkos geboekt op de luchthaven van Keulen.
Echter deze Vallet Parking verliep ver van vlekkeloos.
Wij zijn nog nooit naar de luchthaven van Keulen geweest, maar wij hadden de indruk goed voorbereid te zijn.
We sliepen de dag voor vertrek in een hotel op de luchthaven en hadden Vallet Parking bij Parkos geboekt, net als vorig jaar toen we vertrokken van de luchthaven van Düsseldorf.
Op vrijdagochtend 21-04-2023 belde ik na het ontbijt met Parkos / Easyparkenkoeln en kreeg na 3 keer bellen iemand aan de lijn die gebrekkig Engels sprak met een zwaar Duits accent.
Ik gaf mijn gegevens van de boeking, auto en naam door en de meneer begreep mij niet en ik de meneer niet, maar uiteindelijk kwamen we eruit en kwam de meneer zelfs naar ons hotel op het vliegveld
De meneer kwam aan op een elektrische step, echter mijn auto zat tot de nok toe vol en zowel de meneer als zijn elektrische step paste niet in de auto.
Hier begon al direct een beetje zichtbaar de irritatie van de meneer van Parkos / Easyparkenkoeln
De meneer stelde voor dat ik naar de standaard aanname plaats op het vliegveld zou rijden en terwijl mijn vrouw haar tweede bak koffie in mijn auto liet vallen en mijn 6-jarig kind veel aandacht vroeg, kreeg ik in (nogmaals) gebrekkig Engels even snel uitleg hoe ik van het Hotel naar het afleverpunt van de luchthaven moest rijden, kortom er was veel hectiek dat op 1 moment samenkwam
Ik kreeg nog wel even mee, dat er haast was, want de meneer moest naar andere klanten.
Ik reed weg en was vrijwel direct verdwaalt en belande in een ogenschijnlijke bus sluis waar ik bijna als enige optie zag om te gaan spookrijden terwijl er een bus aankwam.
Ik ben vervolgens toch maar doorgereden en trok een parkeerkaartje uit een zuil en belande blijkbaar bij de aankomsthal, terwijl ik bij de vertrekhal moest zijn
Ondertussen belde de meneer diverse malen waar ik was en ik gaf aan dat ik hopeloos verdwaald was, waar ik als reactie kreeg te horen dat hij naar andere klanten moest en dat ik moest opschieten.
De irritatie bij de meneer van Parkos / Easyparkenkoeln klonk steeds duidelijker door de telefoon.
Vervolgens hebben we elkaar ergens getroffen bij de aankomsthal, hij heeft foto’s van de auto gemaakt, ik heb hem de sleutels gegeven en hij reed weg
We stonden ergens op het vliegveld met 5 koffers, een 6-jarig kind en geen bagage-trolley in zicht.
Na een dramatische ochtend, waarbij uiteindelijk bleek dat onze vakantie niet doorging (vanwege de stakingen op het vliegveld), heb ik weer met Parkos / easyparkenkoeln gebeld, nadat wij eerst bij de exacte locatie zijn gaan staan, waar de auto afgeleverd zou worden.
Na de inmiddels bekende spraakverwarring over wie ik was, wat mijn auto/reserveringsnummer was, getracht uit te leggen dat er een staking was en ons vliegtuig niet vertrok, oftewel ik heel misschien mijn auto terug mocht ontvangen
Uiteindelijk begreep de meneer het en gaf hij aan mijn auto terug te komen brengen.
Een kwartier later kwam dezelfde meneer mijn auto brengen en ik ging mijn zoontje halen die in de buurt aan het spelen was, terwijl mijn vrouw de meneer opwachtte
De man stopte bij mijn vrouw, duwde de autosleutels in de hand van mijn vrouw, verscheurde een of ander papier en gooide dat in de prullenbak terwijl hij zonder 1 woord te zeggen wegliep.
Hoe wij verder van de luchthaven af moesten komen, moesten wij zelf maar uitzoeken blijkbaar
De bordjes van de uitgang volgend kwamen wij vervolgens bij paaltjes en moesten €15,- betalen om de luchthaven te betalen.
Na een klacht ingediend te hebben bij Parkos hebben heb ik nadat zij met Easyparkenkoeln overlegd hebben de helft van het totaal betaalde bedrag terruggestort en nadat ik aangaf dat ik daar niet mee akkoord was, verschuilde Parkos zich achter de onderaannemer (Easyparkenkoeln) en moest ik zelf maar contact opnemen met Easyparkenkoeln. Grappig want het probleem is begonnen met het nagenoeg niet kunnen communiceren met de meneer van Parkos omdat deze alleen Duits sprak. Uiteindelijk heb ik dus €77 + €15 betaald voor 3 uur parkeren bij Parkos. Blijkbaar vindt Parkos de onbeschofte behandelingen van klanten van Parkos normaler dan klantenservice. Jammer en teleurstellend.
Om mijzelf en mijn familie te beschermen tegen het onbeschoft gedrag van onderaannemers van Parkos, is Parkos helaas bij deze een klant kwijt.Via Parkos gereserveerd bij Ciao parking
In 1 woord onbetrouwbaar. Ze schrijven op hun site dat ze alleen betrouwbare parkeeraanbieders vergelijken. Echt onwaar! Ze reserveren voor je, en innen het geld maar ervoor zorgen dat het ook goed verloopt en je daadwerkelijk je auto kwijt kunt, nee dat doen ze niet!
Valet parking Schiphol
Ik heb al meerdere keren mijn auto op Schiphol laten parkeren via Parkos; tot op heden
naar volle tevredenheid, maar vorige week heb ik een zeer vervelende ervaring met
Parkos gehad:
De feiten:
Donderdag 4 mei 2023
Nadat wij zijn geland; neem ik zoals afgesproken contact op met Parkos; ik krijg geen
contact, wel de voicemail; probeer het even later dus nog een keer; weer geen
contact!
Dus toen voicemail ingesproken; (13.31 uur)
Vervolgens toen de bagage er was weer gebeld (14.15 uur); kreeg een heel gestreste
meneer aan de telefoon die mij niet fatsoenlijk te woord stond; hij had mijn voicemail
niet beluisterd; was veel te druk; ze hadden te weinig mensen; was allemaal de schuld van Schiphol; teveel vluchten die tegelijkertijd landen en daardoor te druk bij Parkos.
Hij kon mij niet aangeven wanneer mijn auto terug zou komen; hij verwachtte binnen
een half uur
Om 15.00 uur nog steeds geen auto; daarom maar weer gebeld; (15.01 uur). Kreeg de
desbetreffende meneer weer aan de telefoon nog steeds in volle stress; kon mij nog
steeds niet aangeven wanneer mijn
auto zou komen. Wederom in de stress en met het verhaal dat hij er niets aan kon
doen en dat het allemaal de schuld van Schiphol was etc. etc.
Om 15.31 uur weer gebeld en hij kon nog steeds niet zeggen wanneer de auto kwam,
maar hij verwachtte dat het niet lang meer zou duren.
Uiteindelijk kwam mijn auto rond 16.00 uur aan; 2,5 uur na landing!
Echt een hele slechte service van Parkos
Dit gedeeld met de klantenservice; die hun verantwoordelijkheid proberen te ontlopen en aangeven da ze slechts een tussenstation zijn en uiteindelijk mij af proberen te schepen met een kortingsvoucher voor de volgende parkeerbeurt bij hun. Gezien deze enorm negatieve ervaring zal die volgende parkeerbeurt er niet meer komen.Misleidende informatie op de website van Parkos leidt tot extra kosten en stress
Helaas kan ik geen positieve beoordeling geven voor mijn ervaring met Parkos. Tijdens mijn reis moest ik een extra toeslag van €45 betalen bij aankomst op de parkeerplaats, omdat we met 8 personen waren. Hoewel ik bij het boeken van de parkeerplaats had aangegeven dat we met 8 personen waren en al €5 extra had betaald, werd mij verteld dat ik nog €45 moest betalen. Na mijn terugkomst heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Parkos om deze kwestie aan te kaarten en een terugbetaling te eisen. Helaas was de support die ik ontving van Parkos niet bevredigend. In plaats van mij te helpen bij het oplossen van het probleem, werd mij verteld dat de kosten duidelijk zichtbaar waren tijdens het boekingsproces en dat ze niet konden instemmen met restitutie van de kosten.
Ik begrijp dat er een toeslag is voor extra personen, maar ik voel me misleid door Parkos omdat ik al had aangegeven dat we met 8 personen waren en €5 extra had betaald. Bovendien heb ik de opmerking onder het veld 'Meer informatie' over het hoofd gezien, waarin staat dat elke extra persoon €10 toeslag betaalt. Ik vind het zeer teleurstellend dat Parkos niet bereid was om de kosten terug te betalen, gezien de omstandigheden. Het feit dat ik uiteindelijk geen restitutie heb ontvangen, heeft mijn vertrouwen in de diensten van Parkos geschaad. Ik raad Parkos niet aan als betrouwbare parkeeraanbieder en zal in de toekomst andere opties overwegen.Valet parking in Dusseldorf
Parkos is super onbetrouwbaar. Als alles goed gaat wel maar zoals velen melden als er problemen zijn zeggen ze dat ze alleen bemiddelaar zijn terwijl je met hen een overeenkomst aangaat. Onze auto had gewoon in een woonwijk gestaan kon ik zien aan de tracker. Ik geloof de reviews op hun eigen site van geen kanten
Nog niet gekocht
Wilde voor oktober 2023 voor 10 dagen een parkeerplaats reserveren bij Düsseldorf . Na deze recensies van afgezien.
Parkos parkeren Brussel
We hadden een reservering bij Brussel. Bij aankomst was er geen plek meer voor de auto en zouden we 1 uur moeten wachten voor de shuttle naar de luchthaven. We kregen te horen dat we binnen 3 dagen ons geld retour zouden krijgen en moesten last minute een andere parkeergelegenheid zoeken.
Het geld is niet geretourneerd en na contact met Parkos kreeg ik te horen dat ze de dienst niet zelf uitvoeren en dat parkeergelegenheid niet akkoord gaat met de terugbetaling. Ze geven hierbij eerst een ongeldige reden (dat we pas 45 min voor onze vlucht er zouden zijn) op, waarna we dat makkelijk kunnen weerleggen met bewijs (waar ze zelf ook nog naar vroegen). Hierna wordt verzoek tot terugbetaling alsnog geweigerd, nu zonder opgave van reden.
Erg slecht geregeld en geen goede klantenservice.Shuttle parkeren
Ik heb afgelopen herfstvakantie bij airport indoor parking geboekt via Parkos.
Het platform is erg overzichtelijk en heb een goede ervaring gehad bij Airport indoor parking.Bij terugkomst moesten we een kleine 10min. wachten op de shuttle bus, wat wij prima vonden. De auto zag er bij terugkomst goed uit. Zeker voor herhaling vatbaar.shuttle-parkeren bij Charleroi Low Cost via PARKOS
Ik heb reeds meermaals beroep gedaan op Parkos voor het reserveren van een parkeerplaats bij de luchthaven. Tot bij de laatste keer deed er zich nooit een probleem voor en was ik zeer tevreden.
De laatste reservatie via Parkos was bij Aeropark - Charleroi Low Cost. Bij terugkeer had mijn vlucht een ernstige vertraging. Ik heb dit voor het vertrek van de vlucht doorgegeven aan het parkeerbedrijf , dat tevens kennis had van mijn vluchtnummer.
Bij aankomst heb ik zoals gevraagd getelefoneerd net het parkeerbedrijf. Het antwoordapparaat liet weten dat er om de 10 minuten een busje naar het parkeerterrein zou zijn. Er is echter geen busje gekomen. Telefoon werd niet opgenomen en uiteindelijk zijn we te voet onze auto moeten gaan zoeken op een parkeerterrein dat 4,5 km van het vliegveld verwijderd ligt.
Parkos heeft ons misleid!
Ze stellen op hun website dat de parkeerbedrijven je bij een vertraagde vlucht altijd ophalen, ook al is het bedrijf dan al gesloten ...
Verder wordt je noch door Parkos, noch door het parkeerbedrijf zelf ervan op de hoogte gebracht dat er na 00:00 uur geen shuttlebusje meer rijdt.Parking mercure hotel bij schiphol
Snel en goedkoop parking kunnen vinden. Moest App diwnloaden.Deze werkte van geen kanten! Weinig info over te vinden. Geen shuttle bus naar schiphol maar lijndienst bus. Allemaal onhandig en fa. Is niet te bereiken whats app zeggen ze maar geven geen anwoird. Bellen krijg je Engeland aan de lijkn kortom slecht!!
Auto parkeren
Wat een stress volle organisatie. Zwaar onbeleefd ook. Bellen dat we aan zijn gekomen op het vliegveld, toen was het enige wat we nog kregen te horen dat hij er nog maar een minuut zou staan voor ons, en anders weg zou rijden. Wij haasten en zoeken naar de locatie, ondertussen 20 keer gebeld worden door die meneer dat we op moesten schieten. Bij aankomst dus ook weer een zwaar verhitte discussie. Belachelijke service. NEVER AGAIN
Schade Parkeren Dusseldorf Airport
Auto beschadigd, Parkos onbereikbaar en reageert niet op meerdere e-mails!
Chauffeur reed 181 km per uur met mijn auto, bewijs met foto's uit de app gestuurd.
Schade kan altijd maar deze service niet, als je belt wordt de telefoon opgehangen.PerfectParking geboekt via Parkos
Bij terugkomst reeds op tijd gebeld. Toch geen auto voor de vertrekhal. Na een half uur buiten in de regen wachten kwam 'perfect' parking erachter dat er een verkeerde auto gestuurd was, die stond voor mijn neus. Pardon? Hoe vaak is er met mijn auto naar SH gereden dan? Vervolgens nog een half uur wachten totdat onze eigen auto er was. Excuses konden er nog net af. Gevraagd naar klachtenprocedure, wel beloofd, maar geen reactie meer sindsdien. Als je wilt dat je auto door een andere klant bereden wordt moet je vooral hier heengaan. Superslecht!
Ciao Park via Parkos geboekt
na terugkomst 1-1-2023 op airport Brussel Ciao Park 28x proberen te bellen, Ciao Park is gesloten terwijl Parkos mij heeft bevestigd dat er iemand van Ciao Park aanwezig zou zijn om ons met een shuttle op te komen halen.
wij hebben toen een hotel geboekt bij airport Brussel en met een taxi naar het hotel gereden.
de volgende dag meteen contact opgenomen met Parkos moest zelf maar contact met Ciao Park op nemen om de extra kosten vergoed te krijgen.
ook al ben je klant bij Parkos (omdat je via hen de parking hebt geboekt) zijn de extra kosten ook niet bij Parkos te verhalen.
Parkeren Bij Ciao Park zeer slecht, auto staat in de modder, bij regen waterplassen zodat je natte sokken hebt als je in je auto stapt.Valet parking bij Schiphol
Na terugkomst van onze vakantie werd onze auto voorgereden, waarbij we direct zagen dat de zijkant van voor naar achter was ingedeukt. De chauffeur gaf direct toe dat de schade bij hen was ontstaan, en dat de directeur 's middags contact op zou nemen om de schade te regelen. Hij lag nu nog te slapen, omdat hij nachtdienst had. Helemaal niets meer vernomen. Na verschillende mails en telefoontjes werd iedere keer beloofd te reageren. Maar reactie bleef uit. Uiteindelijk gsm nummer van directeur gekregen, en die vertelde dat je bij het afsluiten van de overeenkomst akkoord was gegaan dat eventuele schade onder eigen risico viel. Tot op heden geen verdere reactie van de onderaannemer ontvangen. Hiervan Parkos op de hoogte gebracht, maar zij stellen dat ze slechts bemiddelaar zijn. Maar we hadden een overeenkomst met Parkos en ook aan hen betaald. Pas na betaling hebben we de naam via Parkos van hun onderaannemer gekregen. Wij gaan juridische stappen tegen Parkos ondernemen.
Parkeren Düsseldorf
10 Dagen op voorhand parking geboekt via PArkos voor Düsseldorf. Exact 24u op voorhand een voicemail in het Duits om te melden dat onze parking geannuleerd was door plaatsgebrek. Hierdoor een andere en extreem dure plaats moeten reserveren. Dit was op een zondag en pas na 5u wachten een medewerkerker kunnen spreken via watss app. Deze kon geen oplossing voorstellen. Wel nadien ons geld terug gekregen. NOOIT MEER.
Valet parking
NOOIT BOEKEN! Valet vip parking geboekt. Auto volledig in elkaar terug gekregen. Mega schade €15.000. 140 km
meer op de teller , personeel grote mond. Grote oplichters! Düsseldorf AirPort!Valet parkeren bij Eindhoven Airport
Ik las vlak voor vertrek een heleboel slechte recensies en vertrok dus niet helemaal op mijn gemak richting Eindhoven Airport. Maar achteraf kan ik alleen maar positief zijn. De wagen werd bij binnenkomst automatisch gescand op schade waardoor er dus geen tijdverlies was met het controleren en invullen van een formulier. Letterlijk 2 minuten later staken we de weg over naar de terminal. Bij terugkomst aanmelden bij de balie en de auto stond achter het gebouw al klaar op de parking. Even de km-teller en eventuele schade controleren en 5 munten later op weg naar huis. Meer kan je niet verwachten. Misschien dat de slechte recensies vooral over andere filialen gingen. Over Eindhoven Airport kan ik alleen maar lovend zijn.
Parking
Vreselijk bedrijf! Slecht sprekend personeel en het ergste van alles 50 minuten moeten wachten op Zaventem airport. Uiteindelijk komt er een shuttle busje, maar te weinig plek. Uiteindelijk weer bijna een uur moeten wachten in de nacht in de kou!
NOOIT MEER!
Anderen bekeken ook

iParking Schiphol: Ervaringen Ik ga op vakantie en neem niet mee… de auto! Vlieg je vanaf Schiphol, dan kan het echter een hele klus zijn o...

Wat vinden consumenten van dit bedrijf? Bijschipholparkeren biedt natuurlijk de mogelijkheid om bij schiphol te parkeren. Het bij schiphol parkeren...

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...
In aanvulling op mijn review wil ik nog opmerken dat Parkos op een aan de klantendienst doorgegeven klacht wel antwoordt dat ze de klacht doorgeven aan de parkeeraanbieder waarmee via hun platform een overeenkomst werd gesloten maar dat je verder niets meer van het bedrijf hoort.
Parkos zelf vraagt je om een review over hun dienstverlening en de ze van het parkeeraanbieder te schrijven, maar de slechte reviews worden niet gepubliceerd....