Europcar
Alle reviewsEuropcar
Alle reviews (94)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Auto gehuurd
Nog tijdens mijn autohuur heeft europcar 120Euro afgeschreven van mijn creditkaart voor naar hun zeggen een extra dag. We zouden de auto vanaf 9 uur sochtends huren voor twee dagen. We kwamen iets eerder bij de balie dan voorzien (1,5 uur) doordat onze lange vlucht eerder was en we zijn door de medewerker weggestuurd met de mededeling dat we anders een extra dag zouden moeten betalen. We hebben koffie gedronken en gingen terug. We namen de auto mee om 8.40 uur (ik heb een aantekeing van de medewerker!) Tot mijn verbazing heeft de medewerker de afhaaltijd op 7.10 uur gezet en heeft europcar het hoge bedrag gewoon van mijn creditkaart afgehaald. Ik ben gaan mailen, heb zelfs het bonnetje van de koffie en de aantekeniing van hun eigen medewerker meegestuurd en ik word gewoon genegeerd. DIEFSTAL
huur auto airport Malaga
De reeds aanwezige schade is op mij verhaald na inlevering auto. Het is gebruikelijk om met verhuurder vooraf schriftelijk vast te stellen welke schade reeds aanwezig is. Dat is niet gebeurd. Nu moet ik reeds aanwezige lichte schade aan deur (klein petje van steenslag) en roestplekken velgen vergoeden. Bedrag is afgeschreven van Visa card. Heb gevraagd om foto's van de reparaties en de rekening garage. Nog geen reactie ontvangen.
Gestolen Geld 1500 euro
Hallo, ik wil graag het probleem met u delen dat ik woensdag had bij Europcar. ANWB heeft mij auto van Europcar laten vervangen. Ik heb hem ook afgeleverd op 09-11-2022, maar toen ik thuiskwam, realiseerde ik me dat ik mijn tas was vergeten en belde ik meteen Europcar. Ik wilde dat er voor mijn tas werd gezorgd dat ik onderweg was. Ze zeiden oké. Toen ik ging, zag ik dat mijn tas in hun kantoor was en ik kocht hem. Toen ik thuiskwam, realiseerde ik me dat ik geen 1500 Euro geld in had. Ik ging terug naar Europcar, maar ze zeiden dat ze niet verantwoordelijk waren omdat ze het op het bord hadden gezet. De medewerker aan wie ik het voertuig heb afgeleverd en de persoon die mijn tas heeft afgeleverd, waren hetzelfde. Eigenlijk was het duidelijk. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Ik wacht op het resultaat. WAARSCHUWING ‼️ Vertrouw Europcar niet. Je kunt alles zijn. Medewerkers hebben het voertuig niet bekeken bij het in ontvangst nemen van het voertuig en hebben geen rapport bijgehouden. Ruw met zijn voeten op tafel nam hij de Sleutel in ontvangst. Maak NIET dezelfde fout. Als je iets vergeet, zal je staat van menselijkheid ellendig zijn. Advies van mij. Ik leefde, jij leeft niet.
Auto gehuurd
Oplichters. Weigeren waarborg terug te betalen voor auto die in exact dezelfde staat is teruggebracht als hij verkregen is.
Huurauto in Israel
In Israel een auto gehuurd, via de site van Europcar gereserveerd.
Bij aankomst kreeg ik te horen dat ze geen auto hadden en dat we wel de stad in konden gaan en ze ons zouden bellen als de auto binnen zou komen. Vanwege andere reserveringen was dat voor ons geen optie. Uiteindelijk na veel gedoe hebben we een auto mee gekregen. Die was verder prima.
Na afloop de auto ingeleverd en nu, 1,5 maand verder, heb ik de borg nog steeds niet terug. Als reactie op mijn vraag via het contactformulier heb ik alleen als antwoord gekregen "The deposit was unblocked at June 18, 2022". Maarja blijkbaar niet op mijn rekening/credit card.huur wagen
absoluut een afrader, hebben ons dubbel gefactureerd, alles was op voorhand betaald en het verhuurcenter FIREFLY heeft nog een de verhuur doorgereknd achteraf van ons masterkaart. heb ze alle twee op de hoogte gebracht en na een week kreeg ik te horen dat ze elkaar met de vinger wijzen en dus de zaak gesloten is. Dikke afzetters !!!
DE PRIJS IS VOORDELIGER BIJ HET ORIGINEEL VERHUURBEDRIJFautohuur Europcar
Wij hadden vanaf 8 september 2021een huurauto op La Palma. Moesten op 22 september vanwege de uitbarsting van de vulkaan Cumbre Vieja met spoed vluchten naar de haven en vandaar naar Tenerife. Auto bij de haven achtergelaten en geen tijd om af te tanken. Europcar berekende niet alleen de benzinekosten (correct natuurlijk) maar ook €48 aan tankservice kosten en terughaalkosten van de auto. En dat vind ik in deze noodsituatie nou niet erg galant tegenover de slachtoffers van de natuurramp.........
Auto gehuurd in Jordanie
Ik ben al jaren een heel tevreden klant van Europcar. De service is altijd meer dan goed, de prijzen zijn prima en gaat altijd zoals het hoort; snel, goed en zonder problemen.
Maar nu had ik een auto gehuurd in Jordanie, van 23-08-2021 tot 3-09-2021 en hoewel er bij het inleveren gezegd werd dat we de borg binnen 5 minuten terug zouden hebben en dat de auto helemaal ok was, hebben we die nog steeds niet terug. Het lukt ons maar niet om iemand te pakken te krijgen in Amman van Europcar, en het is heel vervelend dat de borg nog steeds gereserveerd is op onze credit card. Help. Wat te doen?
JoyceHuur auto europcar
Voor de tweede keer in twee maanden…
Voor de tweede keer in twee maanden tijd probeert europcar overtoom amsterdam me aansprakelijk te stellen voor een schade die al bestond, danwel met binnenhalen van de auto door een medewerker van europcar werd veroorzaakt.
Bij beide gelegenheden had ik een getuige. Bij de eerste gelegenheid zeiden ze toen ik protesteerde dat het een vergissing was.
Nu, bij deze gelegenheid wacht ik nog af hoe het hoofdkantoor met deze kwestie om gaat.
Ik ontving bovendien een rekening voor een huurbedrag dat ik al voor de fysieke transactie on line had betaald. Hoe slordig is dat! Mijn vertrouwen heeft een ernstige deuk opgelopen.
Ik wacht af hoe het hoofdkantoor deze kwestie afhandelt.
Heeft U soortgelijke ervaringen?
L.J.Smeets.Autohuur
Via een tussenpersoon, Doyouspain.com, bij Europcar een auto gehuurd. Op de website aangegeven dat ik een allrisk verzekering wilde. Deze verzekeringspapieren netjes ontvangen. Bij ophalen van de auto in Lissabon werd nogmaals gevraagd of ik de allrisk verzekering wilde. Hier uiteraard met ja op geantwoord. Hebben ze vervolgens vanuit Europcar nog een allrisk verzekering toegevoegd. Mijn uiteindelijke rekening was 50% hoger dan aangegeven op de website. Hierover in contact getreden met Europcar. Hun antwoord was, sorry meneer, u heeft er voor getekend. Dit was een Portugees formulier waarbij ik er vanuit ging dat ik gewoon 1x allrisk zou hebben. Nogmaals uitgelegd hoe het gegaan is en gezegd dat dit toch overduidelijk een fout is. Gevraagd om coulance vanuit Europcar, omdat ik me niet kon voorstellen dat ze zo met hun klanten om willen gaan. Ze hebben nogmaals overlegd en blijven bij hun antwoord... Laatste keer dat ik hier een auto heb gehuurd. Misleidende verkoop en schandalige afhandeling!!!
Huur Auto
Vorige week woensdag een auto gehuurd en toen ben ik slecht geïnformeerd dat ik mijn borg pas na 5 dagen terug krijg. Bij andere verhuur maatschappijen kreeg ik altijd de borg bin inleveren direct terug. Dus ik bellen,uiteindelijk bij het hoofdkantoor kreeg ik een zeer onvriendelijke dame, die totaal geen begrijp voor de situatie had en geen enkel sociaal gevoel. Gevolg afgelopen weekend alleen.patat gehad en nu is het maandag en het geld van de borg is nog niet terug. Waar ben ik aan begonnen, om hier een auto te huren, wou dat ik het nooit gedaan had
Nu zit ik in de problemen en kan geen eten kopen, totdat ze het eindelijk terug gestort hebben. Ik heb op meerdere site s deze klacht gezet en er komt totaal geen enkele reactie van ze.Bestelbus
Erg slechte service. Achteraf komen er nog flinke kosten bij, die niet in het bestelproces zichtbaar zijn. Hou er rekening mee dat de kosten zo'n 25-30% hoger uit vallen als vooraf berekend!
Huurauto in Como, Italië
Zeer ontevreden over de prijs (E 86) voor het huren van babyzitje bij de huurauto. Dit was bijna evenveel als de huur van de auto zelf, of als de nieuwprijs van dit type stoeltje. Prijsdiscriminatie van jonge gezinnen, wat ons betreft.
Auto huur europcar
Auto gehuurd via sunny Cars ( Europcar ) 29-11. Tot 6-12. Prijs goed alles goed geregeld ook ter plekke Alleen tot mijn schrik na die tijd 70 euro afgeschreven van mijn credit card. Omdat mijn vrouw ook bestuurder was zeggen ze 70 extra belachelijk. Oplichters !!!!nooit weer !!
hele grote huurauto
Wij kregen een GROTERE auto mee dan we hadden besteld. Een hele klasse groter, wat een enorme bak. Leuk voor een keertje. Thuis rijd ik een kleine wagen dus grappig. Prijs was gelijk. Volledig verzekerd dus de kras die we hadden gemaakt werd niet eens naar gekeken.
Huur auto in Sevilla airport
De auto was er niet en een andere auto werd de dubbele prijs.Na 2 maanden de borg nog niet terug gehad.Dieven zijn het
6 dagen autohuur
Opgelicht bij terugbrengen huurauto Europcar Malaga Airport. Moesten schades betalen die wij niet gemaakt hadden. 220 euro betaald.
autohuur bij vliegveld Montpellier (Fr).
Bij aankomst een gratis upgrade van Lancia Ypsilon naar Peugeot 208; borg €800,--. Dit was OK, Maar......
Bij controle inleveren een schade geconstateerd (veeg amper te zien) op de linker buitenspiegel.
Na 14 dagen een factuur ontvangen van €249,97 (incl. €60,-- administratiekosten??!), ingehouden op mijn creditcard.
Schandalig, waarschijnlijk wordt deze auto opnieuw - zonder reparatie - verhuurd waarna een volgende huurder met het zelfde euvel te maken krijgt.Autohuur Europcar
Auto gehuurd via cartrawler,
Kon bij aankomst in Bari Italie, niet betalen met de creditcard,dat kukte op dat moment niet, dus gingen we maar naar een andere partij. ,echter wordt na een week wel het gehele huurbedrag van 160 euro afgeschreven van mn rekening,terwijl je niets ervoor gehad hebt.
kortom, gewoon oplichterij en niet anders.!!!!
GA NOOIT MET DEZE PARTIJ IN ZEE !!!!OPGELICHT EUROPCAR
NOOIT MEER !!!!!
Ze hebben ons echt opgelicht.
Wij wilden helemaal geen premium verzekering.
En kost dat met 2 kinderstoelen €420,60 eur???Hi,
I want to contribute high-quality content to your website in form of a guest post through a simple 3 step process.
1. I will send three amazing topic ideas that are up to the trend and your readers' interest
2. You need to choose one topic out of those.
3. I will then send a high-quality, plagiarism-free article on that topic.
You will just have to publish it with one do-follow backlink to my website. It will be a win-win.
Please let me know if we shall start with step 1?
Best,
Aliza Zulfiqar
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Als je naar Bonaire gaat dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk van het eiland zien. Het is daarom zeer handig om dan zelf een auto tot je beschikki...

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Momondo.nl is een bedrijf welke vakanties aanbiedt. Het vergelijkt de vliegticket aanbieder...
Als je een extra bestuurder wilt meld, je dat van te voren. dat is bij alle autoverhuurder. Nu klaag je omdat je niet aan de regels houdt. niet echt mannelijk van je. draag je fouten ook dan gewoon > L