BlaBlaCar
Alle reviewsBlaBlaCar
Alle reviews (19)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Two bus tickets from Rotterdam to Paris and back
Never have had such an awful experience before. The airconditioning wasn’t working and it was 30 degrees Celsius. Imagine how bad people were smelling in the heat without any airconditioning. Also the bus stopped in the middle of the night in Bruxelles midi where we couldn’t even buy a bottle of water. In conclusion I would never recommend buying a bustrip with this company.
Scam, ticket dubbel afgerekend.
Ticket geboekt, werd dubbel afgerekend.
Servicecenter geeft doodleuk aan niet te refunden.Bus trip Ams-->Paris
Where is the bus I paid for?!
Bus left before it's official departure time. OR never even arrived.
Had to find alternative transport. VERY annoying, frustrating, time consuming and wasteful of money.
Gave me a 3euro refund out of the 56euro costs.
Flixbus is better imo.Ride from Paris to Amsterdam
I booked a ride for me and my boyfriend from Paris to Amsterdam. Amsterdam being the home destination and Paris being far away from home. Less than 20 minutes before the driver cancelled the ride, only because I messaged him, otherwise he would not have even cancelled. I messaged him to tell him we were going to arrive on time as scheduled at the pick up point. When we found out he had cancelled the ride we were already at the pick up point, waiting for him. The cancellation was so last minute that we were unable to book anything within our budget to stay OR to go. In the end we booked train tickets that ended up costing us €270,00. Blablacar did nothing to compensate us for this inconvenience or to arrange a different type of transport back to our home. It was a horrible end to our trip that kind of made us forget all about the fun we had.
Marseille-Amsterdam blablabus
Pluspunten? Dat ie op tijd in Marseille was.
Daar is alles mee gezegd.
Plekken zijn krap, airco deed het vrijwel niet achterin, om de haverklap stoppen om te roken of passagiers te laden/lossen. Daardoor ruim een uur te laat in Parijs waar wij over moesten stappen. Daar hadden wij 3 kwartier de tijd voor. Jammer, verbinding gemist. Vergoeding? Vergeet het maar. Alleen indien er sprake is van vertraging bij vertrek. Niet bij aankomst.
Marseille-Parijs was een nachtrit. Geen enkele file gehad en evengoed zoveel te laat. Chauffeur was agressief naar een klant toe. Totaal niet de-escalerend. Was bijna vechten.
Chauffeur heeft ook menig ruzie in het verkeer gehad. Afsnijden, van de weg af willen duwen. Toeterende boze automobilisten. Leuk! Je maakt wel wat mee zo.
Maar wat hier onder ook al staat:
Doe het jezelf niet aan. Kies een ander vervoermiddel.
Ze proberen klanten te trekken door kortere reistijden op te geven, Maar Dit zijn grove leugens.
Wat een waardeloze aankoop was dit.
Geen enkele euro waard.meer dan anderhalf uur te laat
Ik ben net op omdat de bus Brussel - Rotterdam anderhalf uur te laat kwam en de chauffeur die alleen Frans sprak nadat iedereen was ingecheckt nog met iets vaags bezig was zodat er nog een 20 minuten bij kwam.
Je krijgt een sms-je waarin staat dat de bus laat zal zijn en dat je je email moet checken. Beetje lastig als je geen internet hebt. Op de plek waar je wacht *frankrijkstraat) is geen bank, het is in de open lucht dus alle passagiers stonden hutjemutje onder een afdak te schuilen tijdens een wolkbreuk. Je krijgt niks van compensatie. De chauffeur ging tekeer tegen een vrouw die uiteraard terecht over de verlating klaagde. Echt waardeloze service. Doe je zelf dit nooit aan.Bus rit
De twee buschauffeurs die reden van Parijs naar Amsterdam zijn een stelletje WAARDELOZE debielen. ZE WISTEN DE ROUTE NIET EENS, ze hebben het tien keer opgezocht op Google Maps. BELACHELIJK als bus chauffeur. Dit is de meest slechte reis ervaring die ik OOIT heb meegemaakt. Er werd zomaar gestopt voor een half uur of een uur EN DIT MEERDERE MALEN. VAAK OMDAT ZIJ PAUZE WILDEN HOUDEN OF DE ROUTE NIET WISTEN. Ook werd er niks maar dan ook niks aangekondigd of doorgegeven, ENORM onduidelijk aangegeven waar en wanneer welke stop is. Hierdoor ben ik blijven zitten na de stop waar ik uit moest, omdat ze het zo belachelijk onduidelijk aangaven wat de bedoeling was en welke stop het is. Ook zijn er veel en veel te weinig pauzes en de bus is een uur te laat op plaats bestemming aangekomen. We hebben ook in dezelfde rit een half uur voor een groen stoplicht gestaan, ik had de neiging om de buschauffeurs uit te schelden en ik ga hoe dan ook op elk mogelijke manier klachten indienen en slechte reviews achter laten want dit is de meest belachelijke rit/reiservaring die ik heb meegemaakt in mijn hele leven. Ik hoop zo erg dat beide bus chauffeurs per direct worden ontslagen. Het was een hel.
ER ZIJN GEEEN PLUS PUNTENBlablacar bus Amsterdam - Brive
Wat een grap van een bedrijf. Ten eerste veel vertraging. Met lange wachttijden bij de tussenstops. En vervolgens niet stoppen waar mijn halte was. Te achterlijk voor woorden. Ik zou hier nooit meer kopen. BAH
Blablacar
Ik heb blablacar gebruikt en mensen hebben met mij naar duitsland gereisd maar ik heb mijn geld na een maand later nog niet gekregen
Rit bij blablacar
Rit geboekt bij blablacar van Marbella naar Sevilla . 26 nov 2019 De bestuurder Alejandro tel. +34 603 047 114 wilde cash hebben en heeft de rit niet afgezegd. Geld weg en blablacar niet te bereiken.
Bestuurder
Meerdere malen gebruik gemaakt gezellige ritten gehad. Maar heb het idee dat ze tegenwoordig andere prioriteiten hebben. Ritten worden nauwelijks bekeken en al helemaal niet geboekt. Lijkt erop alsof je alleen optie blablabus krijgt.... als mijn rit maar antwerpen of berlijn maar 4 x bekeken wordt vraag ik mij af of de rit uberhaubt in zoekresultaten weergegeven wordt...
te commercieel
Van de week een rit ter plekke(!) -ja echt- afgeschaft, omdat de bestuurder geen zin had om in de regen te stoppen. Dat is ook even het punt dat ik wil maken: dat de ritten te commercieel zijn. De bestuurders zien zich enkel denkbeeldig als Dagobert Duck zwemmen in het geld. Het gaat geen enkele sodemieter meer om de dienst en plezier. De ritprijzen die ik soms voorbij zie komen zijn beschamend duur. Waarom zou ik erg veel gaan betalen voor ritten naar Kopenhagen of Londen, veel duurder dan lange afstandsbus of vliegtuig? Als je die al kunt vinden, want veelal zijn ze er nooit als je ze nodig hebt, langs jouw stad of rond een haalbare tijd/datum. Voor ritten binnen NL werkt dit ook niet omdat tussen Rotterdam en Eindhoven om maar eens wat te noemen telkens maar belachelijk vroeg zijn of laat, dan moet jij je altijd gaan aanpassen. Om nog even terug te komen op die rit die ter plekke werd afgezegd. De bestuurder had geen foto, ervaring, beschrijving van de rit of zijn wagen en ik kon ook nergens aan zien wat of wie, maar pas ná het boeken zag ik aan zijn telefoonnr dat het een buitenlander was. Die weigerde telefoonoproepen te beantwoorden en was zo laf om ter plekke te annuleren. Nogmaals ik zie tussen Eindhoven en Rotterdam wel eens 12 € gevraagd worden, dat is veel te duur. Met de kortingskaart ben je met de trein nog goedkoper uit.
duur
Voor het gebruikmaken van een rit moet steeds meer worden betaald. Geheel onaantrekkelijk geworden.
Ik bestuurder
Ok nu een woord van mij als bestuurder. Maak nu al 4 jaargebruik van blablacar. Ik moet zeggen dat ik zelden iets vervelends heb meegemaakt. Het gebeurt ook dat een passagier niet komt opdagen of hij zijn laat niet weten dat ze later aankomen. Wat mij opvalt dat veel inwoners in NL denken dat we taxichauffeurs zijn en verplicht zijn om van deur tot deur te rijden, niet dus!
Slechte organisatie
Diverse malen gebruik gemaakt van Blablacar, maar het word steeds duurder en had laatst een erg vervelende situatie.
Een rit geboekt van A naar B, vooraf moeten betalen en een flinke commissie voor blablacar.
Nu kwam de bestuurder dus gewoon niet opdagen, een uur later zelf maar eens contact opgenomen en toen bleek dat meneer niet meer ging! Uiteindelijk last minute vervoer moeten regelen. De meneer met "hoge" rating kon ik niet beoordelen omdat volgens blablacar ik geen gebruik gemaakt heb van zijn service. Dus een bestuurder mag doen en laten wat hij wilt zonder enige consequenties vanuit blablacar. hun maakt het niets uit als er een keer iets fout gaat.Oplichters
je moet uitkijken met deze organisatie de minuut dat je betaald hebt bestaat de rit niet meer en je kan naar je rit en geld fluiten het zijn kruimeldieven die met veel beetjes groot geld verdienen ik heb aangiften gedaan en er zijn veel mensen die dat al voor mij gedaan hebben. wees gewaarschuwd.
Rob Heijnisvieze auto volgende keer weer Europcar
De auto die we kregen was echt goor en brak. Volgende keer gaan we gewoon weer huren via Europcar! Bestellen is daar ook veel makkelijker.
Jammer!Superleuk ritje naar het strand!
Had een hele gezellige bestuurder toen ik een dagje naar Scheveningen wilde deze zomer, Mark heette hij. Vrolijk met leuke verhalen en lekker goedkoop ook nog. Veel leuker dan een taxi!
nope
Werkt voor geen meter.
Goede onderbouwing John...
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Alamo: Ervaringen Kekke kar nodig om indruk te maken op je verkering of schoonfamilie? Voor wie tijdelijk behoefte heeft aan een auto, kan een huu...

Heb je zelf geen auto of wil je gewoon wel eens wat anders, al is het maar voor een dagje? Dan kun je een auto huren. Europcar is een van de bekend...

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen van dit bedrijf? Momondo.nl is een bedrijf welke vakanties aanbiedt. Het vergelijkt de vliegticket aanbieder...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Negeer de "Ja" het is een absolute NEE