Hallmark
Alle reviewsHallmark
Alle reviews (70)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Kaart met cadeau
1 ster is nog te veel!
Eigenlijk 0 sterren.
Voor: niet nakomen belofte,
3 dagen te laat geleverd,
2 x bij betaald voor avond levering en gewoon NIET leveren.
Echt heel slecht dit!!Hallmark Valentijn kaart en cadeau
Hallmark Valentijn cadeau's en kaarten worden 'ergens' in februari geleverd
Meestal koop ik zelf een cadeautje voor mijn vrouw op valentijnsdag. Maar omdat ik niet thuis was dit jaar heb ik een account geopend bij Hallmark en een mooie grote kaart met een doos chocolade erbij besteld voor de Valentijn. Dat kost wat, maar dan heb je ook wat.
Kreeg keurig een melding dat het cadeau (met de gewone post) tussen 9.00 en 18.00 uur afgeleverd zou worden. Toen ik 's avonds voorzichtig informeerde bleek er niets geleverd te zijn en vertelde de app dat PostNL zijn uiterste best deed het voor 22.00 uur te bezorgen. Al rond 19.30 vermeldde de app dat het allemaal mislukt was en nu (10.20) de volgende dag vermeld de app dat ik vooral regelmatig moet checken om er achter te komen wanneer het meneer Post behaagt het cadeau te gaan leveren.
Gereclameerd via de chat bij Hallmark maar die geven aan dat het in de algemene voorwaarden staat dat ze een valentijnsdag cadeau op ieder willekeurig moment kunnen leveren... Aangeven dat levering op 14-2 voor mij een essentieel onderdeel is van een valentijnscadeau, maar daarin verschillen Hallmark en ik van mening. Een coupon gekregen voor een gratis verzending bij een volgende poging t.w.v. 2,95.
Maar die gaat ze gelukkig niets kosten want het mag duidelijk zijn dat die tweede poging er niet gaat komen.
Volgende keer bel ik wel even, dan weet ik zeker dat ik op tijd ben!Kaart valentijns dag
Kaart voor 22 uur besteld voor Valentijns dag en deze kaart zou geleverd worden op de dag van. Hier ook 4,95 verzendkosten voor betaald en kaart is niet geleverd. Belachelijk gewoon en zeer lullig.
Ballon en kaart
Voor het eerst een ballon met een kaart laten bezorgen voor een jongens verjaardag.
Zou vandaag bezorgd worden maar zie net dat het nu morgen pas word.
Dit was de 1e en laatste keer dat ik dit heb besteld. Heb nu gewoon bijna 25 euro weggegooid. Ik verwacht toch echt dat ik dit terug krijg!Chocoladecadeau met kaart
Kaart met chocoladecadeau zou 4 juni bezorgd worden. Heb ik aangegeven bij bezorgdatum. Vrijdag 16:15 besteld maar helaas nu pas een melding gekregen dat hij morgen in de bus ligt…. Normaal gesproken altijd via greetz besteld en deze is altijd optijd. Nu toch een keer via Hallmark en meteen spijt van gekregen. Jammer bestel hier niet weer.
Postkaarten
Asociaal duur
Het versturen van een XL kaart kost 3.50. Meerdere bestellingen kosten per kaart weer 3.50 aan verzendkosten.
We weten allemaal dat de verzendkosten bij PostNL niet duurder zijn dan 2euro en dat er gecombineerd kan worden. Die 1.50eur per kaart houden ze dus per bestelling voor zich zelf. Asociaal bedrijfVerjaardagskaart
Op 18feb bestelde ik een verjaardagskaart om te leveren op 23feb.
Op 22feb kreeg ik een mail dat de kaart verstuurd was.
Toen op 24feb de kaart nog niet geleverd was, nam ik contact op, en ze gingen de kaart opnieuw gratis versturen.
We zijn nu 28feb, en er is nog altijd niets geleverd.
8,37euro kwijt, verrassing weg, geen kaart en veel ergernis.
Ik wil mijn centen terug!!!Kaart en cadeau
Wat een waardeloos bedrijf! Je geeft aan wanneer de kaart en cadeau bezorgd moet worden en de datum van bezorging blijft maar opschuiven!! De verrassing is weg! en de voorpret die je hebt als je weet wat er bezorgd gaat worden en de ontvanger niet is omgeslagen in een hoop frustratie en boosheid! Erg jammer dit, Hallmark is een klant kwijt.
fotokaart
Zeer slechte 1ste en tevens laatste ervaring met dit bedrijf. Kaart niet op de afgesproken datum bezorgd, Foto gedeeltelijk overgenomen en gevraagd binnen 5 min om correctie wat echter niet meer mogelijk was???
Niks
Slecht bedrijf wat niet de mening van een ander deelt.
Kaart met brievenbusbloemen
Het zou 14 augustus aangekomen moeten zijn maar er staat nog steeds: uw zending is in het sorteerproces. Het geeft nog steeds aan dat mijn zending 08:00 en 18:00 uur bezorgd zal worden op 14 augustus en het is nu 15 augustus… erg jammer en slecht
XXL kaart
Kaart 2 weken op voorhand besteld met een precieze leveringsdatum maar helaas is de kaart niet toegekomen. Het was op een vrijdag dus wachten tot maandag?
De verrassing is natuurlijk helemaal verdwenen...Kaarten
Meerdere keren kaart niet bezorgd. Je bent er niet zeker van of kaart aan komt . Klantenservice geeft postbezorging de schuld. Waardeloos bedrijf
Kaart met chocolade
Voor 3e keer wordt de kaart met cadeau niet op tijd geleverd.
Als je iets leuks naar iemand wilt sturen en je wilt dat het op tijd is, niet via Hallmark regelen!
En als het dan mis gaat krijg je je betaalde geld als tegoed welke 1 maand geldig is. Waardeloos.Ondermaats - wat een teleurstelling!
Na jarenlang tevreden klant bij Hallmark zag ik deze week 2 verrassingen compleet de mist ingaan. Beiden werden niet afgeleverd op de voorziene dag. De ontvanger zou niet thuis geweest zijn, wat in beide gevallen niet klopte, beiden waren de ganse dag thuis (en hadden zelfs een briefje op de deur toen ze in de tuin waren!). Pakken verdwenen respectievelijk in een krantenwinkel (die gesloten bleek - ik krijg geen verder gehoor - de chocolaatjes liggen daar al een week te smelten, de ontvanger werd niet op de hoogte gebracht) en in een depot aan de luchthaven (waar ik ook geen gehoor krijg). Enige reactie van Hallmark: "wij kunnen niks doen". Hallmark staat voor "live a caring, connected life full of meaningful moments"?! Heel veel uren van bellen en mailen later, en 2 verrassingen die compleet in het water vielen.. niet bepaald wat ik in gedachte had bij meaningful moments. Wat een teleurstelling Hallmark!!
Condoleancekaart en bloemen
De kaart en bloemen zijn nooit aangekomen, extra erg omdat je iemand een hart onder de riem wilt steken. Telefonisch is Hallmark niet bereikbaar en op e-mails reageren ze niet. Hallmark, zet dit recht, want dit een schande!
Kaart + bloemen+ wijn
Een kaart + bos rozen + fles wijn besteld voor Valentijn.
Omdat Valentijn op zondag viel moest ik 5,- extra bezorgkosten betalen.
Wat denk je.... is het pakket helemaal niet op Valentijn geleverd. Zonder bericht. Het pakket uiteindelijk maandag geleverd. De rozen waren helemaal droog en kapot, er zat geen water in. En de kaart was helemaal verfrommeld. Hallmarks hiervoor proberen te bellen maar dit lukt gewoon niet. Ook de chat is continu gesloten. Via de mail ook nul komma nul reactie. Nooit bestel ik hier meer. Wees gewaarschuwd.Kaart + Cadeau
Waardeloze Service !!! Op 5 februari kaart + cadeau besteld om te leveren op 10 februari. Op 10 februari geen verzendbevestiging, dus terug gecheckt en afleverdatum staat plots op 16 februari (?!?, gelukkig had ik de bevestigingsmail nog waarop duidelijk 10 februari vermeld was) HelpDesk bereiken is een nachtmerrie (chat afgesloten, als je een mail stuurt krijg je geen (beloofde) bevestiging en telefonisch hang je half uur aan de lijn). De medewerker zegt eerst dat hij het ook niet snapt, dat dat normaal gezien niet kan, verschuilt zich dan achter de sneeuw (terwijl andere, ook Nederlandse, leveranciers hier netjes op de dag na bestelling afleveren, en nog wat andere excuses ... Houden totaal geen rekening dat groot deel van hun klanten hun service gebruikt voor/op een speciale dag zoals een verjaardag, en of het nu op die dag komt of een week later, maakt hun niet uit. Maakt mij wel uit de volgende keer als ik nog eens wil bestellen, wellicht niet bij hen. En als ik naar deze Site kijk ben ik lang niet de enige ...
Had ik de reviews maar eerder gelezen. Hier ook hetzelfde probleem. Een bestelling gedaan voor Valentijnsdag. Extra betaald om het op de dag zelf geleverd te krijgen. Eerst een bezorgmoment, dan een bericht van Post NL dat ze iets later zijn maar voor 22:00 uur. Krijg je om 16:00 uur een bericht dat het bezorgmoment niet is gehaald. 'Hou je track en trace-overzicht in de gaten". Vandaag 15-02 nog geen datum / tijd beschikbaar. Gechat met Hallmark, krijg je ook een tegoedbon die maar kort geldig is. Alsof je nogmaals een kado wilt versturen! Echt slechte service.
Hier ook zo met Valentijn! Ik liet het zelfs al eerder leveren omdat ik al slechte ervaring had. Zet Hallmark de datum ineens na Valentijn. Lekker dan!
Kaart+cadeau
Dag te laat bezorgd, terwijl juiste dag werd aangegeven .
Later afschuiven op postnl, das makkelijk ....afschuiven.
Hallmark had moeten melden dat dit zou kunnen gaan gebeuren.Kaart & ballon
Slechte ervaring! Ballon en kaart voor 50 jarige vriendin besteld en aangegeven dat op 14.01 bezorg moet worden.
Vandaag 13.01 bericht via post.nl dat levering vandaag plaats zal vinden, 1 dag te vroeg dus... meteen gebeld maar er was niets meer aan te doen. Werd onvriendelijk door service afgewimpeld met je mag blij zijn dat het op tijd bezorgd wordt in de corona tijd.
Eerste en laatste keer dat ik iets bij Hallmark besteld heb!
Betere ervaringen met Greetz!
Anderen bekeken ook

Lees hier allerlei beoordelingen, meningen, ervaringen en reviews over deze online cadeauwinkel. Of deel die van jou! Cadeautje vergeten We heb...


Bent u op zoek naar een origineel cadeau voor een vriend of familielid? Lees dan eerst de beoordelingen over Coolgift. Wellicht vindt u op deze web...

Wat moet je doen als je beste vriendin je een bladcadeau geeft, terwijl jij liever naar de film gaat? Of wat doe je met de cadeaubon van je tante d...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Juist identiek hetzelfde meegemaakt!
Donderdag 11 februari zat ik een hele dag te wachten op een valentijnskaart plus cadeau voor mijn echtgenote. In een bevestigingsmail wordt die levering wel degelijk op 11 februari bevestigd. Helaas niks ontvangen en dat terwijl het dit weekend Valentijn is en dit geschenk inclusief kaart, bedoeld is voor mijn echtgenote. Ik kan dus ergens anders nog snel een kaart en cadeau gaan zoeken, terwijl ik met de sneeuw op de baan liever thuisbleef.
Nu keek ik in “mijn hallmark” naar de bezorgdag en die blijkt ineens 16/2 te zijn? Ik heb besteld op 4/2, toch tijdig me dunkt? Tijdens het bestelproces was het wel degelijk mogelijk om op 11/2 te laten leveren!
Vorige maand bestelde ik een verjaardagskaart voor mijn kleinzoon Owen, die kaart is nooit aangekomen. Eveneens zéér teleurstellend want mijn zoon verdenkt me er nu van dat ik de verjaardag van zijn zoon vergeten ben.
Dit is werkelijk de allerlaatste keer dat ik ooit nog van hun diensten gebruik maak, echt totaal onbetrouwbaar en nog duur ook! Op mails aan de klantendienst krijg je geen antwoord. Ik heb de levering geannuleerd en een eis ingediend zowel via de klantendienst (geen antwoord) als via een aangetekende brief om mijn geld te recupereren want met een kortingscode die al na twee maand verloopt ben ik helemaal niks.
Mensen, bestel aub nooit meer bij deze onbetrouwbare leverancier, het kan hun niks schelen dat een levering te laat is, ze laten je gewoon wachten! Indien ik mijn geld niet terugkrijg zal ik zorgen dat de nodige media aandacht krijgt!