Groupon
Alle reviewsGroupon
Alle reviews (89)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Dinner
1.Really really really bad customer service. You can't find basic answers in FAQ and when talking to agent they reply by copy paste some nonsense not related to you question or statements that make no sense. Maybe they all sit there smoking weed or drinking because what they write back is all gibberish.
2. It is not possible to write review of the group deal used. Review can only be placed via a form you receive via email after you use your groupon. I never received any such email. Groupon also says: "Wij verwerken deze beoordelingen zodat wij klanten kunnen laten zien wat zij kunnen verwachten van het bedrijf. Deze gegevens worden alleen vermeld indien er ruimvoldoende positieve beoordelingen zijn zodat de geloofwaardigheid daarvan blijft behouden. De negatieve beoordelingen worden met het bedrijf besproken om verbeteringen door de voeren." So if the review is positive, they publish. If not they don't.Zipzap matras - model Cashmere Black Edition 180x200cm
Ik koop via Groupon bij merchant Zipzap een matras 'Cashmere Black Edition' van 27 cm dikte in formaat naar keuze met 12 slaapzones, inclusief verzending (dus Cashmere Black Edition 180x200). Dan staat via hun track & trace programma 14 kalenderdagen dat matras onderweg is, je kunt alleen niet zien waar (welk land bijvoorbeeld). In de advertentie staat dat het matras 27 cm dik is (of hoog, hoe je het bekijkt). Zelfs de advertentiekop prijkt daarmee. Krijg ik het uiteindelijk bezorgd, blijkt het matras 22,8 cm dik te zijn. Niemand reageert als ik daarvan melding maak. Groupon niet, de merchant (Zipzap) niet. In de advertentie staat duidelijk dat ze heel duidelijk communiceren en dat ze zelfs je mobiele nummer nodig hebben om je vooraf een SMS te sturen. Toch nog overdondert door de bezorging. Uiteindelijk contact en reactie van merchant dat ik foto's moest mailen. Doe ik dat, blijkt er een dunne uitgeflapte rand buiten rondom matras te zitten. Tel je dat mee, dan is dat matras 24,5 cm "dik". En dat valt volgens Zipzap binnen de 2 cm marge vanaf 27 cm gemeten. Oplichters zijn het. Geen enkele aansprakelijkheid voor hun non-conforme producten. Je krijgt een onbeschofte mail terug in het Duits, terwijl tot dat moment alleen in het Engels gemaild is met Italië, een EU-land. En Westers. Groupon houdt zich voornamelijk afzijdig en je krijgt Google Translate bots en agents. Begrip is daar ook ver zoek.
Tickets winterfair
Oplichters zijn het. Margriet winterfair tickets gekocht. Nooit iets gekregen. Diverse malen doorgegeven maar nee ze hadden geen betaling van mij ontvangen. Screenshot gestuurd van de creditcard betalingen, speciaal nummer doorgegeven waarmee volgens de creditcard maatschappij elke betaling kan worden teruggekocht nee hoor ik had niets betaald. Uiteindelijk via de creditcard maatschappij de trx terug laten draaien. Ik hoop dat ze er niet mee wegkomen. Tickets waren overigens op andere sites net zo duur. Dus goedkoper zijn ze ook niet. En dan mag de aanbieder ook nog eens 30% aan Groupon betalen. We blijft nauwelijks wat voor de ondernemer over. Ik trap er niet meer in.
Quick and Clean Carwash
Ik heb onlangs mijn auto laten reinigen door Quick and Clean Carwash. Mijn Groupon verliep al maar ze hebben hun best gedaan om mij tussendoor te laten komen en daar was ik enorm blij mee. Ik heb een Diamond pakket gekocht en mijn auto was van binnen en buiten heel mooi schoon gemaakt. Ik heb eigenlijk een nieuwe auto terug.
“Auto” compressor
Het bedrijf die dit levert beweert, dat het retour is gezonden, terwijl ik van geen enkel bezorg bedrijf een melding heb gehad.
Wel dreigen ze met “ shipping” kosten..?
Groupon trekt zich terug…lekker makkelijk.
Nooit bij Groupon bestellen dus, deze gaan in zee met duistere bedrijfjes….Speelmat
Typfout gemaakt in adres . Dit pakket moest simpelweg opgehaald moeten worden bij het foute adres (2q ipv huisnr 21) bestaat helemaal niet. Ze kunnen niets doen. Klantenservice is bagger
E-scooter Rico zwart
Bestellen gaat makkelijk en snel bij Groupon, maar als je iets wilt retourneren wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Probeer al bijna twee weken een defect geleverd E-scooter Rico te retourneren (opladen werkt niet. ).
Je moet dit aanmelden bij de partner van Groupon Somerset Gadgets Ltd. Deze reageren NIET (7 X gemaild).
Ook Groupon hierover gemaild. Idem dito. Geen reactie.
Nu zit ik al bijna twee weken lang met een defecte E-scooter en termijn voor retourneren binnen 14 dagen verloopt.
Slechte service van Groupon. Ik zou bij Groupon NOOIT een product meer kopen!!!Laser behandeling
Super blij met de top meiden van Perfect You in Rijswijk!
Voucher Slagharen
Vouher voor verblijf van 3 dagen met 2 overnachtingen en 3 dagen entree voor pretpark Slagharen aangeschaft. Enige weken zonder toelichting eenzijdig geannuleerd door Groupon. Nooit enige toelichting ontvangen, enkel de annulering.
Via de chat helpdesk nooit fatsoenlijke toelichting gekregen of antwoorden op mijn vragen gekregen.
Dezelfde Groupon deal is nu wederom aan te schaffen maar voor meer geld. Dit riekt naar opleiding en misleiding. Navraag hierover leidt wederom niet tot enige reactie vanuit Groupon.
Wat een schandalige wanvertoning is dit.Sokken
- Lange levertijd
- Bijkomende inklaringskosten (terwijl dit bij een vriendin niet zo was).
- Ik heb ze nog niet ontvangen, maar een vriendin wel.
+ Sokken lijken, voor zover ze het nu kan zeggen, van goede kwaliteit te zijn.2 powerbanks
Ik had 2 powerbanks besteld, helaas Inooit ontvangen! Meerde keren met hun gechat, de verkopende partner zou contact opnemen, tot drie keer toe. Nooit meer een reactie gekregen. Het emailadres van het bedrijf bestaat niet meer. Dus mijn geld is weg en Groupon doet niets.
sokken
sokken besteld (6.99€) levering was gratis, niet toegekomen!
wel van bpost een schrijven gekregen om "een verzending buiten europa" te betalen dit zou me 19,13€ kosten... is dit echt of phishing??? Ik ben er niet op in gegaan en nog geen sokken ontvangenIk heb ook sokken besteld t.w.v. 11,50 euro op 2 februari voor mijzelf en op 3 februari voor een vriendin. Mijn vriendin heeft ze wel ontvangen (zonder bijkomende kosten) en ze zegt dat ze van goede kwaliteit lijken. Ik kreeg op 24 februari een brief van postnl of ik voor 25 februari inklaringskosten wilde betalen t.b.v. 5,57 euro . Ik heb nog even op de site van postnl gekeken, maar het lijkt wel OK. Omdat ik het een vreemde gang van zaken vind, dat hier niets over genoemd is tijdens de bestelling ga ik er niet op in. Uiteindelijk gaat het dan retour afzender. Daarnaast zou ik nog bericht in mijn mailbox krijgen, dat de zending onderweg was, dit is ook niet gebeurd. De inklaringskosten moet je dus betalen, als je iets hebt gekocht buiten de EU. Als ik in de toekomst iets bestel bij Groupon, zal ik er zeker op letten en vooraf navraag doen hoe het precies zit. Dan kan ik altijd nog beslissen of ik wel een aankoop doe of niet.
Jas
Chat = waardeloos
Terugkoppeling = onduidelijk
Kortom nooit meer kopencolorland
we hebben poging gezocht om contact en hulp te zoeken bij toepassing van colorland.
Maar we kregen gewoon geen respons we moesten het zelf uit zoeken. telefoon werd gewoon neer gelegd, en mail werd gewoon eruit gegooid.
Dus service heel slecht!!! wat een raar bedrijf !!!!kerstcircus ahoy
Ze beloven 1ste klas tickets voor de kerstcircus, maar je krijgt een plaats links achterin de hoek. Door corona is het circus afgezegd maar je krijgt geen geld terug. Je moet maar een jaar wachten. Luisteren doen ze niet bij een klacht.
Ik heb precies hetzelfde probleem, 8 kaartjes gekocht en wil gewoon geld terug. Heb contact gehad via de chat en ze dacht niet bepaald mee. Ik moest zelfs bewijs sturen dat het niet doorging. Daar heb ik geen reactie op gehad.
Sieraden + andere dingen
Ik hebt net 2 x bestellingen gedaan bij GROUPON :
* Op 9 November 2021 bedraag van : 56,- euro ( Direct online betaald, Tot heden nog niks ontvangen ) !
* Op 15 November 2021 bedraag van: 101,- euro ( Direct betaald en toto heden niks ontvangen )!
Ik heb veel reviews gelezen en 95% zijn allemaal heel slechte ervaringen bij Groupon !
Veel zijn de goederen niet geleverd, dus een echte OPLICHTERS !!!
Mails paar keren niks gereageerd ..heel erg .
Ik heb dit bestellingen gedaan als een geschenk en moet ik mee naar USA op10 December 2021.
Zo een bedrijf als een OPLICHTER moest echt niet door laten gaan , dit moet echt een einde komen met dit soort bedrijven.
Anders zijn heel veel mensen worden slachtovers voor dit soort zogenaamd bedrijf !!!
Mensen gaan NOOIT meer kopen naar dit GROUPON ...echt een OPLICHTER !
Ik wacht tot volgende week en als mijn bestellingen niet wordt geleverd dan stap ik naar een JURIDISCHE zaak
Wij hebben zelf genoeg grote bedrijven ...dus wij weten wel hoe het moet met zulke bedrijven ....onder andere GROUPON !!!Tickets onbekend
Iemand heeft misbruik gemaakt van onze gegevens en tickets gekocht via Groupon. Adresgegevens e.d. kloppen allemaal niet. Contact gehad met de klantenservice per mail. Intern kregen zij geen antwoord en wilden iedere keer de zaak sluiten, omdat zij niets hoorden van hun collega's. Ik kon hun bellen via bijgevoegd nummer, maar dit is een niet bestaand nummer.
"Mocht u liever telefonisch contact met een van onze adviseurs willen, kunt u bellen naar 020-4350369 van maandag t/m vrijdag van 08:00u-19:00u en op zaterdag van 09:00u-18:00u."
Dit gemeld en ook dit werd genegeerd. Na zeer lange tijd en hoop gebedel, kreeg ik antwoord. Ik moest maar aangifte doen,.... Bam...Klaar. Maar dat wij hier incassobureau Alektum hebben gekregen, boeit hun ook niet. Zeer slechte service, valse contactinformatie en baggere communicatie.groupon
oplichters, geen geld terug en bijna niet te bereiken alleen voor betalen. credits pff nooit meer
Ondergoed
Ik heb recent 2 stuks crop bh's gekocht die verkocht worden onder een andere naam en beschrijving van het originele product. Het daadwerkelijk product wordt per 3 stuks aangeboden voor 15 euro terwijl de zogenaamde crop bh's 12 euro per stuk. Het is misleidend en als je niet uitkijkt wordt zomaar bedrogen. Levering van de plastic pakketje worden in 3 weken geleverd. Als je goed nadenkt dit zijn allemaal WISH en Aliexpress producten die verkocht worden alleen veel duurder dan WISH en Aliexpress zelf.
Doe onderzoek voordat u uw geld aan uitgeeft. Vindt u niet vreemd dat we geen reviews kunnen plaatsen van de geleverde producten? Ik dus wel nu.
Success!Restaurant vrijdag Deventer
Na de Corona is t restaurant failliet. Ik heb voor 6 personen een crouponbon. Door de Corona kon de reservering niet doorgaan. Waar krijg ik mijn geld terug. Groupon is nergens te bereiken. Niet telefonisch en niet via de mail.
Wie heeft er nog meer problemen mee.
Anderen bekeken ook

Altijd al eens willen paragliden of hiken in de Alpen? Of zoekt u gewoon eens een andere vakantiebestemming en houdt u van natuur en bergen? Dan is...

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Lees dit en je kent dit bedrijf een stuk beter. Voetbaltravel geeft al duidelijk aan wat het bedrijf doet. Het is een combinatie van voetbal en rei...

Weet wat anderen vinden van deze onderneming. Portucasa.nl is een bedrijf wat zich bezig houdt met vakanties, vakantiehuisjes en last minute reizen...
Groupon heeft snel geld terug gestort, achteraf dus toch correct! 👍
👍