Euroflorist

Alle reviews

Euroflorist

36% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (69)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Rouwboeket

    Bijzonder slechte en onbetrouwbaar!
    Ik heb een rouwboeket besteld voor een overleden dierbare. Pas een dag na de oorspronkelijke bezorgdatum krijg ik een mail dat de bestelling wordt geannuleerd. Zo ga je als bedrijf niet om met zulke situaties. Ik zal hier geen bloemen meer gaan bestellen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Rouwboeket

    Ik kom terug op mijn vorig review wat betreft de rouwboeket.

    Mijn email is na 3x eindelijk in behandeling genomen door Soraya. Mijn dank daarvoor.

    Ik heb mijn geld teruggestort gekregen wat betreft de witte lint.
    Ter compensatie voor het ongemak krijg ik een boeket.

    Ik ben geen rancuneus mens.
    Dankjewel speciaal aan Soraya.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Rouwboeket met witte lint met tekst erop

    Op 9 augustus heb ik een rouwboeket besteld met een wit lint waarop een tekst op moest komen voor het overlijden van mijn moeder.

    Ik kreeg van christine een mail dat de rouwboeket die ik besteld had niet geleverd kon worden en ik dus een ander rouwboeket kreeg . Dat vond ik prima..

    Tot mijn verbazing bij het crematorium zag ik de aangepaste rouwboeket maar zonder de witte lint. Er zat een klein stuk papier met tekst die je amper kon lezen .
    Ik heb jullie al 3 keer een mail gestuurd maar tot op heden heb ik nog niks gehoord

    Vind wel erg schandalig dat er niet op me email gereageerd wordt.
    Klantenservice en Christine reageren ook niet op me email.

    Denken jullie dat ik het leuk vindt dat me moeder is overleden.

    Esme klooster

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling

    Nooit niks ontvangen, slecht te bereiken, als de telefoon word opgepakt word je wel oke geholpen. Maar zeker geen aanrader

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bezorging orchidee

    Ik moet u afraden met deze onderneming in zee te gaan.
    Ik bestelde een roze orchidee met een wenskaartje. Bezorgd werd een witte orchidee zonder kaartje.
    De roze was waarschijnlijk uitverkocht. Kan gebeuren maar waarom kreeg ik geen berichtje daarover.
    Er werd gevraagd een foto te sturen. Een foto van een object dat niet is geleverd is heel moeilijk te geven.
    Zo heb ik dat ook doorgemaild.
    Mijn klacht werd in behandeling genomen maar de enige reacties die ik kreeg is dat het dossier werd afgelegd omdat ik niet reageerde.
    Zo ga je niet met klanten om. Bellen heeft ook geen zin. Op de wegsite wordt een niet bestaand nummer vermeld.
    Als ik de volgende keer weer een boeket wil bezorgen zoek ik een ander bedrijf dat wel zorgvuldig met zijn klanten omgaat.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    25 rozen.

    Zeer slecht na 4 daage al bruin de rozen voor 59 euto erg slecte kwaliteit mense niet koope hier ze verkopen ouwe troep aan je en zijn zo dood slecht bedrijf niet te berijken helemaal niet gmzo goed als ze zeggen ik zeg nooot meer wat te koope hoer dus mense wees slim en geef je geld uit aan en echte bloemist

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Flowers

    Absolutely shocking service. I requested and paid for a flower delivery for a birthday on 16th June 2023. They were not delivered. I tried calling them but no one answered, so I emailed for an update and they have not even bothered to respond. That is not good customer service and I will not use them again.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bloemen besteld

    Op 3 juni kreeg ik bericht van Euroflorist dat een bestelling voor 20 mei niet was uitgevoerd. Een vervelende ervaring, maar de afhandeling door klantenservice was nog ververvelender.
    Hun voorstel was om de bestelling alsnog uit te voeren en dan met een upgrade.
    Mijn verzoek aan Euroflorist was om een kaartje toe te voegen met de mededeling dat door een fout van hun kant het boeket niet op de 20ste mei (de verjaardag van een ouder iemand) bezorgd was.
    Hun telefoonnummer op de website vermeld, blijkt niet meer in werking. Hun 09 (betaal) nummer is niet toegankelijk vanuit het buitenland Ze bellen mij niet op mijn mobiele nederl. nummer voor overleg.
    Zonder verklaring of overleg krijg ik van weer een andere medewerker ( de 3e naam/persoon bericht dat mijn geld wordt teruggestort. Geen bezorging dus. Een hele incorrecte lompe afhandeling van een pijnlijke tekortkoming.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket bloemen van 60 Euro

    Ik heb voor het plotseling overlijden van een familielid een extra groot boeket bloemen besteld van 60 Euro. Er werd een pietepeuterig klein boeketje geleverd wat niet meer dan 15 Euro waard is en ook nog eens verlepte binnen 5 dagen. Ik schaamde mij rot naar mijn familie toe. Na bijna een maand te hebben gemaild met de klantenservice en ruimschoots alle kans te geven om iets te doen is het enige wat je krijgt een mail dat de betrokken bloemist erop geattendeerd is. Ik heb echter zaken gedaan met Euroflorist en mij interesseert het niets welke mensen ze inhuren. Zij moeten zelf verantwoording dragen voor hun malafide producten. Ik kreeg zelfs vandaag nog een mailtje waarin ik hun klantenservice kon waarderen (waaruit ik opmaak dat ze de case gesloten hebben).. de brutaliteit!!! Nee mensen, ondanks de schijnbaar betrouwbare naam raad ik zeer sterk af om met dit bedrijf zaken te doen! Schande!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Besteld maar niks bezorgd

    Dinsdag 30 mei voor 9 uur bloemen besteld om dezelfde te laten bezorgen. Krijg in na 15.00 een email dat ze het spijt maar de bezorging niet ging lukken. Kreeg de optie geld terug of een upgrade van het boeket. Heb gereageerd via de email dat ik het toch graag bezorgd wil hebben zo snel mogelijk, als het kan woensdag voor 12.00. Woensdagmiddag krijg ik een email dat het niet ging lukken omdat ik had moeten bellen.stond niks in de email van europrutsers hoe het contact moest verlopen, email lijkt me tocht duidelijk die ik een dinsdagmiddag verstuurt hebt. Donderdag geen respons van euro...., zelf maar is gebeld met de klantenservice of hoe het ook mag heten daar! Konden me niet direct vertellen of het bezorgd zou zijn, gingen even bellen met de bloemist. De smoes van deze was dat de kleur van het boeket er niet was. Hoop excuses gehoord maar ik ben klaar met dit bedrijf! Voor mezelf vind ik het niet erg maar wel voor de ontvangers van het boeket die je in het zonnetje wilt zetten. Europrutsers bedankt voor de service! Van versboeket-euroflorist- naar droogboeket

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beyond bad!!! Very sad about this
    My daughters birthday was today the 30/5 ordered the flowers from Stockholm online on Monday the 29/5
    Contact them on the 30/5 in the morning to ask when they would deliver the flowers and the chocolates. They said in the afternoon, daughter was at school, informed them she would not be home until o 15:30
    Time now is 19:15 she is going out to celebrate and did not get her flowers
    I’m very disappointed and sad about this!! Their website says delivery happens in between 9-18 so now is too late 19:20
    She will not get her flowers today and they will not be fresh if they come with the flowers tomorrow?!!! No this is not good enough
    Be aware!!
    Disappointed mom

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bloemen bouquet niet goed genoeg

    Foute bloemen ontvangen. Verkeerde kleuren veel te veel groen in he boeketje. Ben ik in conctact met zogenaamde Klantenservice en blijven ze zegggen dat alles is gelevered zoals op de website en je kunt duidelijk op de foto's zien het is niet. Ik ben kleurenblind maar ik kan zelfs het verschil zien.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Speciaal voor jou

    49,94 betaald voor het product "Speciaal voor jou'. Wat ik kreeg viel zeer tegen en voldeed totaal niet aan de verwachtingen.
    leek ook totaal niet op het bestelde product en was gewoon een normale bos bloemen en niet de bestelde large.

    Klacht is behandeld door Euroflorist en afgehandeld als zijnde niet terecht. Neemt niet weg dat ik totaal niet tevreden ben met het ontvangen product en voor mijn gevoel zeker 20€ teveel betaald heb.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Had een bloemetje voor iemand in Bussem besteld (Lenteweide) maar toen ze bedankten voor de bloemen ( foto van boeket erbij) zag het boeket er heel anders uit!

    Vond het eerlijk gezegd niet zo'n mooi boeket dan wat ik besteld had ( zag er heel anders uit dan op de foto van de site

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kerstboeket twv 45 euro!!!!

    Na bestellen voor de kerst kreeg degene waar het voor bedoelt was een mand kerststerren?
    En vroeg zich af van wie dit kwam aangezien ze deze vreselijk vind?
    Hierop Euroflorist aangeschreven en na een week het volgende voorstel gekregen.
    Excuses en u krijgt of 50% refund of een bos bloemen?
    Helemaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf en eis mijn geld terug kerststerren mogen ze weer ophalen.
    Volgens hun bepalingen is het nl. zo lijkt het produkt niet op wat er besteld is geld terug Artikel 9.

    dus ben benieuwd???

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bloemstuk twv 34,99 euro excl. btw

    Op de site mooi Amarylis stukje. Je kan kiezen uit 3 maten. Ik koos middelste, 34,99 euro excl. verzendkosten. Echter in wat geleverd is geen Amarylis te bekennen. Twee kleine vaste plantjes, 1 tak coniveer en wat rood gespoten nep-appeltjes. Euroflorist per mail benaderd en mijn onvrede geuit. Het stukje zou voldoen aan hun norm...
    Nooit meer dus!!!!...

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket

    Super slechte ‘service’
    Omdat geleverde boeket niet overeenkwam met het gekozen/bestelde boeket (beduidend minder bloemen en geen groen er tussen) een klacht ingediend
    Antwoord van klanten’service’ : wij zijn van mening dat het geleverde boeket gelijk of meer waarde heeft als het bestelde…..
    Ik wou eens iets nieuws proberen, volgende keer gewoon weer bij topbloemen!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    bloemen laten bezorgen

    het boeket wat ik uitgezocht heb lijkt totaal niet op wat er is bezorgd. het zag er goedkoop uit, het had een andere kleurstelling. na contact met de klantenservice dan maar besloten om deze review te schrijven omdat zij dit binnen de mate van vrijheid van de bloemist vinden liggen. en daar betaal je dan over de 30euro voor.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    een sprekend rouwboeket

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket

    Boeket besteld vandaag. Krijg keurig bericht dat ze boeket aan het maken zijn en de tijd dat het boeket is afgeleverd.
    Het boeket is helaas niet aangekomen of afgegeven op het juiste adres.
    Stuur euroflorist bericht hierover. Wordt deze geblokkeerd. Ik vind het jammer dat het zo gegaan is en zonder van mijn geld.
    Ik hoop dat jullie dit lezen en misschien kunnen aangeven wat er gebeurd is.

    Mvg. Pm.

Anderen bekeken ook

Surprose.nl
14 reviews

Ben je zoekende naar een bedrijf waar je rozen kunt bestellen? Wellicht is Surprose.nl een ideaal bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welk...

Regiobloemist
3 reviews

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je bloemen, boeketten en toebehoren kunt kopen? Wellicht is Regiobloemist een interessant bedrijf voor jou. Be...

YourSurprise
40 reviews

Ken jij YourSurprise? YourSurprise is een webshop welke cadeau artikelen aanbiedt. Er zijn meer dan 1000 cadeaus op de website te bekijken en te ko...

Boeketcadeau
15 reviews

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Boeketcadeau is natuurlijk een site en bedrijf in de categorie bloemisten. Het is een bedrijf waar je altijd e...

Euroflorist

Ben jij bekend met Euroflorist Nederland? Ontdek hoe ook jij de mooiste bloemen kunt laten bezorgen in Nederland of op een andere plek in de wereld. Euroflorist heeft een wereldwijd netwerk van bloemisten. Ze zijn in 1982 opgericht en hebben sindsdien een netwerk van 11.000 bloemisten opgebouwd. Rozen, gerbera’s en ook seizoenboeketten kun je laten maken en laten bezorgen. Ook planten en verwante cadeaus behoren tot het aanbod van producten. Kwaliteit, service en hand gebonden boeketten worden dagelijks gemaakt en geleverd.  
Je kunt een boeket laten maken voor een verjaardag, bruiloft, een rouwwerk, een bloemetje voor je vrouw of partner of gewoon een bloemetje omdat het leuk is om te geven. Natuurlijk is het ook leuk om op Valentijn, bij Kerst, bij Pasen, bij Halloween of een ander vrolijk evenement een bloemetje in huis te halen of te laten bezorgen. 

Over Euroflorist Nederland
In 1982 is Euroflorist opgericht om menen te helpen om sneller en gemakkelijker te versturen over de hele wereld. Met een netwerk van 11.000 bloemisten maken ze het mogelijk om overal bloemen en planten te laten bezorgen.  In 2014 heeft Euroflorist Nederland drie posities op het bloemsierkunst 2014 gewonnen. Momenteel heeft Euroflorist Nederland het grootste netwerk van bloemisten. Het hoofdkantoor zit in Zweden. Ze hebben sinds 1982 trouwens meer dan 40 miljoen boeketten laten bezorgen. 




De diensten van Euroflorist Nederland
Bloemen bestellen op onze website is een eenvoudige opgave. Na het plaatsen van de bestelling zorgen wij namelijk voor de rest. Zodra je bestelling geplaatst is gaan wij samen met de plaatselijke bloemist aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw geliefde de bloemen ontvangt zoals jij het aangegeven hebt! Natuurlijk kun je er een berichtje of kaartje bij doen. Tegenwoordig is het zelfs mogelijk om er een knuffel of stuk chocolade bij te doen. Een compleet pakket dus en een mooi cadeau. 

Klachten of tips over Euroflorist Nederland
Berichten kunnen positief en negatief zijn over Euroflorist Nederland. Ook zij weten dit en waarderen het als een klant een ervaring over hun geeft. Het is immers waardevolle informatie om te weten wat ze goed doen en wat er nog verbeterd kan worden. Op NederlandReview kun je ook een beoordeling achter laten over Euroflorist Nederland. Euroflorist Nederland werkt er continu aan om hun dienstverlening en service nog verder te verbeteren.  

Aangezien ze aangesloten zijn bij de Stichting Webshop Keurmerk is het ook mogelijk om hier je klachten kenbaar te maken. Natuurlijk doe je dit pas als je er met Euroflorist Nederland niet uitkkomt. 
Wat vind jij van Euroflorist Nederland?

Heb jij wel eens een bosje bloemen besteld bij Euroflorist Nederland? Dan zien we graag jouw review en ervaring hiermee op onze website. NederlandReview verzamelt vele beoordelingen van tal van bedrijven en diensten. Hiermee is het voor anderen gemakkelijker om een goed beeld te krijgen van hun dienstverlening.

 

Bloemboeket of bloemen van euroflorist; lees ervaringen van consumenten. Leuke cadeaubonnen of kortingscodes? Lees eerst beoordelingen van consumenten die u voorgingen!

}