Euroflorist
Alle reviewsEuroflorist
Alle reviews (69)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Rouwboeket
Bijzonder slechte en onbetrouwbaar!
Ik heb een rouwboeket besteld voor een overleden dierbare. Pas een dag na de oorspronkelijke bezorgdatum krijg ik een mail dat de bestelling wordt geannuleerd. Zo ga je als bedrijf niet om met zulke situaties. Ik zal hier geen bloemen meer gaan bestellen.Rouwboeket
Ik kom terug op mijn vorig review wat betreft de rouwboeket.
Mijn email is na 3x eindelijk in behandeling genomen door Soraya. Mijn dank daarvoor.
Ik heb mijn geld teruggestort gekregen wat betreft de witte lint.
Ter compensatie voor het ongemak krijg ik een boeket.
Ik ben geen rancuneus mens.
Dankjewel speciaal aan Soraya.Rouwboeket met witte lint met tekst erop
Op 9 augustus heb ik een rouwboeket besteld met een wit lint waarop een tekst op moest komen voor het overlijden van mijn moeder.
Ik kreeg van christine een mail dat de rouwboeket die ik besteld had niet geleverd kon worden en ik dus een ander rouwboeket kreeg . Dat vond ik prima..
Tot mijn verbazing bij het crematorium zag ik de aangepaste rouwboeket maar zonder de witte lint. Er zat een klein stuk papier met tekst die je amper kon lezen .
Ik heb jullie al 3 keer een mail gestuurd maar tot op heden heb ik nog niks gehoord
Vind wel erg schandalig dat er niet op me email gereageerd wordt.
Klantenservice en Christine reageren ook niet op me email.
Denken jullie dat ik het leuk vindt dat me moeder is overleden.
Esme kloosterBestelling
Nooit niks ontvangen, slecht te bereiken, als de telefoon word opgepakt word je wel oke geholpen. Maar zeker geen aanrader
Bezorging orchidee
Ik moet u afraden met deze onderneming in zee te gaan.
Ik bestelde een roze orchidee met een wenskaartje. Bezorgd werd een witte orchidee zonder kaartje.
De roze was waarschijnlijk uitverkocht. Kan gebeuren maar waarom kreeg ik geen berichtje daarover.
Er werd gevraagd een foto te sturen. Een foto van een object dat niet is geleverd is heel moeilijk te geven.
Zo heb ik dat ook doorgemaild.
Mijn klacht werd in behandeling genomen maar de enige reacties die ik kreeg is dat het dossier werd afgelegd omdat ik niet reageerde.
Zo ga je niet met klanten om. Bellen heeft ook geen zin. Op de wegsite wordt een niet bestaand nummer vermeld.
Als ik de volgende keer weer een boeket wil bezorgen zoek ik een ander bedrijf dat wel zorgvuldig met zijn klanten omgaat.25 rozen.
Zeer slecht na 4 daage al bruin de rozen voor 59 euto erg slecte kwaliteit mense niet koope hier ze verkopen ouwe troep aan je en zijn zo dood slecht bedrijf niet te berijken helemaal niet gmzo goed als ze zeggen ik zeg nooot meer wat te koope hoer dus mense wees slim en geef je geld uit aan en echte bloemist
Flowers
Absolutely shocking service. I requested and paid for a flower delivery for a birthday on 16th June 2023. They were not delivered. I tried calling them but no one answered, so I emailed for an update and they have not even bothered to respond. That is not good customer service and I will not use them again.
Bloemen besteld
Op 3 juni kreeg ik bericht van Euroflorist dat een bestelling voor 20 mei niet was uitgevoerd. Een vervelende ervaring, maar de afhandeling door klantenservice was nog ververvelender.
Hun voorstel was om de bestelling alsnog uit te voeren en dan met een upgrade.
Mijn verzoek aan Euroflorist was om een kaartje toe te voegen met de mededeling dat door een fout van hun kant het boeket niet op de 20ste mei (de verjaardag van een ouder iemand) bezorgd was.
Hun telefoonnummer op de website vermeld, blijkt niet meer in werking. Hun 09 (betaal) nummer is niet toegankelijk vanuit het buitenland Ze bellen mij niet op mijn mobiele nederl. nummer voor overleg.
Zonder verklaring of overleg krijg ik van weer een andere medewerker ( de 3e naam/persoon bericht dat mijn geld wordt teruggestort. Geen bezorging dus. Een hele incorrecte lompe afhandeling van een pijnlijke tekortkoming.Boeket bloemen van 60 Euro
Ik heb voor het plotseling overlijden van een familielid een extra groot boeket bloemen besteld van 60 Euro. Er werd een pietepeuterig klein boeketje geleverd wat niet meer dan 15 Euro waard is en ook nog eens verlepte binnen 5 dagen. Ik schaamde mij rot naar mijn familie toe. Na bijna een maand te hebben gemaild met de klantenservice en ruimschoots alle kans te geven om iets te doen is het enige wat je krijgt een mail dat de betrokken bloemist erop geattendeerd is. Ik heb echter zaken gedaan met Euroflorist en mij interesseert het niets welke mensen ze inhuren. Zij moeten zelf verantwoording dragen voor hun malafide producten. Ik kreeg zelfs vandaag nog een mailtje waarin ik hun klantenservice kon waarderen (waaruit ik opmaak dat ze de case gesloten hebben).. de brutaliteit!!! Nee mensen, ondanks de schijnbaar betrouwbare naam raad ik zeer sterk af om met dit bedrijf zaken te doen! Schande!!
Besteld maar niks bezorgd
Dinsdag 30 mei voor 9 uur bloemen besteld om dezelfde te laten bezorgen. Krijg in na 15.00 een email dat ze het spijt maar de bezorging niet ging lukken. Kreeg de optie geld terug of een upgrade van het boeket. Heb gereageerd via de email dat ik het toch graag bezorgd wil hebben zo snel mogelijk, als het kan woensdag voor 12.00. Woensdagmiddag krijg ik een email dat het niet ging lukken omdat ik had moeten bellen.stond niks in de email van europrutsers hoe het contact moest verlopen, email lijkt me tocht duidelijk die ik een dinsdagmiddag verstuurt hebt. Donderdag geen respons van euro...., zelf maar is gebeld met de klantenservice of hoe het ook mag heten daar! Konden me niet direct vertellen of het bezorgd zou zijn, gingen even bellen met de bloemist. De smoes van deze was dat de kleur van het boeket er niet was. Hoop excuses gehoord maar ik ben klaar met dit bedrijf! Voor mezelf vind ik het niet erg maar wel voor de ontvangers van het boeket die je in het zonnetje wilt zetten. Europrutsers bedankt voor de service! Van versboeket-euroflorist- naar droogboeket
Beyond bad!!! Very sad about this
My daughters birthday was today the 30/5 ordered the flowers from Stockholm online on Monday the 29/5
Contact them on the 30/5 in the morning to ask when they would deliver the flowers and the chocolates. They said in the afternoon, daughter was at school, informed them she would not be home until o 15:30
Time now is 19:15 she is going out to celebrate and did not get her flowers
I’m very disappointed and sad about this!! Their website says delivery happens in between 9-18 so now is too late 19:20
She will not get her flowers today and they will not be fresh if they come with the flowers tomorrow?!!! No this is not good enough
Be aware!!
Disappointed momBloemen bouquet niet goed genoeg
Foute bloemen ontvangen. Verkeerde kleuren veel te veel groen in he boeketje. Ben ik in conctact met zogenaamde Klantenservice en blijven ze zegggen dat alles is gelevered zoals op de website en je kunt duidelijk op de foto's zien het is niet. Ik ben kleurenblind maar ik kan zelfs het verschil zien.
Speciaal voor jou
49,94 betaald voor het product "Speciaal voor jou'. Wat ik kreeg viel zeer tegen en voldeed totaal niet aan de verwachtingen.
leek ook totaal niet op het bestelde product en was gewoon een normale bos bloemen en niet de bestelde large.
Klacht is behandeld door Euroflorist en afgehandeld als zijnde niet terecht. Neemt niet weg dat ik totaal niet tevreden ben met het ontvangen product en voor mijn gevoel zeker 20€ teveel betaald heb.Had een bloemetje voor iemand in Bussem besteld (Lenteweide) maar toen ze bedankten voor de bloemen ( foto van boeket erbij) zag het boeket er heel anders uit!
Vond het eerlijk gezegd niet zo'n mooi boeket dan wat ik besteld had ( zag er heel anders uit dan op de foto van de site
Kerstboeket twv 45 euro!!!!
Na bestellen voor de kerst kreeg degene waar het voor bedoelt was een mand kerststerren?
En vroeg zich af van wie dit kwam aangezien ze deze vreselijk vind?
Hierop Euroflorist aangeschreven en na een week het volgende voorstel gekregen.
Excuses en u krijgt of 50% refund of een bos bloemen?
Helemaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf en eis mijn geld terug kerststerren mogen ze weer ophalen.
Volgens hun bepalingen is het nl. zo lijkt het produkt niet op wat er besteld is geld terug Artikel 9.
dus ben benieuwd???Bloemstuk twv 34,99 euro excl. btw
Op de site mooi Amarylis stukje. Je kan kiezen uit 3 maten. Ik koos middelste, 34,99 euro excl. verzendkosten. Echter in wat geleverd is geen Amarylis te bekennen. Twee kleine vaste plantjes, 1 tak coniveer en wat rood gespoten nep-appeltjes. Euroflorist per mail benaderd en mijn onvrede geuit. Het stukje zou voldoen aan hun norm...
Nooit meer dus!!!!...Boeket
Super slechte ‘service’
Omdat geleverde boeket niet overeenkwam met het gekozen/bestelde boeket (beduidend minder bloemen en geen groen er tussen) een klacht ingediend
Antwoord van klanten’service’ : wij zijn van mening dat het geleverde boeket gelijk of meer waarde heeft als het bestelde…..
Ik wou eens iets nieuws proberen, volgende keer gewoon weer bij topbloemen!!bloemen laten bezorgen
het boeket wat ik uitgezocht heb lijkt totaal niet op wat er is bezorgd. het zag er goedkoop uit, het had een andere kleurstelling. na contact met de klantenservice dan maar besloten om deze review te schrijven omdat zij dit binnen de mate van vrijheid van de bloemist vinden liggen. en daar betaal je dan over de 30euro voor.
een sprekend rouwboeket
Boeket
Boeket besteld vandaag. Krijg keurig bericht dat ze boeket aan het maken zijn en de tijd dat het boeket is afgeleverd.
Het boeket is helaas niet aangekomen of afgegeven op het juiste adres.
Stuur euroflorist bericht hierover. Wordt deze geblokkeerd. Ik vind het jammer dat het zo gegaan is en zonder van mijn geld.
Ik hoop dat jullie dit lezen en misschien kunnen aangeven wat er gebeurd is.
Mvg. Pm.
Anderen bekeken ook

Ben je zoekende naar een bedrijf waar je rozen kunt bestellen? Wellicht is Surprose.nl een ideaal bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welk...

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je bloemen, boeketten en toebehoren kunt kopen? Wellicht is Regiobloemist een interessant bedrijf voor jou. Be...

Ken jij YourSurprise? YourSurprise is een webshop welke cadeau artikelen aanbiedt. Er zijn meer dan 1000 cadeaus op de website te bekijken en te ko...

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Boeketcadeau is natuurlijk een site en bedrijf in de categorie bloemisten. Het is een bedrijf waar je altijd e...