Directwonen.nl
Alle reviewsDirectwonen.nl
Alle reviews (104)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Handige website
Met de mogelijkheid om alvast documenten te uploaden kun je sneller handelen en op die manier heb ik een appartement gevonden binnen een aantal dagen. Prijs is prima, ik had een account voor 2 weken, dat was meer dan genoeg. Website werkt fijn en dagelijks nieuwe appartementen in m'n inbox.
Heel slecht klantenservice, ik blijf mailtjes schrijven en op woningen reageren maar wordt allemaal genegeerd, zelfs geef ik mijn telefoon nummer omdat ze geen telefoonnummer hebben in hun site , maar ik werd niet gebeld en werd niet gereageerd op mijn verzoek zelfs niet op mijn reactie op woningen , stelltjes boeven ze pikken je geld en lichten je op , ik zal ze aan niemand aanraadden.
Zeker niet inschrijven! Is weggegooid geld. Ik heb op huizen gereageerd maar geen enkele reaktie. Je account wordt automatisch verlengd en het is heel moeilijk om dat weer af te zeggen omdat ze bijna niet bereikbaar zijn. En zo blijven ze geld innen. Echt waardeloos.
ik ben zeer te vrede met directwonen.nl. midden Dec gereageerd voor een woning en per 1 Jan kon ik verhuizen in me nieuwe woning. Echt een aanrader!!!!"
Zeer onbetrouwbaar. In januari heb ik een account aangemaakt om op een huis te reageren. Het huis bleek een paar uur later al verhuurd op een andere website waar ik toevallig precies dat huis tegenkwam. Een week later stond het bij DirectWonen.nl nog steeds op beschikbaar. De verhuurder reageerde nooit op mijn berichtjes, ook niet om te vertellen dat het al verhuurd was. Kan gebeuren denk je. Maar ik kon ook niets in mijn account (geen verhaal over mezelf invoeren) en het was niet mogelijk het account te stoppen. De problemen werden niet verholpen in de dagen erna en ik werd niet geholpen Toen ik eind jan. / begin feb. een tweede betaling aan zag komen heb ik deze ingetrokken, heb ik ingelogd en toen kon ik mijn Smart Account wel beeïndigen (tenminste ik ga er vanuit dat het gelukt is en ik niet opnieuw deze drama krijg). Vervolgens kreeg ik in eerste instantie nette mail dat ze zagen dat mijn betaling was ingetrokken. Ik heb ze teruggemaild en verteld over de errors die de site overal gaf en het huurhuis dat onterecht op beschikbaar stond en dat ik überhaupt de eerste keer al voor niks 15 euro heb moeten betalen. Ik zou een gratis maand krijgen en ik beantwoordde nog direct de vraag van hun om welk huis het ging. Een tijd later kreeg ik weer een betaalherinerring over februari, terwijl ik direct toen het lukte het Smart Account opgezegd had begin februari. Deze mail heb ik direct doorgestuurd met de vraag hoe het nu zat. Ik zou immers toch die maand gratis krijgen? Daar kreeg ik geen antwoord op. 2 weken later kreeg ik weer een mail, dat ik alleen vandag had om te betalen. In de ochtend om 6 uur 's ochtends deze mail ook weer doorgestuurd. Geen reactie. Ik twijfelde of ik toch moest betalen. Ik wil immers geen problemen met een incasso bureau en klikte de link aan. De link gaf ook een error. Net als de rest van de website die ook constant errors gooit. Tot op heden word ik nergens beantwoord. Bij het telefoonnummer dat gekoppeld is aan de Kvk zouden ze zogenaamd niets weten m.b.t. directwonen.nl. Op facebook wordt niet gereageerd. Op ondertussen meer dan 5 e-mails van mij wordt niet gereageerd. Via trust pilot reageren ze niet. Maar ik blijf wel mails krijgen dat er een incassobureau op mij afkomt om het bedrag + 40 euro alsnog te innen. Eén grote oplichterspraktijk dus.
woningen in Amsterdam
Duurder dan de kamer die ik gewend was, maar er zitten voor mij wel betaalbare woningen tussen. Ik kom zelf niet in aanmerking voor een woning via Woningnet ivm salarisgrenzen en sommige woningen op directwonen vallen net in mijn budget. Wonen in Amsterdam is nu eenmaal erg prijzig...
Het proberen waard
Ik had er van te voren niet zo veel verwachtingen van aangezien ik op meerdere woning sites sta ingeschreven en deze niet allemaal even goed zijn bevallen. Deze website is makkelijk in gebruik en na veel gereageerd te hebben heb ik dan eindelijk een appartement gevonden.
Goede ervaring met Direct Wonen
Directwonen.nl is een nuttige website als je op zoek bent naar een huurwoning/appartement of kamer. De meeste verhuurders hebben geantwoord op mijn berichten. Ik zou zo weer via Direct Wonen op zoek gaan naar een woning, mocht dit nodig zijn in de toekomst.
World most useless service DirectWonen
The directwonen is the world most useless website. The apartments on their website are from other website (www.domica. nl) which charges you extra if you want viewing. Yet this directwonen is charging you for some apartments they don't have the authorization to give you viewing. If you are not the direct dealer then why are you charging us for apartments which are displayed on other sites. This is a total fraud I must say. I will spread this word the most I can. So no one will become the victim of their fraud. I wish if there is any rating in minus. They dont even deserve one star.
huren van huis in
Vreselijke website en je wordt gewoon opgelicht waar je bij staat. Gaat om direct wonen in Eindhoven. als je mails stuurt, krijg je geen reactie. Als je reageert op woningen krijg je geen reactie. als je vraagt om je uit te schrijven of af te melden, geen reactie. E-mails van zogenaamde woningen blijf je vervolgens ontvangen en mailtjes dat je 'smart account' automatisch wordt verlengd. Meld je hier nooit aan!
Prima
Ik ben tevreden over de website van Direct Wonen. In deze tijd is het lastig om een betaalbare huurwoning te vinden. Direct Wonen hield me op de hoogte van de nieuwe woningen. Nu heb ik een leuk nieuwbouw appartement gevonden in Arnhem.
Veel aanbod, veel reacties
Ik heb op veel advertenties gereageerd en van bijna alle verhuurders een reactie gehad. Een paar keer uitgenodigd voor een belichting en uiteindelijk een leuke woning eraan over gehouden. Ik heb de app gebruikt en dit beviel goed!
Aanrader
Via Direct Wonen heb ik snel een kamer kunnen vinden. Top service om elke dag nieuwe alerts van kamers te ontvangen. Ik heb ook snel een aantal reacties gehad van verhuurders. Al met al ben ik tevreden met de service!
x
Uitstekende service vanuit de medewerkers van Direct Wonen. Ook een kamer gevonden in een studentenhuis.
Wel nog graag wat bugs fixen in de app en de app een beetje vernieuwen. Voor de rest zeker aan te raden!Direct Wonen website - rentals
I don't know how on Earth they still have a website and they get away with what they do, but frankly said, what they offer, is totally useless. They charge you for showing you posts of houses for rent that are posted by other agencies! You therefore have no chance to arrange a viewing, unless you ALSO pay the other website and subscribe to them. Furthermore, they automatically charge you for extra months and it is a hard process to unsubscribe. Maybe they used to be in business some years ago, but as 2022 subscribing to them is only a waste of your hopes and money. Utterly dissatisfied!
Housing
This website "Direct Wonen" provides utterly useless service. It suggests old and almost expired listings even for "smart accounts". I didn't receive any actual responses despite my continuous effort during this time. All I've got is some stupid auto-generated useless responses and above all, they charge you for such a disappointing service, and even the unsubscription process is not that straightforward. Completely dissatisfied.
Smart account
Krijg geen enkele reactie op mijn vragen die ik op hun site heb gesteld. Smartaccount beindigen gaat moeizaam, klantenservice reageert niet op e-mails. Opgezegd en dreigen nu met incasso, omdat niet op tijd is betaald.
Hele vage organisatie, ik wou dat ik er nooit mee in aanraking was gekomen. Ik raad ze dan ook sterk af.Ik heb precies hetzelfde nu hoe ben jij er vanaf gekomen?
Gereageerd op meerdere studio's
Niet erg handig; ik heb 30 euro inschrijfkosten betaald, maar voor bijna de helft van de woningen waar je op kan reageren moet je óók nog eens ingeschreven staan bij Domica (nog eens 40 euro betalen). En dan is het nog nieteens zeker of je naar een bezichtiging mag komen.
Abonn
Krijg geen enkele reactie op mijn vragen die ik op hun site heb gesteld. Opgezegd en dreigen nu met incasso, omdat niet op tijd is opgezegd.
Heb geen bericht ontvangen dat het abonnement wordt verlengd. Mijn advies om niet met hen in zee te gaan!3 maanden abonnement
Abonnement werkt niet. Klachten worden niet afgehandeld. Pure oplichting
Smartaccount
Smartaccount beindigen gaat moeizaam, klantenservice reageert niet op e-mails.
NONE
I didn't find any house! Wasted my money on a smart account and i still remained homeless. SCAM
Smart account
The website smart account doesn’t work after they deduct money from my bank account twice!!!
Such a terrible scam!!!Smart account
Zeer onbetrouwbaar. In januari heb ik een account aangemaakt om op een huis te reageren. Het huis bleek een paar uur later al verhuurd op een andere website waar ik toevallig precies dat huis tegenkwam. Een week later stond het bij DirectWonen.nl nog steeds op beschikbaar. De verhuurder reageerde nooit op mijn berichtjes, ook niet om te vertellen dat het al verhuurd was. Kan gebeuren denk je. Maar ik kon ook niets in mijn account (geen verhaal over mezelf invoeren) en het was niet mogelijk het account te stoppen. De problemen werden niet verholpen in de dagen erna en ik werd niet geholpen Toen ik eind jan. / begin feb. een tweede betaling aan zag komen heb ik deze ingetrokken, heb ik ingelogd en toen kon ik mijn Smart Account wel beeïndigen (tenminste ik ga er vanuit dat het gelukt is en ik niet opnieuw deze drama krijg). Vervolgens kreeg ik in eerste instantie nette mail dat ze zagen dat mijn betaling was ingetrokken. Ik heb ze teruggemaild en verteld over de errors die de site overal gaf en het huurhuis dat onterecht op beschikbaar stond en dat ik überhaupt de eerste keer al voor niks 15 euro heb moeten betalen. Ik zou een gratis maand krijgen en ik beantwoordde nog direct de vraag van hun om welk huis het ging. Een tijd later kreeg ik weer een betaalherinerring over februari, terwijl ik direct toen het lukte het Smart Account opgezegd had begin februari. Deze mail heb ik direct doorgestuurd met de vraag hoe het nu zat. Ik zou immers toch die maand gratis krijgen? Daar kreeg ik geen antwoord op. 2 weken later kreeg ik weer een mail, dat ik alleen vandag had om te betalen. In de ochtend om 6 uur 's ochtends deze mail ook weer doorgestuurd. Geen reactie. Ik twijfelde of ik toch moest betalen. Ik wil immers geen problemen met een incasso bureau en klikte de link aan. De link gaf ook een error. Net als de rest van de website die ook constant errors gooit. Tot op heden word ik nergens beantwoord. Bij het telefoonnummer dat gekoppeld is aan de Kvk zouden ze zogenaamd niets weten m.b.t. directwonen.nl. Op facebook wordt niet gereageerd. Op ondertussen meer dan 5 e-mails van mij wordt niet gereageerd. Via trust pilot reageren ze niet. Maar ik blijf wel mails krijgen dat er een incassobureau op mij afkomt om het bedrag + 40 euro alsnog te innen. Eén grote oplichterspraktijk dus.
Wat heftig! ik heb precies hetzelfde, hoe ben jer er vanaf gekomen?
Zou dit niet eens een mooie zijn voor het programma Kassa ¿ Ik heb ook het gevoel dat ik hier belazerd wordt. Nergens krijgen we reakties op, noch op vragen naar hun email.
Anderen bekeken ook

Wanneer je een studie doet moet je soms een scriptie maken of een samenvatting, en aan het eind van je studie een proefschrift. Dit hoort er nu een...

Wanneer je als ondernemer aan het werk bent komt daar altijd een heel stuk financiële administratie bij kijken. Je moet de facturen bijhouden,...

Wanneer je als kleine of grote zelfstandige producten of diensten aanbiedt ontkom je er tegenwoordig niet aan, je moet een goede website hebben zod...

Klantenservice heel slecht bereikbaar. Smart account automatisch verlengd wat ik niet wil. Vraag al een flink aantal dagen of ze mij even telefonisch willen bereiken omdat er geen telefoonnummer op de site staat. Krijg geen gehoor op mijn e-mails. heb op dit moment 45 mailtjes gestuurd waarin ik heel duidelijk vraag om gebeld te worden. Word compleet genegeerd.
ook heb ik op flink aantal woningen gereageerd en heb nergens reactie op gekregen. Deze site is zeer, maar dan ook zeer af te raden voor als je op zoek bent naar een woning.
Als je graag geld betaald voor helemaal niks, dan ben je hier aan het juiste adres.