deBloemist.nl
Alle reviewsdeBloemist.nl
Alle reviews (8)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Een veel te dure bos bloemen die nooit geleverd is.
Vast een leuke webshop als de levering goed gaat...
Gaat het mis wordt je waardeloos behandeld en kan je naar je geld fluiten.
Men zou dezelfde dag leveren en ondanks dat mijn vriendin (de ontvanger) thuis was trof ze de dag erop een niet-thuis briefje in de brievenbus aan. Er is dus niet even telefonisch gebeld naar de ontvanger toen de algemene poorttelefoon het niet deed (buiten onze schuld om dus) terwijl ze vlak naast de voordeurbel thuis zat te lezen. Uiteindelijk heeft op dag van levering dus niemand aan de eigen voordeur gestaan met bloemen maar is de leverancier gewoon vroegtijdig omgekeerd na briefje in de bus te doen.
Mijn vriendin verwachtte geen bloemen - het was immers een verassing - maar trof een dag later het briefje aan en heeft (zonder overleg met mij) een nieuwe afspraak gemaakt. Toen ik drie dagen later eenmaal terug thuis was werden de bloemen geleverd die ik uit voorzorg besloot te weigeren omdat de verassing er inmiddels volledig af was en de verwachting van "dezelfde dag geleverd" volstrekt niet waargemaakt werd.
Direct gebeld waarin ik direct duidelijk te kennen gaf dat ik mijn geld terug wilde. Al vrij snel liet de dame ontvallen dat de "kans klein is" dat ik mijn geld terug zou krijgen maar dat ze eerst "de bloemist" (lees: deze webshop is dus tussenhandelaar) ging bellen en zou terugbellen. Dat terugbellen was na een uur nog altijd niet gebeurd.
Ik belde terug en kreeg "het verhaal" te horen wat ze gehoord had van "de bloemist" met daarin o.a. op zéér stellige toon een omschrijving van ons beltableau, ons naambordje, onze deurbel op straatniveau en daarmee dwingerig herhalend dat ze een foto van ons huisnummerbordje hebben als zijnde bewijs dat ze wel degelijk "aan de deur geweest zijn" en dat "er wel degelijk geleverd is". Het feit dat die avond mijn vriendin géén bos bloemen had gekregen en dat ze niet even telefonisch gebeld werd om de poort open te doen werd steevast genegeerd in haar relaas wat natuurlijk wel de kern van de zaak is. Waarom zou men anders in het bestelproces het telefoonnummer voor het bezorgadres vragen met de begeleidende woorden "Mocht het nodig zijn dan kan de bezorger contact opnemen"?
Omdat ik vast bleef houden aan de waarheid (namelijk dat de bloemen nooit in ontvangst zijn genomen op het moment dat ze nodig waren) en dus mijn geld terug wilde, werd de toon van de medewerkster steeds passief-agressiever. Ze poogde het gesprek meermaals af te ronden, bood aan dat ze "hooguit" nog een derde keer de bloemen leveren maar naar mijn geld kan ik fluiten, het fatsoen om het op welke manier dan ook goed te maken ontbrak volledig. Toen ik me treurig genoeg genoodzaakt voelde te moeten gaan dreigen met "een nare review" en "geschillencommissies" maakte ze het helemaal bond door te zeggen dat men dat niet uitmaakte en ik dat "vooral maar" moest doen.
Damn... nog nooit dergelijke arrogantie meegemaakt, ik klaag nagenoeg nooit en heb zelden mijn geld ergens terug gevraagd. Maar blijkbaar zijn de marges op die bloemen dermate hoog dat als het eens mis gaat, ze er gewoon mee weg komen je als vuil te behandelen en ook nog je geld te houden.
Met boze klant als resultaat, vele tientjes aan euro's waarvoor ik als klant géén product heb ontvangen en één belangrijke les rijker:
Zo slecht zijn de bloemen bij het tankstation nou ook weer niet.
Bezint eer u begint.Boeket
Het boeket was totaal anders dan het bestelde boeket! En bloemen hangen binnen 2 dagen! Versheid garantie? Laat me niet lachen! Jammer dat ik geen recensies had gelezen! Koop daar nooit meer! Ook totaal geen reactie! Waardeloos bedrijf !
Bloemen voor bij het begravenis
Mv. houd van gele bloemen. Jullie hadden een prachtig boeket met veel gele bloemen op de site aangeboden.
De levering was heel veel groen met enkele bloemen. Helaas hingen deze bloemen ook. Omdat ik zelf niet bij de plechtigheid kon zijn. kreeg ik een bericht van mv haar dochter met foto's met melding.
Dit is niet leuk.rouwboeket
Niet geleverd naar behoren en afspraak. Echt een Peppi en Kokki bedrijf, zolang ze maar geld ontvangen en verder hebben ze geen geduld, interesse of omkijken naar de klant.
Tropisch boeket xl
Wat een regelrechte teleurstelling! Ik woon in Suriname en wilde een Tropisch boeket naar m'n tante in NL sturen voor haar 75e verjaardag. De Bloemist adverteert met een foto van een prachtig tropisch boeket waarin typisch Surinaamse bloemen verwerkt zijn. Ik heb het XL-tropisch boeket met een doos bonbons besteld en een hele mooie tekst op het kaartje geschreven. Doordat ik in het buitenland woon heb ik het adres van mij neef in Nederland als afzender opgegeven.
Het boeket was volgens de mail van het bezorgbedrijf netjes op de afgesproken dag en tijd bezorgd. Een paar dagen na de bezorging nam ik contact op met m'n tante om te vragen of ze het boeket wel had ontvangen, omdat ik een dankbare reactie van haar had verwacht.
Ze had het boeket ontvangen, maar zonder kaartje, dus dacht dat het boeket van de afzender (m'n neefje) afkomstig was. Ze stuurde een foto van het boeket en tot mijn verbazing zat er niet één bloem vd geadverteerde foto van de Bloemist in het boeket.
Zwaar teleurgesteld, behoorlijk geïrriteerd en €90,-!!! armer, schrijf ik nu dit review.
Ik had liever eerlijk vóóraf te horen gekregen dat zij niet over de gevraagde bloemen beschikken en of ik akkoord ga met een alternatief bloemstuk, dan dat ik met dit bedrog achteraf geconfronteerd word.
De Bloemist krijgt van mij een dikke 0. Evenveel als ze waargemaakt hebben...Onbetrouwbaar
Ik had bloemen besteld voor een heel special gelegenheid, ze zouden op een bepaalde datum en tijdstip bezorgd worden. Ik had me er heel erg op verheugd.. de bloemen zijn niet bezorgd. Bellen naar het bedrijf.. half uur aan de wacht maar als je nieuwe wil bestellen krijg je gelijk iemand aan de lijn. Dag later contact via email dan wordt je verwezen naar algemene voorwaarden op de website die je had moeten downloaden waarop zou staan ze geven eigenlijk nergens garantie op. Geld terug? Geen optie. Had ik hier maar nooit besteld.. stond uiteindelijk met lege handen!!
Prachtig boeket voor oma, online besteld!
Het boeket dat ik voor mijn oma had besteld, heeft meer dan een week er prachtig bij gestaan.
Het werd ook prachtig geleverd, zei ze.
En bestellen was supermakkelijk op de website dus ik zou het zeker nog een keer zo doen!ter leering ende vermaeck….
Korte samenvatting van opgedane ervaring?
•DeBloemist.nl heeft een mooi volgsysteem, maar men gebruikt deze niet.
•De medewerkers van deBloemist.nl volgen niet actief de lopende opdrachten.
•De Corona crisis wordt als argument gebruikt om onmacht van het proces te maskeren.
•Men geeft de klant informatie over de voortgang die onjuist is (kon helemaal niet).
•Als er een fout gemaakt is zorgt deBloemist er niet voor de het de volgende dag wel lukt.
•DeBloemist vraagt om de telefoonnummers van de opdrachtgever en ontvanger, waarom?
Conclusie:
•Het is vervelend voor de ontvanger dat hij zijn bloemen dagen later dan zijn feestje krijg.
•DeBloemist.nl is weinig creatief om de gemaakte fouten op een leuke wijze te compenseren.
•Het is zeker geen bedrijf die ik zou recommanderen aan anderen.
•Het uiteindelijk geleverde bloemstuk was mooi, uitstekende bloemist.
•Ik zal nooit meer gebruik maken van de diensten van deBloemist.nl.Makkelijk en snel bloemen in huis
DeBloemist.nl was voor mij de redder in nood. Was in alle haast en drukte op het werk vergeten om een bloemetje te halen voor mijn moeder. Om niet met lege handen bij haar aan te komen, heb ik een grote bos bloemen besteld bij DeBloemist.nl. Ze hebben hier allerlei standaard boeketten waar je zo uit kunt kiezen. Je voegt het boeket toe aan je winkelmandje en kunt het snel bestellen. De volgende dag wordt het keurig bij je afgeleverd. Ik denk dat ik hier voortaan altijd maar gebruik van ga maken!
Anderen bekeken ook

Ben je zoekende naar een bedrijf waar je rozen kunt bestellen? Wellicht is Surprose.nl een ideaal bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welk...

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je bloemen, boeketten en toebehoren kunt kopen? Wellicht is Regiobloemist een interessant bedrijf voor jou. Be...

Ken jij YourSurprise? YourSurprise is een webshop welke cadeau artikelen aanbiedt. Er zijn meer dan 1000 cadeaus op de website te bekijken en te ko...

Wat zeggen anderen over dit bedrijf? Boeketcadeau is natuurlijk een site en bedrijf in de categorie bloemisten. Het is een bedrijf waar je altijd e...
Inmiddels een mail mét excuses en een nieuw boeket mét excuses ontvangen. Wel jammer dat het niet in 1 keer goed kon zijn (m’n vrouw kreeg bijna een hart verzakking bij het ontvangen van …tulpen), maar er is iig aandacht aan gegeven, excuses aangeboden en een mooi boeket afgeleverd!