Cleanprofs
Alle reviewsCleanprofs
Alle reviews (84)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Prima reiniging van mijn gft en rst kilko
Altijd schone klikos, heel blij mee dat ze friss ruiken
Kliko schoonmaken
Cleanprofs maakt mijn kliko goed schoon. Elke maand weer goed. Fijne mensen
Reiniging van mijn gft bak
Ik ben tevreden met Cleanprofs. Al jaren leveren ze mij en buren schone containers. Zeker voor de gft bak is dat fijn, zeker in de zomer. Prijs is wel in de tussentijd gestegen, begrijpelijk met deze tijden. Wel jammer dat ze je hier dan niet op attenderen.
Container schoonmaken
Over het algemeen heb ik een goede ervaring. Ik ben al 1,5 jaar klant, af en toe missen ze een reiniging hier en daar. Maar na contact opgenomen te hebben met de klantenservice geven ze altijd geld terug of word er een nieuwe afspraak voor je ingepland. Je moet er wel zelf achteraan, dat is wel jammer. Maar wel netjes dat ze het goed afhandelen.
Schoonmaak GFT
Ik heb contact opgenomen nadat onze bak niet gereinigd was. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en er werd uitgelegd dat de chauffeur ziek naar huis was gegaan. Volgens de customs support had ik hier een mail en sms voor moeten ontvangen. Er is toen een nieuwe afspraak gemaakt. Jammer genoeg waren ze weer niet langs geweest. Ik heb toen weer contact opgenomen en werd me verteld dat de planning het niet had verwerkt en blijkbaar gebeurde dat vaker. Er is toen de oplossingen aangeboden om een keer te laten schoonmaken zonder kosten dat is helemaal prima, maar dan moeten ze wel komen. Ik probeer momenteel weer de klantenservice te bellen , maar de verbindingen wordt meteen verbroken. Ik wil iedereen adviseren bespaar je de frustraties en koop een goede bezem en maak de bak zelf schoon. Bespaart geld en stress
GFT
Het bedrijf komt zijn toezegging wat reinigen van de kliko NIET na. November 2021 abonnement afgesloten maar reinigen gebeurd niet en na telefonisch contact wordt je nog uitgemaakt dat je de bak te snel binnen heb gehaald. Flauwekul, tot 19.00 uur buiten gehad. Oplichters.
Groen container .
Wat een waardeloos bedrijf veel beloven maar niks doen . 2 maanden lid nog steeds geen schone container. Enigste wat ze schoonmaken is je bankrekening
containerreiniging
Eindgevoel dat ik overhoud aan dit bedrijf is gevoel van pure oplichting.
Eerste gesprek om een abonnement af te sluiten verliep heel prettig en duidelijk. Vervolgens ging het mis met de daadwerkelijke reiniging. Komen niet langs om te reinigen en blijven dan ijskoud volhouden dat de bak niet aan straat stond of niet opvallend genoeg ze terwijl ze zelf de bak van grote stikkers hebben voorzien. In het verleden hebben we dit vaker meegemaakt en wij hebben toen in overleg het abonnement ontbonden, daarvan een bevestiging ontvangen maar men bleef factureren.. Een email van ons naar het bedrijf leverde een excuusmail op dat het een foutje was maar men bleef toch opnieuw incasseren.
Na een incassoblokkade werd het bedrijf blijkbaar boos, ze gingen ze mailen, we waren ze geld verschuldigd, ze gingen bellen, verzonnen vanalles bij elkaar en ze werden lastig, ze hadden tussentijds ook het abonnementstarief gewijzigd (foutje, verkeerde tarief was doorgegeven, was niet zo maar men heeft gewoon eenzijdig de abonnementsvorm veranderd, de ingangsdatum vervroegd ??) ze zeggen meerdere te hebben gebeld dat terwijl een mobiele telefoon duidelijk gemiste oproepen aangeeft.
Geen partij om op een fatsoenlijke en redelijke manier afspraken mee te maken. Zeker niet als het fout gaat! Rechtsbijstandverzekering heeft de kosten afgekocht omdat het te veel moeite kost om in discussie te gaan met een partij als deze.
Ik zou een ander reinigingsbedrijf uitzoeken.Beste Hanneke, wat vervelend om te horen hoe de situatie is verlopen! Dit is uiteraard echt niet de bedoeling geweest, en dit is dan ook zeker niet de service waar wij voor staan. Onze excuses, wij gaan ervoor zorgen dat dit niet nogmaals kan gebeuren.
Container reiniging
Alles behalve tevreden. De bakken worden niet consequent schoongemaakt. In de zomer vol met maden (die zou niet gebeuren door speciaal spul) abonnement beëindigen kan pas na een jaar terwijl in de mail duidelijk benoemt wordt dat ik maandelijks kan opzeggen per direct. Dit was dus gewoon een verkoop praatje.
Beste Shirl, wat vervelend om te horen! Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen zodat wij onze service aan u kunnen verbeteren? Daarbij als u inderdaad ook een bevestiging via de mail heeft dat uw abonnement maandelijks opzegbaar is, dan moet dit gewoon in orde zijn. Wij horen graag van u!
Niks
Een vreselijk kut bedrijf al een paar keer gebeld en gemaild dat telkens als ze de conteners schoon maken zit mijn auto onder de zooi maar ze reageren nergens op binnen kort maar een langs gaan daar
Bedankt voor uw bericht! Wat vervelend om te horen dat de reinigers geen rekening houden met uw auto. Wilt u zo vriendelijk zijn ons en mail te sturen naar klantenservice@cleanprofs.nl met uw postcode en huisnummer? Wij komen dan zo spoedig mogelijk terug met een oplossing.
Reiniging
Wat een slechte service, in 5 maanden maar 1 reiniging. De tweede keer kon er niet gereinigd worden want er zat een briefje op met letterlijk "stront". Ja er gaan wat keutels in de gft bak, dus een veeg hier en daar kan echter was de bak gewoon leeg, Ik werd letterlijk beschuldigd van liegen om 8 euro!
In de 5 maanden wel 5 betalingen willen ontvangen en enkel na een hoop heisa en na opzeggen nog een keer willen komen reinigen als we dan de laatste factuur wel willen betalen. Ook deze keer zal er poep in de bak zitten, we hebben geen zin om nog een keer zo bejegend te worden dus hebben vriendelijk bedankt en de laatste factuur betaald.
Erg jammer! De ene keer dat er wel gereinigd was, was het wel goed. Jammer van de klantenservice en slechte planning, het idee is wel goed.Beste Ramona,
Wat jammer om te horen hoe de situatie is verlopen. Helaas kunnen (en mogen) wij uitwerpselen (ook al zijn het maar enkele keutels) echt niet reinigen, dit staat ook in onze voorwaarden. Onze excuses voor het ongemak!Containerreiniging
Onbetrouwbare levering, ook na meerder
1 jaar abbonament
Eerste paar weken werd de container gereinigd. Kreeg een sms dat de wagen kapot was en daarna werd er 3 weken niet meer gereinigd. Tijdens je contract kan je het niet meer opzeggen ook als ze niet hun werk doen. Ik zou dit bedrijf alleen nog maar met maandelijkse betalingen aannemen om de containers schoon te maken
Beste Dasrim, Wat vervelend om te horen dat het allemaal niet naar wens is verlopen. Wij hopen uiteraard dat u hierover contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zouden in het geval van een gemiste reiniging altijd samen met u een oplossing willen zoeken!
Containerreiniging
Meerdere keren per jaar geen containerreiniging; ondanks vele toezeggingen, geen beterschap getoond; e.e.a. wordt wel verrekend in het abonnementsgeld, maar het blijft frustrerend.
schoonmaakabonnnement containers
helaas bijna de helft van de tijd niet gereinigd en altijd wordt de schuld bij de klant gezocht.
En als hij wel van binnen wordt gereinigd staat er nog een laag water in...
Buitenkant wordt nooit gereinigd!Beste Kees, wat vervelend om te horen dat er zo veel niet goed gaat. Zou u hierover een mail willen sturen naar klantenservice@cleanprofs.nl o.v.v. klacht nederland review en uw postcode en huisnummer, dan kunnen wij uw situatie opnieuw beoordelen en kijken naar een passende oplossing.
Niet mee in zee gaan!Alles
Ik heb een halfjaar geleden een contract met deze firma afgesloten voor maandelijkse reiniging van de gft-bak. Ze zijn zegge en schrijven één keer geweest...! En elke keer maar weer bellen, zeer frustrerend.
Waardeloze firma, mensen ga hier niet mee in zee!Beste heer Janssen, daar gaat iets compleet niet goed. Ik zou graag willen uitzoeken waar het fout gaat en op welke manier we dit kunnen gaan oplossen. Zou u hiervoor een mail willen zenden o.v.v. Nederland review met vermelding van uw postcode en huisnummer?
Pmd en gft schoonmaak
Containers zijn niet schoongemaakt en klantenservice beweerd van wel. Na opzeggen abonnement moet ik alsnog betalen voor een niet geleverde dienst. Slechte service en slecht beleid.
Beste Anne, wat vervelend om te lezen. Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@cleanprofs.nl ovv klacht Nederlandreview en uw postcode en huisnummer? Dan ga ik dit voor u uitzoeken en kijken wat ik nog voor u kan betekenen.
Komen beloften niet na
Na drie keer de container na elkaar niet gereinigd te hebben, heb ik Cleanprofs nog een kans gegeven. Maar ook vandaag zijn ze niet verschenen terwijl dit wel telefonisch aangekondigd was. Bellen, mailen, etc. heeft geen zin. Er wordt een nieuwe schoonmaakbeurt beloofd maar ook dan komen ze niet. Leugens dat de container er niet staat of dat ze de container niet konden vinden. Container staat gewoon duidelijk zichtbaar voor de deur. Ze willen gewoon niet in de Maastrichtse binnenstad komen. Heel veel onnodig contact met geen resultaat. Tijdverspilling om met dit bedrijf in zee te gaan.
Hi S.H, wat vervelend om te horen dat dit keer op keer misgaat. Je kunt je voorstellen dat dit natuurlijk niet de bedoeling is. Ben Je vandaag in de mogelijkheid om contact met ons op te nemen hierover? Dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing!
Schoonmaken REST + GFT bak
Eerste maand actieprijs, maar reiniging ging pas de maand erop in, dus sloeg nergens op. Reiniging van de bak werd de eerste keer niet gehaald, per sms een verzoek gekregen om de bak langer buiten te laten staan. Kan gebeuren, geen probleem.
Tweede reiniging ging prima. Bak was schoon. Derde reiniging niemand geweest en ook geen afbericht. Wel afschrijven. Opzeggen moet op de manier waarop het abonnement is afgesloten, maar dat gaat niet zonder slag of stoot. Kortom: geen aanrader.Hi, wat vervelend om te horen dat je geen positieve ervaring hebt gehad met ons. Is het opzeggen uiteindelijk wel gelukt? Als wij nog iets voor je kunnen betekenen kun je ons bereiken via 088-0666189. Fijne dag nog toegewenst!
Flutbedrijf
Wat een flutbedrijf...van de 6x krijg ik 3x een melding dat ze niet langs kunnen komen en dat ik de container de volgende dag aan de weg mag zetten. Ik heb opgezegd. Hier kan ik niet van op aan. Ze kampen met vakantietijd en ziekte, maar wat kan ik hier aan doen? Vandaag hebben ze weer afgezegd...Helemaal klaar met dit bedrijf!
Anderen bekeken ook

Wanneer je een studie doet moet je soms een scriptie maken of een samenvatting, en aan het eind van je studie een proefschrift. Dit hoort er nu een...


Wanneer je als ondernemer aan het werk bent komt daar altijd een heel stuk financiële administratie bij kijken. Je moet de facturen bijhouden,...

Geachte heer Peters, we vinden het heel vervelend te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Heeft u al contact hierover opgenomen met onze klantenservice: 088 0240456. We willen graag samen met u bekijken wat er fout gaat.