Bloomon
Alle reviewsBloomon
Alle reviews (9)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Bloemen
Afgelopen Vrijdag voor de 2e keer in korte tijd een bos bloemen ontvangen die er gewoonweg gehavend uit zagen. Bloemen waren geknakt of waren zelfs (lelie) al door Bloomon afgeknipt. Contact gehad met Bloomon. Hun antwoord was dat we blij moesten zijn dat ze dit bij Bloomon al hadden gedaan. Er zaten immers nog 2 Lelie's meer aan. Dat er ook 2 geknakte rozen tussen zaten kwam dan weer door het transport. Over het transport gesproken, er werdt niet eens geklopt of aangebeld. Het pakket werdt gewoon bij de voordeur neergezet. Ik wist niets van een overname maar nu ik dit zo lees is het voor mij duidelijk. Geen bloemen meer van Bloomon.
Abonnement
Wat is dit na de overname een slecht bedrijf geworden. Kwaliteit van de bloemen nog steeds goed maar nu regelmatig leveringsproblemen en een klantenservice via whatsapp die met een BOT werkt en slecht geprogrammeerd is zodat je niet ter zake doende antwoorden krijgt op je vragen. Zo werd mij in December verteld dat de bezorger met zijn fiets niet door de sneeuw kon. Op mijn adres wordt altijd met de auto bezorgd. Advies koop voor het geld van een Bloomon bos een mooie bos bij de bloemenwinkel of de markt dan weet je zeker dat je het in huis krijgt.
Bloomon
Om de zoveel weken krijg ik een bos bloemen. Ik heb inmiddels langer dan een jaar een abonnement lopen en ik ben altijd er nog steeds erg blij mee! Per seizoen wisselt het boeket. Het staat altijd prachtig op onze eettafel. De bloemen blijven ook lang staan. Als het erg warm is iets minder lang maar dat is logisch. Ik ben ontzettend tevreden.
Bloomon
Slechte bezorging. Afspraken gemaakt met klantenservice die vervolgens niet worden nagekomen. Dramatisch slecht. Vaak dezelfde bloemen. Niet creatief
Bos bloemen (gekregen)
Voor Moederdag hadden onze kinderen een mooie bos bloemen voor mijn vrouw bij Bloomon besteld. De dochter die ze besteld had, gaf mij een verwachte aankomsttijd door, in de middag. Dat tijdstip werd vervolgens een paar keer naar achteren bijgesteld.
Rond half vijf (!) hoorde ik dat er een kaartje in de bus werd gegooid, en zag ik een witte bestelauto wegrijden. Het bleek het kaartje te zijn dat onze kinderen aan Bloomon hadden doorgegeven, maar…geen bloemen erbij! Ik dacht nog even dat ze bij buren waren afgegeven, maar ook niet. Mijn dochter hoorde later zondag desgevraagd, dat er inderdaad problemen waren geweest, en dat de bloemen dinsdag zouden komen.
Die kwamen inderdaad dinsdag, met PostNL. Mooie bloemen, dat wel. Maar zelfde kaartje erbij als zondag, verder geen excuses, niets van dat alles. Had beter gekund, Bloomon! Valt mij een beetje tegen!Original en de luxe
Schitterende bossen! Eentje gegeven voor verjaardag en omdat degene mij enorm helpt, de andere aan mijn vrouw. De bloemen zijn prachtig, vers en blijven lang staan. En ook het schikken ervan, velen trachten het te evenaren maar komen toch niet tot hetzelfde resultaat. Zitten ook vaak zeer bijzondere exoten tussen, heb eigenlijk nog geen slechte ervaringen ermee gehad.
Abonnement Atelier/Original
Ik wissel beide stijlen af. Zeer tevreden over samenstelling boeketten. Verse bloemen, staan lang. Afwisseling in kleur en soort bloemen. Iedere keer benieuwd wat er bezorgd wordt. Ook al enkele boeketten cadeau gedaan, ontvangers waren ook enthousiast
Flowergram van 17.95
Ik ben al een ruime week met ze bezig om een brievenbusdoosje met flowergram te ontvangen. Ze incasseren zo snel als het licht je geld, maar ze verzenden niet. Navraag gedaan via app, sorry bestelling is binnen gekomen maar lijkt alsof die niet verstuurd is... lijkt alsof?? Kortom, Sannah ging hem opnieuw versturen. 2 dagen later nog niets natuurlijk. Op donderdag hoort de app tot 22.30 beschikbaar te zijn. Na 19u al geen enkele reactie. Samengevat heb ik dus nog steeds niets en reageren zij niet. 2x een (negatieve) review over dit hele verhaal geschreven op hun website, incl het bewijs daarvan en ze hebben 2x de review gewoon verwijderd. Alleen positief mag blijven staan. Dit moet voor jullie genoeg zeggen!! Blijf hier weg!
Slechte bloemen voor duur abonnement
Pluspunten zijn de afgesproken datum , wordt er keurig bezorgd. Maar dan begint het , heb nu mijn derde bos ontvangen .Deze kost €19.95 ik heb de small de duurste €29.95 .Deze heb ik met kerst gehad was dan ook een redelijk lang staande bos.Daarna twee ontvangen blijven 1 week staan , en in die week vallen ze ook nog uit.Ik zal bloomon nooit aanbevelen bij mijn kennisen, dit is waar hun wel op uit zijn.Zou mezelf schamen om ze dit aan te bevelen. Het is weggegooid geld bij de bloemist een goede dan blijven de bloemen langer staan, en zijn dan iets goedkoper.En wat betreft hun boekhouding die is ook niet up to date , heb regelmatig daar contact over moeten onderhouden dat er weer iets niet klopte.
Anderen bekeken ook

Waarom zou ik kopen bij lampentotaal.nl? Lampentotaal.nl valt in de categorie online shoppen woonwinkel. Het is een online shop waar je vele versch...

Begint u ook last te krijgen van ouderdomsvlekken, of heeft u andere donkere vlekken zoals donkere kringen rondom uw ogen? Dan wilt u daar natuurli...

