Bitdefender
Alle reviewsBitdefender
Alle reviews (14)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Bitdefender antivirus
Ik heb een abonnement gekocht online, maar de activeringscode die ik via de mail heb gekregen wordt niet geaccepteerd. Als je ze in de middag belt zeggen ze enkel vanaf half 9 's ochtends open te zijn. Waarom vermelden ze geen sluitingstijd? Erg raar.
Bitdefender VPN
VPN premium
Kunt u onderstaande review verwijderen want het probleem is opgelost en ik was iets te voorbarig.
Aanbod gekregen om VPN premium te kopen met korting als aanvulling op Total Security (je blijft zo wel bijkopen). Helaas lukt het maar niet om via een mail aangeboden gereduceerde prijs te kopen. Een bericht sturen naar Bitdefender kun je ook net zo goed niet doen.
Jammer genoeg werkt VPN ook niet geweldig en vertraagt enorm. Gewoon NIET kopen.
Door: George 08-01-2020VPN premium
Aanbod gekregen om VPN premium te kopen met korting als aanvulling op Total Security (je blijft zo wel bijkopen). Helaas lukt het maar niet om via een mail aangeboden gereduceerde prijs te kopen. Een bericht sturen naar Bitdefender kun je ook net zo goed niet doen.
Jammer genoeg werkt VPN ook niet geweldig en vertraagt enorm. Gewoon NIET kopen.Bitdefender Total Security
De software is zeer goed. Echter, de Helpdesk is knudde. Mijn Bitdefender antivirus werkte na 3 maanden ineens niet meer (stond uitgeschakeld), Opnieuw opstarten of systeemherstel verhielp het probleem niet. Het probleem: mijn computer was dus onbeschermd. De Helpdesk reageert gewoon niet. Omdat ik niet kan internetten zonder antivirus, heb ik uit arren moede maar een ander programma gekocht. Dus dubbele kosten, schandalig slechte Klantenservice. Voorheen had ik Eset, en die reageerden altijd onmiddellijk, net zolang tot het probleem was opgelost. Door de test van de Consumentenbond was ik overgestapt naar Bitdefender. Je kunt nog wel zulke goede software maken, maar als je Klantenservice waardeloos is... Spijt van mijn aankoop!
Slechte helpdesk
De software is volgens mij wel OK, maar de helpdesk is echt tenenkrommend. Gewoon geen reactie, gebrekkig nederlands. Alleen af en toe een mailtje dat de vraag nog in behandeling is.
Daarnaast werd er automatisch een nieuwe betaling afgeschreven (volle pond) terwijl ik op de control panel een aabieding kreeg voor verlengen tegen een lager tarfief. Daar vragen over gesteld, maar nooit een reactie op gekregen.
Kun je nog zo'n goed product hebben, met zo'n slechte ondersteuning is dat het niet waard.Geen reactie op gestelde vraag/ oplossing probleem laat op zich wachten
De laatste vier jaar gebruikte ik tot volle tevredenheid ESET.
Omdat uit een test van de consumentenbond, waar ik lid van ben, (zou) blijk (t) en, dat Bitdefender de beste in zijn soort was, ben ik overgestapt.
Hier heb ik spijt van.
Als ik een vraag stel aan de ESET helpdesk, krijg ik een deskundig persoon aan de telefoon, die mij gelijk helpt.
Dit in tegenstelling tot de helpdesk van Bitdefender.
Enige dagen geleden, heb ik een telefonische vraag gesteld aan Bitdefender.
De medewerker kon niets meer doen, dan deze vraag doorzetten naar een andere afdeling, hoewel hij de vraag niet begreep, had ik de indruk.
Omdat ik geen reactie kreeg, heb ik dezelfde vraag per e- mail gesteld.
Hier kreeg ik, enige dagen later, wèl een reactie in de vorm van een e- mail met een bevestiging van mijn schriftelijk gestelde vraag.
Ik kan, zonder oplossing, doorwerken op mijn pc, maar ik moet er niet aandenken, dat ik een ècht probleem zou hebben.Valt toch tegen
Na jaren bitdefender weer geprobeerd. Total security deze keer. Het opstarten van bitdefender duurt erg lang. Het geheugen gebruik is behoorlijk hoog en ik kan Firefox niet meer gebruiken. Toch maar weer terug naar F- secure safe. Een antivirus zonder poes pas.
klantenservice
Bestelling gedaan bij een partnerbrijf van Bitdefender. V.w.b de verbinding altijd wel redelijk en wilde VPN kopen. Stelde aan Bitdefender de vraag of VPN ook in het Nederlands te verkrijgen is en dan te bestellen bij de verlenging van huidige abonnement. Na 10 dagen wachten nog geen antwoord. Inmiddels 130 euro besteed bij een andere leverancier. Bitdefender NOOIT meer.
Waardeloos bedrijf
Had Bitdefender antivirus essential voor het leven gekocht in 2012.
2 maanden geleden er op mijn nieuwe pc gezet werkte goed.
Werkt nu niet meer omdat de licentie is gestopt.
Gewoon bedrog.
Het is de enigste pc waarop ik deze gebruikt en heb hem er ook maar een keer opgezet.
Konden me alleen helpen met de kassabon.
Heb ik niet meer had hem toen gekocht bij Dixons Roosendaal en thuis laten bezorgen.
Heb de doos licentiecode voor de rest alles nogGeen service slwcht pakket
Na navraag of bitdefender total sec ook werkt op specifike pc werd dat positief beantwoord dys10 pc versie gekocht.
Echter werkt niet.
Windows
- Opstarten 3x zo lang
- opstarten excel 9 minuten
- hun scherm verdwij t naar boven en kont niet meer naar beneden is alleen via pc herstarten op te lossen
- op hun scherm staat up to date met daarachter updaten
Enz. Enz enz.
Android
- Standaar vertraging
- virus scan werkt alleen met aktieve internet verbinding
- reclames ondanks gekochte versie.
Algemeen.
- standaard 200 mb vpn veel te klein zeker bij Windows en werkt vaak niet. Geen verbinding.
- ernstige extra vertraging.
- vragen worden niet of niets zeggend na lange tijd en soms in spaans beantwoord!
Reactie bitdefender stuur maar terug maar dat moet via leverancier die dit niet van hun vergoed krijgt..... . dus geen doen voor hun en weer geen reactie van bitdefende....
Ronduit slechte service en voor veel androids en windowd te zware belasting.Waardeloze service
Bij het installeren van een update (jaarlijkse verlening) ging het fout. Blijkbaar een veel voorkomende fout want er waren allerlei tips en trucs hoe je zelf je register weer kon aanpassen en op bijzondere plekken bestanden kon weghalen. Afijn je moest je computer half herprogrammeren om bitdefender weer aan de praat te krijgen. Omdat ik daar geen behoefte aan had vroeg ik mijn geld terug. Na talloze mailtjes en weken wachten eindelijk de toezegging dat ik mijn geld terug kon krijgen maar daarvoor moest ik eerst wel allerlei obscure gegevens van mijn bank op vragen.. Weet je hou je geld "avengate". Maar jullie producten koop ik nooit meer.
Alle apparaten met één pakket beveiligd
Door de jaren heen zijn er verschillende laptops bij ons in huis gekomen en telkens kwam er een nieuwe virusscanner bij kijken. Ik geloof dat we er op het hoogtepunt zelfs 6 hadden. Ik vond dit eigenlijk waanzin en wilde alles onderbrengen bij één virusscanner. Dit is gelukt dankzij Bitdefender. Hier hebben wij nu de beveiliging van onze apparaten ondergebracht. En ik bedoel niet alleen onze computers, laptops en tablets, maar ook onze smartphones. Ik betaal op jaarbasis zo'n 70 euro en dat valt me reuze mee als je ziet wat je ervoor terugkrijgt. Alles is goed beveiligd en we hebben nog nooit problemen gehad. Mij hoor je dus niet klagen!
Goed
Ik merk niks kwa CPU vertragingen dus het loopt soepel op de achtergrond. Ik heb nu na een jaar de upgrade gedaan met de e-mail scanner, was niet zo heel veel duurder en het scheelt een enorm aantal spam mailtjes uit africa met die winzip (rar) files. Die worden er nu sws uitgefilterd. Ik ben het met " computer nerd" eens, wel jammer dat je elk jaar opnieuw moet betalen. Maar ik snap het wel, moet toch continue onderhouden worden. Ik krijg ook af en toe een mailtje binnen van bitdefender zelf, dat ze dan een virus (mailtje) onderschept hebben. Best ok dus. Ik had nooit een virusscanner (omdat de computer daar altijd langzaam van ging lopen, dingen tegenhoud met een firewal die je wel wil binnen krijgen, of spelletjes die het dan niet meer doen door je virusscanner.) Maar met bitdefender nooit problemen. Het is wel de eerste dus die ik ooit uitgeprobeerd heb, en deze gekozen omdat hij als " beste" omschreven stond. Hebben anderen nog ervaringen met andere virusscanners die nog beter zijn toevallig? Of is dit echt de beste? Laatste dingetje; de "wallet" die erbij zit (waarbij je al je wachtwoorden kunt bewaren) is erg handig. Als je op een site komt, dan kun je via je wallet gelijk kiezen met welk account je wil inloggen en dan vult hij het automatisch in.
2 jaar zonder problemen
Ik gebruik ze nu 2 jaar. So far so good zeg ik maar. Geen virussen, geen crashes en computer gaat er ook niet langzamer van lopen ofzo. Wel jammer dat je ieder jaar opnieuw je abo moet betalen om de laatste updates te krijgen. Zo houden ze je wel aan het lijntje. Maar het feit dat ik geen vrissusen heb gehad de afgelopen 2 jaar zegt wel wat en is het die 50 ekkies dus wel waard.
Ik heb geen goede ervaring met Bitdefender.
Kreeg (ook na intensief contact met technische staf) het niet voor elkaar Bitdefender op mijn iMac (siërra) te installeren.
Gelukkig is het storneren wel goed afgehandeld.In 1 woord verschrikkelijk!!!! Hoeveel tijd het me al niet gekost heeft! Resultaat is dat ik overstap naar een andere virusscanner, terwijl ik veel geld betaald heb voor dit verschrikkelijke gebruikersonvriendelijke product
waardeloze vpn services de download snelheid keldert met 80 % na beneden en en de services is zeer slecht
Anderen bekeken ook

Wanneer je een studie doet moet je soms een scriptie maken of een samenvatting, en aan het eind van je studie een proefschrift. Dit hoort er nu een...


Wanneer je als ondernemer aan het werk bent komt daar altijd een heel stuk financiële administratie bij kijken. Je moet de facturen bijhouden,...

Kan niet in het Nederlands terecht, spreek geen Engels. loop vast met een account maken, zonde geld..
Wil er weer vanaf.. maar iets ingevuld voor doorlopend gedoe ... pfff