Bankgiro Loterij
Alle reviewsBankgiro Loterij
Alle reviews (71)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Lot
In het verleden al eens meegedaan. Eerste trekking gelijk 10 gulden daarna jaren niks meer, dus opgezegd. Met de komst van de VIP’s kaart toch weer mee gaan doen. Wederom één keer prijs daarna weer niks. Weer opgezegd. Omdat we gras musea e.d mogen bezoeken toch maar weer mee gaan doen, je kunt bij veel gebruik van de vip kaart je inleg terug verdienen. Echter de prijzen zijn een Hema kaart of een tijdschrift. Een geldprijs winnen!!! Nog nooit en nu al maanden wederom helemaal niks meer. Ik ben zo langzamerhand helemaal klaar met deze ondoorzichtige loterij.
Incasso
Gewone oplichters!
Kijk even naar mijn RABO app en zie dat ze zomaar incasso afschrijven zonder daar NOOIT ervoor toestemming heb gegeven. Support online kunnen nog niet eens in Nederlandse spelling schrijven!
Ze sturen mij een link met een zogenaamd bewijs .die link is dood..Adreswijziging doorgeven
Ik wilde een adreswijziging doorgeven en vroeg of dit juist was verwerkt. De vorige keer was het niet goed verwerkt. En de verbinding viel weg. Vandaar de dubbel check.
Ook had ik een vraag of door de fusie van de bankgiroloterij en de vriendenloterij de voordeelgids ook nog van toepassing was. Deze krijg je ieder jaar bij de VIP kaart.
Eerste reactie van medewerker op mijn adreswijziging: ik heb dat toch bevestigd?
Tweede reactie medewerker: heb je de algemene voorwaarden wel doorgelezen?
Opmerkelijke reacties om zo klanten te behouden...
Ik begrijp absoluut niet waarom de bankgiroloterij dit soort medewerkers in een chatfunctie zetten met klanten. Zo jaag je klanten weg.
Als 2 partijen gaan samenvoegen en je krijgt via de mail een bericht dan mag ik toch veronderstellen dat ik vragen mag stellen...
Ik had gisteren nog een medewerker van Ziggo in de chat, maar deze krijgt van mij een 10 voor de dienstverlening. Meedenken met de klant. Top! En zo blijf je klanten behouden.2 loten
had 1 tegoed van 20,- gekregen voor lot , dus geactiveerd. Moet je wel eerst zelf betalen a 14 euro, maar krijg maand daarop geld terug gestort. Maar door onduidelijkheid van de hele activatie per ongeluk twee loten online geactiveerd. Dan begint het , opzeggen kan niet online. moet je dus ouderwets brief sturen of bellen. Dus gebeld, krijg je van allerlei voorstellen om maar lid te blijven. Moest minimaal 1 maand spellen , anders kwam tegoed van 20,- niet. Nu vandaag, na paar maanden weer gebeld en willen opzeggen, krijg ik weer tehoren dat ik 1 maand gratis mag spelen!. IK WIL OPZEGGEN! dus aangedrongen, wordt de telefoon verbroken. Weer gebeld en je zit zo 10 min. in de wacht. Maar dan komen ze weer met een andere reden, de spaarpunten, die ik zou hebben opgebouwd gaan dan verloren. Dus ik zeg, nou en... Ik wil opzeggen, worden ze ineens niet zo vriendelijk meer. Nu schijnt dat ik nog één maand mee speel, maar dan zou ik ervan af zijn. IK BEN BENIEUWD.
Loten
Jaren meegedaan nooit iets gehad ik zegde op en kreeg toen 2 kleine prijsjes een boek naar keuze mijn dochter precies hetzelfde wordt daarna gestalk met de telefoon net of deze loterij zelf zijn prijzen wegeeft of niet
Zou loten cadeau krijgen zonder dat ik vastzat aan een lidmaatschap.... niet dus
Alleen maar minpunten.
Begon met een mannetje aan de deur met de mond vol van cadeautjes, 2 gratis loten zonder lidmaatschap. Ik dacht ja ja en vroeg herhaaldelijk " zit ik dan vast aan een lidmaatschap", antwoord was steevast nee. Naïef als ik was dacht ik oke ik heb het gevraagd dus dat zal wel zo zijn, leuk van de BGL. Helaas zat ik dus wel vast aan een lidmaatachap. Zo weer opgezegd natuurlijk. Vind het echt achterbaks hoe de medewerkers te werk gaan. Slechte reclame lijkt mij. Ik opgebeld mijn verhaal uitgelegd en alles opgezegd. Ik wil natuurlijk een klacht indienen omdat de verkoopmethode alles behalve netjes is. Zou ik op de mail eennklachtnformuliwr krijg en. Niet ontvangen wat ik wel continu krijg is post van de bende oplichters. Bleek na nog een telefoontje dat er dus ook een vinkje aangevinkt moet zijn waarin je aangeeft geen post te willen. Iets wat mijns inziens logisch is als je ergens geen lid van bent. Nog een x keer gebeld, vinkje achter " geen post" en wat denk je.... u raadt het al vandaag weer post van die bende terroristen, want dat zijn het in mijn ogen! Ze laten je gewoon niet met rust, pure laster is het. Nou zul je denken maak je niet zo druk maar feit blijft dat dit bedrijf zichzelf structureel bedient van dit soort methode, alles om u en mij binnen te harken. Via de telefoon iets bereiken bij deze idioten lukt niet dus dan maar via elke mogelijk form dat er bestaat. De bank giro loterij is leuk maar als je er van af wilt blijven ze je lastigvallenren met brieven mails etc. Oja en opeens word ik ook weer door allerlei andere bedrijven die slechte zaken doen gebeld. Misschienntoeval maar ik durf te beweren dat de bank giro loterij jouw gegevens aan iedereen doorverkoopt... u bent gewaarschuwd.......gouden egg
You cannot access your account,
cancel online, when calling you get accidentally hung up or transferred multiple times, so they hope you loose patience so you cannot cancel and they can keep debiting your account.
It sees you do not even need to have an account and they keep taking money from you every month!! Poor pensioners and poor people who fall for this and cannot defend themselves.
It is a shame that such a scam is allowed in the Netherlands.lot
geen kaarten Wild lands ontvangen wel recht op
Niet van toepassing
Bij een aankoop van een meubelstuk heb ik schijnbaar gratis loten van de bankgiroloterij gekregen. Dit betekent dus:
- Er wordt een poging gedaan om geld af te schrijven.
- Iedere week ontvang ik een poststuk van ze.
- Van de ene op de andere dag krijg ik op mijn persoonlijke mailadres zes extra spamberichten per dag (voorheen één per week, maximaal).
- Ik wordt herhaaldelijk gebeld door allerlei andere partijen, die ook nog accounts voor mij hebben aangemaakt, en schijnbaar mijn gegevens in handen hebben gekregen.
Om dit op te lossen, ga ik dus bellen. Natuurlijk sta ik lang in de wacht, dus ik stuur een mail waarmee ik dreig met rechtelijke stappen. Ineens wordt ik gebeld, en ben ik bijna drie kwartier bezig om mijn 'abonnement' op te zeggen.
Een tijdje daarna krijg ik een brief dat ik gewonnen heb. Interessant, dus ik kijk even. Blijkt dat ik mijn 'gratis product' alleen kan innen als ik een account heb. Stelletje oplichters.Lot
In totaal 16 maanden meegespeeld en in totaal nog nooit wat gewonnen. Ik hoor altijd dat mensen iets van boeken winnen of een kleinigheidje dus ik dacht naja dat krijg je teminste nog iets. Maar ik dus helemaal niks. Heb maar opgezegd daarom. Dat gaat helaas ook niet gemakkelijk
2 Loten 1 trekking
Mijn ervaring bij het opzeggen:
- Welkomst email bevat een nummer die niet van de BGL is maar van de nationalepostcodeloterij. Bij het vermelden hiervan kreeg ik doodleuk een nummer aangereikt van de klantenservice.
- 2 x moet ik doorverbonden worden om uiteindelijk bij de daadwerkelijke opzegservicetelefooncentrale terecht te komen.
- Bangmakerij voor het opzeggen en daarmee mislopen van mooie prijzen in het vooruitzicht tijdens het daadwerkelijke opzeggen. "VIP punten staan op uw account, daarmee speelt u extra mee, die loopt u allemaal mis, wat wilt u nog meer" de hele parade kwam voorbij. Doorvragen op de VIP punten geeft een uitleg van een schijnbaar additionele trekking die er moet zijn met "mooie grote prijzen" in het vooruitzicht. De dame deed erg haar best ook al gaf ik duidelijk aan dit gewoon op te willen zeggen.
- Toekomstige deelnames worden meteen gestopt en geen recht meer op prijzen. Weet niet of dit ook geldt voor de trekking waarvoor ik wel een lot heb gekocht.
- Daadwerkelijk opzegging wordt opgenomen op audio-bestand.
- 50 MINUTEN heeft het opzeggen in totaal geduurd.
- Ik ben WO opgeleid, en vond het allemaal al een lastig verhaal, kan me voorstellen dat je snel afhaakt als je wilt opzeggen.
+ Nu gauw naar de musea toe met de musea pas!bankgiroloterij lot
Wat een toestand om een lot op te zeggen, achterlijk gewoon. Vanavond meerdere keren gebeld. 1e keer na 6 min wachtrij een dame die me alleen maar probeert te overtuigen dat ik lid moet blijven, vanwege mogelijke prijzen die ik in juni zou mislopen. Duidelijk aangegeven dat ik echt wilde opzeggen, wordt spontaan de verbinding verbroken, terwijl ik een uitstekende telefoonverbinding heb. De tweede keer kreeg ik ook weer na een lange wachtrij een jongeman aan de lijn, die mij zogenaamd niet kan verstaan. Of ik nog een keer kon terugbellen, het zou aan zijn systeem liggen, hij was pas net aangemeld. Tijdens het 3e telefoongesprek weer een opdringerige dame die me uit wil leggen wat ik allemaal kan mis lopen. Alweer aangegeven dat ik echt wil opzeggen, maar toch nog een poging om mij over te halen. Echt irritant. Totaal dik een half uur verder dus pas mijn lot opgezegd. Wat een gedoe, nooit meer de bankgiroloterij voor mij
BankGiro
Ten eerste - Maken ze het gewoon onmogelijk om online op te zeggen!
Ten tweede: sta je in de wachtrij om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen die aangeeft dat hij mij niet kan verstaan of ik misschien terug kon bellen. Ik bleef stug aan de lijn en gaf als antwoord. ik heb net gesproken met mijn collega en het geluid van prima - Wij zelf nog video over de lijn gedaan. Ik denk dat het probleem aan uw kant zit. Toen begon het: " weet u zeker" , " Ja, u heeft zulke waardevolle punten opgespaard en u gaat ze kwijt raken. .... Ik gaf aan - ik ben mij bewust van alle dingen die ik zal mis lopen en wil nu opzeggen ! kunnen wij dat nu doen!
En toen werd hij onvriendelijk ...maar goed! Ik heb opgezegd! klaar, punt uit en ik laat mij niet meer pakken.Lot
Het zijn gewoon ordinaire stalkers. Zo veel mogelijk vermijden is mijn advied
Ja ik raad het iedereen af dat een dokter Love hier aan meewerkt hij spreekt in wat fijn dat U belt nou het is niet zo fijn. hij verdient eraan nooit meer
Gewonnen prijs
Na het winnen van een boek naar keuze, ruim een half jaar geleden, en diverse meldingen hiervan naar Bankgiroloterij heb ik nog steeds niets ontvangen. Telefonisch sta je heel lang in de wachtrij en met schrijven kom je ook niet veel verder. Misschien toch maar opzeggen.
"gratis" lot
Vieze teringlijers scammen er gewoon op los en niemand die er wat tegen doet. Deze lui zouden meteen opgepakt moeten worden en achter slot en grendel gezet worden...
2 loten
Ik geniet v d musea en andere leuke plaatsen en heb af en toe geluk met een geldprijs, wat ik nog steeds niet heb met de staatsloten. Neen ik ben heel tevreden met ze.
opzegging
Opzeggen bij de Bankgiroloterij bezorgt ongeveer net zo veel hoofdpijn als 3 dagen lang zonder te slapen alcohol te nuttigen. Als je geluk hebt word je na een half uur in de wachtrij te staan geholpen. Daarnaast is de wachtrij ongeveer net zo verschrikkelijk als ik de rij voor de poorten van de hel zou kunnen beschrijven. Belachelijk dat dit soort taferelen in 2019 nog in stand worden gehouden.
Wel heb ik ooit een boekje gewonnen en die was wel tof.
groetjeslot
Leuke acties om mee te spelen. Echter een enorm gedoe om op te zeggen en belachelijk onvriendelijk personeel. Na meerdere malen duidelijk aangegeven te hebben dat ik het abonnement stop wil zetten, probeert de receptioniste mij nog steeds over te halen en met een vervelende toon. Dit maakte het gesprek onnodig lang en onplezierig, jammer dat het zo moest. Kunnen jullie niet vriendelijke mensen aan de telefoon zetten?
Ze leveren troep!
Begin jaren 80 ben ik mee gaan doen en won in denk 88 welgeteld een keertje 100 gulden! Daarna heb ik tot op vandaag geen geldprijs meer gewonnen, alleen maar zo nu en dan troep waar je niet op zit te wachten. Ik wil gewoon poen en geen bloemetje, ijs wat niet te kanen is of een Godskolere geschenk waar niemand op zit te wachten. 40 jaar geleden was de inzet 5 keiharde Nederlandse Guldens en kreeg je er ook wat voor terug, je inzet. Nu krijg je troep wat je meteen in de vuilnisbak kan gooien, recyclen heeft geen zin, want het blijft troep! 40 jaar lang niets meer! 40 FUCKING jaar! Niet eens mijn inzet!!! Leontien d'r kut jeukt als nooit te voren!
Anderen bekeken ook

Elke dag worden om klokslag 11:00 de nieuwe aanbiedingen en deals online gezet bij DealDonkey. Elke dag is het weer een verrassing welke artikelen ...


Word jij van het woord kortingen altijd meteen enthousiast? Laten we eerlijk zijn, wie wordt er van kortingen nu niet enthousiast? Watch2Day heeft ...

Ken jij dit bedrijf echt wel zo goed als je denkt? Knaldeals.nl is een website met dagaanbiedingen voor knalprijzen. De naam laat weinig te wensen ...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Deze review dient verwijderd te worden.